Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Ja alla som inte håller med dig om det ena eller andra "blundar som vanligt", såklart.
Hade blivit ännu mer imponerad om du själv hade formulerat motargumentet och givit källan som stöd för detta.
Men ska titta på det du länkat efter jobbet och återkommer. Utgår ifrån att du själv är öppen för
mina motargument, som jag kommer formulera själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheNightTripper
Självklart får du skriva precis vad du vill, men bli inte förvånad om någon idiotförklarar dig.
Lät inte så självklart i ditt förra inlägg. Men tack för förtydligandet.
Citat:
Ge mig en anledning till och länka något till någon som uppenbarligen inte är intresserad det minsta? Russofobi? Jag har vänner både som bor i Ryssland och Ukraina och spenderat många månader i dom båda länderna, jag har följt den här konflikten under många år, så att diskutera med någon som inte kan ett skit har jag inte lust och göra.
Jag har också vänner och bekanta i båda dom länderna. Jag har dessutom rötter i Östeuropa. Så jag har fler Östeuropa-poäng än vad du har. Betyder det att du nu kommer acceptera allt jag säger bara för det? Nej, självklart kommer du inte göra det. Så varför tycker du att jag ska acceptera allt du säger med samma argument?
Om du kommer med sakliga argument till varför du tror och tycker som du gör, och kan komplettera med en och annan källa, så kommer jag diskutera sakligt tillbaka. Om du inte har förmåga till det så har vi nog inte så mycket mer att säga varandra.