Nu har jag bara kommit till 11 avsnittet.
Men måste säga att gränslandet så här långt är sjukt underhållande. Jag diggar Hayes(vilka jävla axlar) och Mattias. Linn var en jag ogillade starkt sist hon var med men hon är fan vettig.Hon växte sist hon var med också.
Anna är ren komedi. Världsbäst på allt och när hon sa att hon kunde hänga i 7 minuter och 14 sekunder. Länge sedan jag skrattade så högt till ett tv program. Vill se henne tävla i allt framöver och sen höra ursäkterna. Hon måste haft en narkoman historik.
Sen tvisten som Hayes gjorde mot Mattias. Den var jag inte beredd på för fem öre. Måste erkänna att hela den sekvensen fick en vuxen man att fälla en tår. Har extremt svårt att bli rörd till tv-program annars.
Men fan va fint det var.
Tillägg är att det också var en sjuk tvist att Jani torskade i hägningen. At hänga så länge Hayes gjorde men den vikten är sjukt imponerande. Testa själva att häng i över en minut, det är svårare än vad man tror.
Favoriterna hitills är Hayes, Mattias, Lilla mörka kvinnan(en riktigt överlevare men saknar sociala aspekten men kan bli riktigt underhållande) och diggar även Gorm.
Hon juristen som redan i första avsnittet såg ut som ett skelett. Hur fan kan man söka till ett program och se ut som en pinne. Kommer definitivt av hälsoskäl få avbryta.
Basketspelaren som framstår som en Michael Jordan när han inte ens spelar i sveriges högsta serie
Hon blonda med sillisarna kan komma långt för att dom andra är lättblåsta speciellt han med långa håret som lever för dagen.
Sen han som avbröt pga saknas av barnen. Det blev jag så jävla irriterad på. Nu framkom ju anledningen efteråt vilket är ett skämt.
Men kan man inte va borta i en vecka utan sina barn då söker man inte till Robinson.