Fyfan alltså...En gång i tiden hade jag respekt för dig när jag läste i krimtråden här på flashback, men så fel man kan ha angående människans hjärna och hjärta, skäms på dig!!!
Det är helt osannolikt att tro på att det Ryssland gör i Ukraina, alltifrån "nej nej, bara övning", vi har bestämt oss för att gå in i Ukraina för att rädda Ukrainarna ifrån NAZISTERNA. "Lägg er inte i för då kommer ni att få se något som världen aldrig nånsin skådat" och säger åt sina generaler att steppa upp nivån på sina kärnvapen.
De sänder in unga pojkar som fattar noll varför de är där och blir till kanonmat, medans man sänder in mer "professionella" soldater och mördar civila, våldtar kvinnor och svälter ut stadsbefolkningen. Vittnesmålen trillar efterhand in som medier kan ta sig in, samt satellitbilder påvisar hur ryssarna ljuger så det står härliga till.
Där väljer du att tro på Kreml, helt ofattbart... Fyfan, hur kan du se dig själv i spegeln, du som verkar vurma för Ryssland som inte ens känner omsorg till sin egen fattiga befolkning!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Nu vinner dom tyvärr inte utan ryssarna mal långsamt ner ukrainska trupper och frågan är vad som i slutändan blir kvar av Ukraina, kanske bara Galicia där upp i väster vid Polen där Banderas gäng håller till (välkommen till EU lilla resurslösa och hatfulla land). Jag tror att fönstret för förhandlingar är stängt nu efter alla sjuka lögner och den vridna propagandan Ukraina spridit. Det kommer mer lögner naturligtvis som i slutändan biter Kiev-regimen i baken för det är svårt att ständigt ljuga och upprätthålla lögner. Efter det kommande slaget i Donbas vet vi hur mycket ryssarna kommer att kunna ta och sen troligen ge väst fingret och avsluta den bekanskapen.
Jag hoppades att förhandlingarna skulle leda någonstans men det är bara att inse att Kiev-regimen inte vill och dom riskerar att förlora mycket mer land och framför allt tiotusentals unga män helt i onödan, delar av Ukrainas framtid.
Putin-regimen är kanske ond men denna Kiev-regim är betydligt ondare.