2022-04-04, 06:33
Medlem
ziggarillens avatar
Rörig säsong. Det började bra men nu går det raskt utför. Verkars som dom hittar på nya överraskningar och regler vartefter hur såpan artar sig. Typiskt TV4. Dom kan inte göra något rätt och det är bara skit och reklam i den kanalen.
2022-04-04, 07:26
Medlem
Inte konstigt att det slutade med att Anders spårade ur och kaosade med golfbilen.
2022-04-04, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Inte konstigt att det slutade med att Anders spårade ur och kaosade med golfbilen.
Tänkte samma sak. Denna säsongen måste ha slitit på nerverna för honom. Säkert en del osämja i produktionen efter alla paniklösningar.
2022-04-04, 09:13
Medlem
XtraXs avatar
Ja jäklar vad luften gick ur denna säsong fort.
2022-04-04, 09:14
Medlem
Kvällens avsnitt
Senast redigerad av Heymid 2022-04-04 kl. 09:16.
2022-04-04, 09:56
Medlem
Nu har jag bara kommit till 11 avsnittet.

Men måste säga att gränslandet så här långt är sjukt underhållande. Jag diggar Hayes(vilka jävla axlar) och Mattias. Linn var en jag ogillade starkt sist hon var med men hon är fan vettig.Hon växte sist hon var med också.

Anna är ren komedi. Världsbäst på allt och när hon sa att hon kunde hänga i 7 minuter och 14 sekunder. Länge sedan jag skrattade så högt till ett tv program. Vill se henne tävla i allt framöver och sen höra ursäkterna. Hon måste haft en narkoman historik.

Sen tvisten som Hayes gjorde mot Mattias. Den var jag inte beredd på för fem öre. Måste erkänna att hela den sekvensen fick en vuxen man att fälla en tår. Har extremt svårt att bli rörd till tv-program annars.

Men fan va fint det var.

Tillägg är att det också var en sjuk tvist att Jani torskade i hägningen. At hänga så länge Hayes gjorde men den vikten är sjukt imponerande. Testa själva att häng i över en minut, det är svårare än vad man tror.

Favoriterna hitills är Hayes, Mattias, Lilla mörka kvinnan(en riktigt överlevare men saknar sociala aspekten men kan bli riktigt underhållande) och diggar även Gorm.

Hon juristen som redan i första avsnittet såg ut som ett skelett. Hur fan kan man söka till ett program och se ut som en pinne. Kommer definitivt av hälsoskäl få avbryta.
Basketspelaren som framstår som en Michael Jordan när han inte ens spelar i sveriges högsta serie

Hon blonda med sillisarna kan komma långt för att dom andra är lättblåsta speciellt han med långa håret som lever för dagen.

Sen han som avbröt pga saknas av barnen. Det blev jag så jävla irriterad på. Nu framkom ju anledningen efteråt vilket är ett skämt.

Men kan man inte va borta i en vecka utan sina barn då söker man inte till Robinson.
Senast redigerad av Dagsattsvara 2022-04-04 kl. 10:05.
2022-04-04, 10:08
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Jag tycker ändå att det här är en bra säsong trots allt.
2022-04-04, 10:24
Medlem
The.Swedes avatar
2022-04-04, 12:05
Medlem
Ganonitos avatar
2022-04-04, 12:08
Medlem
peterZiipens avatar
Att Per & Isabella hamnar i Gränslandet från start nästa säsong är nog en lågoddsare
2022-04-04, 12:46
Avslutad
Jag får nästan en stroke av tugget i lag syd. All jäkla engelska ("fuck", "fucking") och vulgäritet ("det här suger balle"). En samling riktigt svagbegåvade idivider.
2022-04-04, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad jiddrar du om?

Mitt inlägg handlar om att drama queen Christina säger att sjukhusets misstag höll på att döda henne.

Och att hon verkar tro att hon är någon superstar som förtjänar att produktionen ska betala privatvård när hon kommer hem till Sverige eftersom hon inte orkar vänta i kö.

Jag har inte ens nämnt något om att produktionen lät henne åka in trots att hon inte mådde bra.
Vad jiddrar jag om? Jag skrev att det verkar som att produktionen riskerade livet på några deltagare eftersom de skickade in en person med corona i tävlingen och alla blev smittade sedan, och du svarade på det inlägget om att det var sjukhusets fel och att hon hade krävt privatvård i Sverige och annat ovidkommande. Läs om och läs rätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in