2023-03-25, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av o-m-e-r-t-a
Troligtvis inte så svårt för isf de äldsta barnen att lista ut med tanke på all media och framkallar snack det blir i en såpass liten stad. Snackades ju på förskolorna på måndagen redan att en 36åring blev skjuten i Cults lokaler

Men då bodde barnen hos sin mamma själv anser jag att WL gjorde helt fel som berättade
Citera
2023-04-17, 20:10
Medlem
Såg två män med cults väst i söndags har dom fått tillbaka sin klubb? är dom i samma lokal som innan?
Citera
2023-04-19, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittnamn21
Såg två män med cults väst i söndags har dom fått tillbaka sin klubb? är dom i samma lokal som innan?

Dom är tillbaka, dock inte i samma lokal där mordet ägde rum. Där håller gymmet på å bygger ut.
Citera
2023-04-19, 03:59
Avstängd
Elclassico163s avatar
När väcks det åtal i denna utredning vet någon det ?
Citera
2023-04-19, 16:10
Medlem
Det finns väl ingen anhållen ens?
Citera
2023-04-26, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Skitsnack
Jag har precis mottagit lite papper som tyder på att DR sannerligen försökt o förfalska en faktura han lämna in till Tingsrätten i rättegången mot RM. Ser verkligen ut som att han ändå försökt o lura till sig lite pengar ändå 🤣

Först förhör med Guldaffären han "köpt" halsbandet från, sen förhör med DR om uppgifterna där han skyller på Linus som är avliden, passar väl perfekt o skylla på någon som inte kan försvara sig!!

*länk till protokoll som framkommit efter RM vart släppt ur häktet*

https://imgur.com/a/tq7c6Ul
Citera
2023-05-11, 21:05
Medlem
D.r gjorde ett försök till bedrägeri på ett guldhalsband? Kanske det är så eller inte.. fick han stryk av små tattare eller hur va det? Kanske d.r kommer göra hämnd? Jag vet inte.👍😀 . Många tattare (resande) är farliga och skyr inga medel. Men flera av dessa tattare är knark tattare som skämmer ut dom riktiga resandefolket. Dom riktiga resande skäms för små tattare.skämmer ut hela folkslaget. Men d.r behöver lite stryk i mellan varven tycker jag..
Citera
2023-05-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktadig123
D.r gjorde ett försök till bedrägeri på ett guldhalsband? Kanske det är så eller inte.. fick han stryk av små tattare eller hur va det? Kanske d.r kommer göra hämnd? Jag vet inte.👍😀 . Många tattare (resande) är farliga och skyr inga medel. Men flera av dessa tattare är knark tattare som skämmer ut dom riktiga resandefolket. Dom riktiga resande skäms för små tattare.skämmer ut hela folkslaget. Men d.r behöver lite stryk i mellan varven tycker jag..

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2023-07-17, 12:46
Medlem
Från dagens NLT:
Lidköpingsområdet fått en helt ny klubb, sprungen ur numera nerlagda Satudarah MC.
Citera
2023-07-17, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumlemix
Från dagens NLT:
Lidköpingsområdet fått en helt ny klubb, sprungen ur numera nerlagda Satudarah MC.
Verkar ju rätt väg att gå för JP, kke lönar sig dåligt som seriös hunduppfödare..
Citera
2023-07-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallarehora.88
Jag har precis mottagit lite papper som tyder på att DR sannerligen försökt o förfalska en faktura han lämna in till Tingsrätten i rättegången mot RM. Ser verkligen ut som att han ändå försökt o lura till sig lite pengar ändå 🤣

Först förhör med Guldaffären han "köpt" halsbandet från, sen förhör med DR om uppgifterna där han skyller på Linus som är avliden, passar väl perfekt o skylla på någon som inte kan försvara sig!!

*länk till protokoll som framkommit efter RM vart släppt ur häktet*

https://imgur.com/a/tq7c6Ul

"Ulf berättar att företaget har funnits sedan 1990 och att han själv arbetat där sedan 2009-2010. De har under denna period inte bytt datasytem/kundsystem. Ulf uppger att de därmed kan se deras försäljning långt tillbaka."

Kanske något för datainspektionen att kika på.
Verkar som de har ett gedigit register över deras kunder.
Citera
2023-07-17, 16:38
Medlem
Hur går huvudutredningen? Har man några misstänkta till mordet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback