2022-04-03, 23:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Vilken katastrof för programmet. Vad fan händer nu? 5 pers som fått åka hem oplanerat. Tolkar det som att alla gränsländare kommer vara med på något sätt nu, samtidigt ska ena laget sitta i karantän utan att tävla i 7-10 dagar. Spänningen dog totalt för mig, men blir väl lite intressant o se vad gränsländarna får för roll.
Känner det samma, många av deltagarna man hejade på, eller som var intressanta karaktärer har åkt hem/ut, vad ska hända nu liksom xD
2022-04-03, 23:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Får ju aldrig se deltagarna leta mat, inte sett någon röra sig 10 meter från lägret. Båda lagen har väl fiskespön, är väl bara en önskedröm att få se dom användas. Programmet går ju bara ut på att pakta och få mat serverat eller vunnet i tävling. Jäkligt trist när man tänker på det.
Angela är väl den enda man sett som letar mat.
2022-04-03, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Känner det samma, många av deltagarna man hejade på, eller som var intressanta karaktärer har åkt hem/ut, vad ska hända nu liksom xD
Och Robinson blir nog längre än tidigare år, dvs. mer än 42 dagar.
2022-04-03, 23:19
Medlem
Citat:

Några nya jokrar möjligtvis. Annars känns det som att det blir regelbunden recycling av olika deltagare i Gränslandet.

Kan det ligga någon sanning i det här, om det skulle komma in någon ny.
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Säsongens vinnare
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-03 kl. 23:23.
2022-04-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Några nya jokrar möjligtvis. Annars känns det som att det blir regelbunden recycling av olika deltagare i Gränslandet.
Kanske var därför Gorm skickades till Gränslandet, för att sex styckna redan hade åkt ur.
2022-04-03, 23:20
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Så ni bara antar att alla som lämnar robinson gör det pga droger, helt utan källa och fakta? Att det känns med troligt än en så smittsam sjukdom som covid-19?
någonting blev de ju smittade av och jag kan tänka mig att allt utom just kockens batch var desinficerat
2022-04-03, 23:21
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Fiasko denna säsong. Menlösa och trista deltagare, karantän, avhopp och flera som tvingas iväg. Dessutom detta sattyg till gränsland och chans att komma tillbaka trots att man blivit utröstad.

Dessutom kan väl för fan folk prata svenska och inte blanda in engelska ord i varenda jävla mening, såååå töntigt.
2022-04-03, 23:21
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Angela är väl den enda man sett som letar mat.

Ja det stämmer väl men det räcker lixom inte. Hela grejen med Robinson och att vara strandsatt på en öde ö måste väl vara att överleva, ser ju inget sånt här.
2022-04-03, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Kanske var därför Gorm skickades till Gränslandet, för att sex styckna redan hade åkt ur.

Tänkte först fråga hur du tänkte. Men nu fattar jag. Jag vet inte, med tanke på att så många är ute pga sjukdom och annat så förstår jag inte varför Gorm ens var tvungen att åka ut i en sådan tävling? De borde bara ha låtit en person åka ut, den som rösten hade fallit på på örådet. Och om de nu tänker ta in alla fyra gränsländare till det friska laget, så hade det varit mer rimligt att ta in 3 från gränslandet. Och låta Angela vara där med den gränsländare som blev kvar. Förstår du hur jag menar?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-03 kl. 23:30.
2022-04-03, 23:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Fiasko denna säsong. Menlösa och trista deltagare, karantän, avhopp och flera som tvingas iväg. Dessutom detta sattyg till gränsland och chans att komma tillbaka trots att man blivit utröstad.

Dessutom kan väl för fan folk prata svenska och inte blanda in engelska ord i varenda jävla mening, såååå töntigt.
I normala fall skulle hon nog åkt ut, men eftersom så många lämnar pga sjukdom eller andra saker, så fick hon komma till Gränslandet då det börjar bli brist på deltagare
2022-04-03, 23:29
Medlem
Interessant att covid lyckades leta sig in hos sällskapet på en öde ö. Nej gör ett nytt Robinson där deltagarna får filma sig själva likt The Blair Witch Project
2022-04-03, 23:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
någonting blev de ju smittade av och jag kan tänka mig att allt utom just kockens batch var desinficerat
De blev sjuka för att de inte tillagade bönorna tillräckligt innan de åt dem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in