Citat:
Ursprungligen postat av
slö
så då var mao ditt argument om 4 dagar inte viktigt för dig, du gillar bara att ryssar ska få mörda och våldta barn ifred, eller är det mer bakbundna och avrättade pojkar du går igång på?
Har inte rysstrollen någon video upplagd på telegram om befriade och lyckliga människor i bucha? det kryllar ju utav fejkade "reportage" i andra städer, tror du ryssarna våldtar och mördar deras barn om de inte ställer upp, eller gör de det oavsett?
edit , duger föresten satelitbilder på kropparna som ny times granskat för att du ska "byta sida" , eller räcker det med att det är ryssarna som anfallit med endast propaganda som motivering, du gillar ju att jmf med USA andra krig mot irak där de inte hittade aktiva kärnvapen, (det var dock bara en av anledningarna som de gick till krig på, resten kan du enkelt finna, såväl fn reslutionen som USA ville uppräthålla, som amerikanska senatens godkännade)
https://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_Security_Council_Resolution_1441
Irak-situationen kan du inte snacka dig ur, den skäms t. om vanliga amerikaner över. Det var kärnvapen man gick in för. De fabricerade efterbevisen är inte värda ett skit.
Du kanske borde läsa dokumenten själv eller se de hundratals sändningar i media innan man gick in i Irak eller varför inte presidentens tal om anledningen?
Ge dig nu.
Jag vet inte vart du fått ifrån att jag skulle gilla att ryssar mördar och våldtar barn. Du är en riktig sjuk jävla människa.
Du utgår ifrån bilder, ingen kontext för fem öre, där vissa har vita armbindlar. Vi vet vad azov gör med såna.
Du kan gärna posta bevis som säger att de civila inte var aktivt stridande (dvs inte civila) eller inte dog i eld mellan de två stridande sidorna.
Eller kan du posta något som visar ryska soldater avrätta civila iskallt?
Har du någon kontext öht eller är det bara din sjuka fantasi som är igång igen?
Bara för jag inte har hat i mig och är fullständigt psykotisk gör det mig inte till en pro-ryss. Sanningen är långt därifrån.
Jag tycker bara det ska utredas ordentligt innan WW3 smäller av och att folk inte ska läsa en rubrik, få hybris och psykos och börja foama kring munnen.