Citat:
Jag försöker förstå. En grupp människor hävdar bestämt att det Ryssland säger i den här frågan stämmer. Punkt slut och ingen tveksamhet eller ifrågasättande kring dessa påståenden. Däremot så hävdar dom att varenda journalist, vittne, myndighet, organisation osv från väst sysslar med desinformation och propaganda. Hur kan man så starkt ifrågasätta varenda bevis från den ena sidan, till den grad att man inte litar på något eller någon över huvud taget medan man inte ifrågasätter sin egen sida ens det minsta? I det här fallet så finns det ju mängder med oberoende fakta som talat för att det är Ryssland som gjort detta.
Jag tycker det är hälsosamt att vara källkritisk och inte svälja nyheter direkt innan det verifierats, men det här har ju gått till en sådan överdrift. Jag förstår inte hur vissa kan ha tappat tron på exakt hela samhället. Det måste vara jättejobbigt att inte våga lita på någon myndighet, ja något över huvud taget som bygger upp vår värld.
Jag tycker det är hälsosamt att vara källkritisk och inte svälja nyheter direkt innan det verifierats, men det här har ju gått till en sådan överdrift. Jag förstår inte hur vissa kan ha tappat tron på exakt hela samhället. Det måste vara jättejobbigt att inte våga lita på någon myndighet, ja något över huvud taget som bygger upp vår värld.
Helt ärligt så tror jag det är för att, rysstrollen argumenterar med de normala människorna, dvs de som vågar tänka fritt och vara källkritiska, när de sedan kommer med sina påståenden så inser man att dom är så tröga så de spelar ingen roll om man argumenterar med de eller inte. När man väl slutar svara tror de att de har vunnit argumentationen, och de indoktrineras ännu mer själva.
De är ironiskt men de finns i alla länder, man blir chockad. Trollen älskar ryssarna du och deras våldtäksfasoner, tills den dagen ryssen är hemma och knackar på och ger de samma omgång.
Jag uppskattar alla ni normala som får dialog här inne, de bästa vore dock att inte ens svara på retardsen, även om/de gånger ni motbevisar påståendena osv så lär trollen ändå inte erkänna de. Bäst att slösa all för mkt energi på dom.