2022-04-05, 14:43
Medlem
BeachBobs avatar
Har läst alla domar och övrigt material om den sista gäddan Tweedy. Min åsikt är att han inte är en renodlad pedofil. Snarare omogen och barnslig. Är det något jag missat eller håller ni med mig.
Citera
2022-04-05, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Jag ser det så här, anledningen att de är engagerade i jagandet är väldigt mycket baserat på känslor, och därför blir konfrontationerna också på det viset.

De som inte är känslomässigt engagerade kommer heller inte palla åka land och rike runt och konfrontera snuskgubbar, så vi för nöja oss med det vi får. Det blir vad det blir.
Jeg synes de har en bra rollefordeling.

Sara ler og roper "vi har bild på din snorre" eller "her har du sittet og ronket og sprutet og griset til"

Veldig ydmykende for en ekkel pedo når en kvinne roper slikt, hun har erfaring og vet forskjell på svin og menn.
Det forstår svinet.

Patrick er en av Sveriges aller mest kjente alfahanner.
Når han sier ting som at det er det vidrigeste han har lest og at pedoen er ekkel så svir det nok.
Du ser også når svinene blåser seg opp og kjekker seg faller de som et løv om høsten når Patrick ber dem tagge ned.
Herlig

At det blir litt kaos kommer av at det ikke er regi på dette og at pedoene er veldig uforutsigbare på hva de forsøker seg med.

Terningkast 6 på både Sara og Patrick fra Norge
Citera
2022-04-05, 14:46
Medlem
Citat:
Jag ser det så här, anledningen att de är engagerade i jagandet är väldigt mycket baserat på känslor, och därför blir konfrontationerna också på det viset.

De som inte är känslomässigt engagerade kommer heller inte palla åka land och rike runt och konfrontera snuskgubbar, så vi för nöja oss med det vi får. Det blir vad det blir.

Spot on - japp.
Citera
2022-04-05, 14:46
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Fullständigt idiotisk analys enligt mig. Istället är det tvärtom. Är man mer resultatfokuserad och logisk i sina möten med pedofilerna och utelämnar känslostormar och personliga tyckande så klarar man att konfrontera, annars orkar man inte så länge. Det gäller även poliser och andra utredare av brott av liknande dignitet.

Du har ju noll koll..
Citera
2022-04-05, 14:49
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg synes de har en bra rollefordeling.

Sara ler og roper "vi har bild på din snorre" eller "her har du sittet og ronket og sprutet og griset til"

Veldig ydmykende for en ekkel pedo når en kvinne roper slikt, hun har erfaring og vet forskjell på svin og menn.
Det forstår svinet.

Patrick er en av Sveriges aller mest kjente alfahanner.
Når han sier ting som at det er det vidrigeste han har lest og at pedoen er ekkel så svir det nok.
Du ser også når svinene blåser seg opp og kjekker seg faller de som et løv om høsten når Patrick ber dem tagge ned.
Herlig

At det blir litt kaos kommer av at det ikke er regi på dette og at pedoene er veldig uforutsigbare på hva de forsøker seg med.

Terningkast 6 på både Sara og Patrick fra Norge

Helt rätt. Patrik behövs för att inte gäddorna ska spela för mycket allan ballan. Om Sara varit helt ensam skulle vi nog fått se mer defensivt angrepp från gäddor vilket också kunnat bli direkt farligt för Sara. Mot en 2 meter Patrik är det nog rätt få som försöker sig på något överilat.
Citera
2022-04-05, 14:51
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Fullständigt idiotisk analys enligt mig. Istället är det tvärtom. Är man mer resultatfokuserad och logisk i sina möten med pedofilerna och utelämnar känslostormar och personliga tyckande så klarar man att konfrontera, annars orkar man inte så länge. Det gäller även poliser och andra utredare av brott av liknande dignitet.

Du har ju noll koll..

Ja, alltså att vara för känslomässigt engagerad och jobba med sexuella övergrepp på barn slutar med att man bränner ut sig. Det fattar jag.

Men mer logiska personer tror jag inte ger sig ut på landets vägar på det sätt som PS och SN gör, alls.
Citera
2022-04-05, 14:56
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Du ser inte ett ganska iögonfallande mönster i att det just är tjocka och fula män som gäddhugger...? Vad drar du för slussats av det? Är tjocka och/eller lågutbildade fattiga män mer pedofiler än snygga med social status? Det skulle vara en vetenskaplig sensation om så vore fallet.

