2022-04-05, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av princesahermosa
Vad menar du? Använd hjärnan pekar ej ut DR som gärningsman. Sammanfattar bara det som skrivits tidigare i tråden!
Jag sammanfattar endast information!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
Förtydliga att du sammanfattar isåfall..
Du öppnar med att sanningen måste fram, följt av att DR ligger bakom allt.
Nu skriver du att du ej pekar ut DR?
OT: Tror du glömde ett utropstecken!
Citera
2022-04-05, 13:06
Medlem
Citat:
Vad menar du? Använd hjärnan pekar ej ut DR som gärningsman. Sammanfattar bara det som skrivits tidigare i tråden!
Jag sammanfattar endast information!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!

Mycket intressant, tippar själv på att det är någon/några från Stockholm, Göteborg, Malmö eller Köpenhamn som har dödad LB. Det ryktas om att en bil med en starkare modell av motor ska ha kört vid 20 tiden på kvällen förbi Majorsallen. Kört väldigt suspekt rakt igenom en rondell bland annat.
Citera
2022-04-05, 13:08
Medlem
Hej alla i gruppen. Jag funderar på vad som händer egentligen. Finns det någon som kan ge en helhetsbild av hur läget ser ut just nu. Vem är häktad. Vem är misstänkt. Vad tror ni?
Citera
2022-04-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk

Bra att någon är inne och håller stämningen kontrollerbar här. Du är flashbacks eld själ
Citera
2022-04-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk

Jag skrev att sanningen måste fram. Tycker ej du det? Alla förtjänar att veta sanningen och jag sammanfattade då sanningen i denna tråden.
Citera
2022-04-05, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nemokaneis
Mycket intressant, tippar själv på att det är någon/några från Stockholm, Göteborg, Malmö eller Köpenhamn som har dödad LB. Det ryktas om att en bil med en starkare modell av motor ska ha kört vid 20 tiden på kvällen förbi Majorsallen. Kört väldigt suspekt rakt igenom en rondell bland annat.

Ja det ska ju ha varit någon slags Audi, antagligen optimerad som in i helvete. Den lär ju ha gått som en raket. Kanske ombyggd. Vet du vart den tog vägen?
Citera
2022-04-05, 13:11
Medlem
Jag tycker att det måste finns videor från Lidl.
Citera
2022-04-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ja det ska ju ha varit någon slags Audi, antagligen optimerad som in i helvete. Den lär ju ha gått som en raket. Kanske ombyggd. Vet du vart den tog vägen?

jag tippar på en Svart audi Rs 6.a. Med en V8 hemi i. Åkte mot rött två korsningar och rätt igenom en rondell mkt suspekt.....
Citera
2022-04-05, 13:27
Medlem
Citat:
Flickvännen va med på platsen vi händelsen. Skulle nog tro att hon vet mer än vad hon säger

Varför berättar hon inte sanningen i så fall om hon vet mer? Vill hon inte få upprättelse för sin pojkväns död?
Citera
2022-04-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför berättar hon inte sanningen i så fall om hon vet mer? Vill hon inte få upprättelse för sin pojkväns död?

Hon har en alldeles för stor hotbild mot sig just nu. Hon kan ej vittna mot HA för det kommer inte sluta bra. Dessutom är hon bara 21. Vilket kan tyckas vara skumt då han var 36 år. Men antagligen kommer dem få upprättelse genom Satudarah
Citera
2022-04-05, 13:34
Medlem
Citat:
jag tippar på en Svart audi Rs 6.a. Med en V8 hemi i. Åkte mot rött två korsningar och rätt igenom en rondell mkt suspekt.....

Övervaknings kamerorna på LDIL har tydligen varit vinklade åt ett annat hål just denna kvällen, så vi ska inte utesluta att det skulle kunna vara någon av personlen där som ligger bakom det hela. Skulle även kunna vara säkerhetsbolaget bakom kamerorna
Citera
2022-04-05, 13:35
Medlem
Citat:
Övervaknings kamerorna på LDIL har tydligen varit vinklade åt ett annat hål just denna kvällen, så vi ska inte utesluta att det skulle kunna vara någon av personlen där som ligger bakom det hela. Skulle även kunna vara säkerhetsbolaget bakom kamerorna

Tror ej lidl får filma utåt på det viset ändå. Tänk efter innan du skriver...
Senast redigerad av princesahermosa 2022-04-05 kl. 13:37. Anledning: Felskrivet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in