2022-04-04, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Att Per & Isabella hamnar i Gränslandet från start nästa säsong är nog en lågoddsare
Att produktionen ska fatta att gränslandet är en värdelös idé står i desto högre odds. Vem bryr sig om att se de här deltagarna i några dagar i gränslandet innan de åker hem igen? Om någon kommer in från gränslandet så blir de i normala fall alltid utröstade ändå, det är verkligen ett helt värdelöst upplägg på alla sätt. Förhoppningsvis blir det inga fler säsonger så länge TV4 och Mastiff är ansvariga.
2022-04-04, 13:22
Medlem
lundaelevs avatar
wtf händer?! Dags för en uppdatering från min sida

Deltagarna är ganska bra! Kul att alla från gränslandet kommer in i robinson, men gillar inte hela saken med 3 olika lag. I svenska robinson finns det 2 lag, punkt.

Man märker att produktionen är helt paff av utbrottet! Vet inte hur detta ska bli, 10 personer kvar efter 12 avsnitt.

Jag hejar på mattias men tror att Linn vinner allt.

Läser över allt att det ska bli 2 säsonger i år, stämmer det?
2022-04-04, 13:26
Medlem
Den där shevin verkar vara en otrevlig typ, hon fuckade upp första tävlingen med sina värdelösa kast. Sedan klagar hon på Joel. Sorglig varelse.
2022-04-04, 14:42
Medlem
Dopys avatar
Det är ganska stor skillnad på deltagarna i gränslandet och de i lag nord/syd.

Lag nord/syd fokuserar helt på att vinna, oavsett hur de vinner.
De i gränslandet verkar inte se någon vinst om det inte är en rättvis kamp. Tex när Hayes la sig efter han valde en gren där han lätt skulle ta Mattias. Eller när Anna valde en gren där hon och Hayes hade lika stor chans.
2022-04-04, 14:44
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Fiasko denna säsong. Menlösa och trista deltagare, karantän, avhopp och flera som tvingas iväg. Dessutom detta sattyg till gränsland och chans att komma tillbaka trots att man blivit utröstad.

Dessutom kan väl för fan folk prata svenska och inte blanda in engelska ord i varenda jävla mening, såååå töntigt.
Det är faktiskt helt sinnessjukt att det hittills inte sagts en enda hel mening utan engelska ord.
2022-04-04, 15:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Kvällens avsnitt

2022-04-04, 15:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
wtf händer?! Dags för en uppdatering från min sida

Deltagarna är ganska bra! Kul att alla från gränslandet kommer in i robinson, men gillar inte hela saken med 3 olika lag. I svenska robinson finns det 2 lag, punkt.

Man märker att produktionen är helt paff av utbrottet! Vet inte hur detta ska bli, 10 personer kvar efter 12 avsnitt.

Jag hejar på mattias men tror att Linn vinner allt.

Läser över allt att det ska bli 2 säsonger i år, stämmer det?

Dessutom var en av de bästa säsongerna i Sverige. 1999 års säsong fyra lag från början.
2022-04-04, 15:25
Medlem
peterZiipens avatar
Tydligen ett uttalande från Hayes angående nerbajsandet i Gränslandet:
(Källa: admin i en robinsongrupp på fb)
Citat:
Hej alla detta stämmer INTE ALLS
Jag har kontakta TV4 ang detta!!!!!
Filmen är hopklipp och jag tvättar mig på den bilden har inget med att jag uträttar mina behov.
Det finns en stor sten nere på stranden och men skulle göra sina behov till vänster om den. Men denna gång gjorde jag mitt behov till höger och då syns man från lägret. Typ man ser min överkropp och det är typ 50 - 60 meter från lägret.
Jag står för det jag gör i Robinson men detta har jag inte gjort
///Hayes
2022-04-04, 15:49
Medlem
Hur blev det med mullvadarna? Vilka var de? Och vad blev konskvenserna?
2022-04-04, 15:55
Medlem
lundaelevs avatar
De kommer ju behövas 1000 jokrar i denna säsongen.
2022-04-04, 15:56
Avslutad
Shevin Urgun, 28år, studerar till idrottslärare skriver tv4.
Med henne pedagogik i Robinson och lärande på hemmafronten i en idrottslig värld, där dagens
ungar växer upp i, så lär hon inte bli långvarig, då hennes tendenser till mobbing, dryghet och
att peka med fingret på huvudet att folk är idioter, som finns i Robinson avsnitt. Vad ska man säga
och inte undra på att hon bor ensam i en lägenhet på 39 kvadratmeter som har 3 rum. (mrkoll)
Tycker Shevin Urgun ska rannsaka sig själv efter denna säsong. Hoppas hon åker ut med skallen först.
2022-04-04, 15:58
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur blev det med mullvadarna? Vilka var de? Och vad blev konskvenserna?

Det verkar ha varit nys bara i TVtablån hos TV.nu för inget har visats i TV om mullvadar - än.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in