Jag är inte förvånad, som jag skrev för ett tag sedan i tråden "varken han eller T vet hur mat bör smaka, då ingen av dem vet vad riktig mat är".
Varför i hela helvete blandar man så många olika smaker?
Först använder han ett smaksatt bröd, då det utan tvekan är pågenlimpa han använder, sen kan man nog ge sig fan på att "vilökssmöret" är sånt man köper färdigt i affären som endast smakar tillsatser..
Han har alltså (förutom brödet och tillsattsberikade smöret) blandat majo med jalapeño-"juice" jag misstänker att han menat vattnet som de ligger i i glasburken, alltså en typ av lag (för han är utan all tvekan för lat för att pressa färska på juice.. Sedan några hackade jalapeños som inte ens de är färska, sen har han i rökarom!?, vitlök och "lite extra vinäger" (var fan kom vinägern in från början!?)
om man vill ha god mat utan att förstöra den med att mixa ihop allt i kylen så använder man sig av färska varor och förstör inte såser osv genom att ha i "lag" från burk och vinäger..
Vill man ha en syrlig eller beskare sås så finns det gott om saker i "frukt och grönt-avdelningen" i butikerna som man kan använda sig av.. Lime och citron är 2 exempel på saker man kan använda.
Dessutom är han så jävla lat att han inte ens kan köpa olika sallader i butiken utan köper en jävla salladsmix, som han inte ens hackar ordentligt.. Den ser mer eller mindre krossad ut, med väldigt olika storlekar på salladsbitarna..
Det hade sett bra mycket mer aptitligare ut om han bara lagt på salladen som den var från början.
Vitlöksbaronen kan inte ens göra en jävla macka ordentligt..