Om du nu ska blanda in utseende så tycker ju jag att dumpens fångster har väldigt olika typer av utseende. Allt från det du beskriver till att se "helt normala ut".
Citera
2022-04-05, 14:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Om du nu ska blanda in utseende så tycker ju jag att dumpens fångster har väldigt olika typer av utseende. Allt från det du beskriver till att se "helt normala ut".
Är det VÄLDIGT olika typer av utseende? Det är 95% helt vanliga vita gubbar och åtminstone hälften av dem verkar köra någon form av fordon till yrket.
Citera
2022-04-05, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommarafton2030
Du ser inte ett ganska iögonfallande mönster i att det just är tjocka och fula män som gäddhugger...? Vad drar du för slussats av det? Är tjocka och/eller lågutbildade fattiga män mer pedofiler än snygga med social status? Det skulle vara en vetenskaplig sensation om så vore fallet.
Självfallet är det inte större andel pedofiler bland tjocka och lågutbildade så länge de inte också är utvecklingsstörda och är på mental nivå som 13-14 år och inte förstår bättre .
Ett antal av de som fastnat pratar om att de kommer att bli utslängda av sambo/fru , barn och barnbarn ..
Finns alltså inget som helst belägg för att feta, ovårdade män skulle söka efter minderåriga för att attraktiva vuxna kvinnor ratar dem dessutom är majoriteten av alla kvinnor högst alldagliga så det är få män som har relation med kvinnor som räknas till attraktiv i de flestas ögon
Citera
2022-04-05, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Majoriteten är knappast representativa för hur man ser ut när de ska på dejt eftersom de uppenbarligen lider av grav oförmåga att sköta sin egen hygien och dessutom inbillar sig att de är attraktiva
Citera
2022-04-05, 15:19
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Självfallet är det inte större andel pedofiler bland tjocka och lågutbildade så länge de inte också är utvecklingsstörda och är på mental nivå som 13-14 år och inte förstår bättre .
Ett antal av de som fastnat pratar om att de kommer att bli utslängda av sambo/fru , barn och barnbarn ..
Finns alltså inget som helst belägg för att feta, ovårdade män skulle söka efter minderåriga för att attraktiva vuxna kvinnor ratar dem dessutom är majoriteten av alla kvinnor högst alldagliga så det är få män som har relation med kvinnor som räknas till attraktiv i de flestas ögon
Det finns visst belägg för att feta och ovårdade män har större benägenhet att söka sig till minderåriga. Det finns studier på det. Här har du ett exempel: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyt.2019.00940/full

"Pedophilic individuals seem to exhibit a greater number of MPAs [Minor Physical Anomalies] relative to samples of individuals with schizophrenia as well as healthy controls: Dyshniku and colleagues found that MPA indices were positively associated with multiple indicators of pedophilia, including phallometric responses to sexual stimuli, number of child but not adult victims, and possession of child sexual exploitation material (30). There is also a relationship between adult men's height and pre- and perinatal factors, such as genetic predisposition or conditions in utero (33). Fazio and colleagues found a reduced measured height and reduced leg length in pedophiles as compared with teleiophiles. The magnitude of this difference was similar to the difference found in other biologically based neurodevelopmental disorders (33). Using a large data-set from Swedish population-based registers (13,773 sex offenders, 135,953 violent non-sexual offenders, 680,120 matched controls), Babchishin and colleagues found that two perinatal factors, being small for gestational age, and a small head circumference were both associated with risk of sexual, and non-sexual violent offenses (adjusted odds ratios between 1.12 and 1.51) (34). Furthermore, any congenital malformation (according to ICD10: P00-P99) had a small effect on sexual offending against children [adjusted odds-ratio: 1.15, CI (1.02–1.30)], but not against adults."
Citera
2022-04-05, 15:20
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Majoriteten är knappast representativa för hur man ser ut när de ska på dejt eftersom de uppenbarligen lider av grav oförmåga att sköta sin egen hygien och dessutom inbillar sig att de är attraktiva

Vet inte om jag är petig på ett jobbigt sätt, men tror de flesta gubbarna inte inbillar sig att de är snygga. Däremot tror jag de inte fattar att de är väldigt oattraktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in