Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2022-04-04, 09:49
Medlem
Är det någon som har betalat för detta för att få sig en hälsning?

Jag gillar iden och det bra marknadsföring också för kändisen som kan göra något för sin fan.

Men en del har ju helt orimliga kostnader nästan 24 tusen för Caitlin Jenner. Vem bryr sig om henne men uppenbarligen är det en del som har betalar dessa som man kan läsa på omdömena.

Har glidit runt och det är verkligen en salig blandning av kändisar. Jag trodde det skulle vara bara avdankade b kändisar som en gång i tiden har varit stora men det finns en del aktuella också. Man måste ju vara rik för att ha råd. Dolph Lundgren tar ca 3500 någonting.

Finns en del dokusåpa kändisar som tar mer pengar än fd stora stjärnor.

Sen finns det en del som tar typ 100kr. Gigantiska hopp är det.

Hade ju varit kul och ge bort i present men väldigt saftigt sådan.
Senast redigerad av ProGBG 2022-04-04 kl. 09:55.
Citera
2022-04-04, 10:00
Medlem
SameOldStorys avatar
Tycka vad man vill om Caitlin Jenner men hon tillhör en av de mest kända familjerna i världen.

Ja, skulle jag hitta nån rolig kändis skulle jag absolut kunna tänka mig att betala en peng för’t.
Citera
2022-04-04, 10:08
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Det finns en svensk tjänst som heter Memmo. Jag har använt den några gånger för att skicka födelsedagshälsningar till polare. Finns de som tar 50 kr till de som tar 5 000. Tycker att svenska kändisar känns mer relevanta än amerikanska diton om man ska skicka till en svensk person.
Citera
2022-04-04, 12:16
Medlem
BigFatCones avatar
Jag tycker att det är lite som att köpa sex. Jag ser inget fel med det i sig, utan mer att om jag skulle vilja ha en personlig hälsning från en kändis. Så ska den ju vara spontan och personlig, inte köpt.

Men jag har ju även sett det användas på rätt charmiga sätt.
Citera
2022-04-04, 12:57
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Måste vara nån riktigt speciell om det skall var värt priset, typ Beyonce eller Helge Fossmo.
Citera
2022-04-04, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Tycka vad man vill om Caitlin Jenner men hon tillhör en av de mest kända familjerna i världen.

Ja, skulle jag hitta nån rolig kändis skulle jag absolut kunna tänka mig att betala en peng för’t.

Caitlin är ju bara känd nu förtiden för ha varit tillsammans med Kris Kardashian. Bruce var ju däremot världskändis en gång i tiden men det är ju knappast det personen är känd för nu. Det är ju bara rika personer som har råd att betala 24 lök för några minuters meddelande.

Förstår inte varför någon skulle tycka det är intressant att betala för henne men uppenbarligen så finns det, om dom inte fejkar omdömena.

Vad kan du tänka dig att max betala?
Citera
2022-04-04, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Det finns en svensk tjänst som heter Memmo. Jag har använt den några gånger för att skicka födelsedagshälsningar till polare. Finns de som tar 50 kr till de som tar 5 000. Tycker att svenska kändisar känns mer relevanta än amerikanska diton om man ska skicka till en svensk person.

Oj, det visste jag inte, ska genast kika. Vilka kändisar har du valt och vad du då betalt?
Vad skulle vara ditt maxbelopp att betala för en kändis?
Citera
2022-04-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tycker att det är lite som att köpa sex. Jag ser inget fel med det i sig, utan mer att om jag skulle vilja ha en personlig hälsning från en kändis. Så ska den ju vara spontan och personlig, inte köpt.

Men jag har ju även sett det användas på rätt charmiga sätt.

Precis, det hade ju vart nice om man fick en spontan hälsning från en kändis som inte är köpt. Den hade ju känts bättre.

Men en del videos även om dom är köpta så verkar dom naturligt och goa även om det finns även en del som är uppenbara att det är köpt och dom läser rakt från ett manus.

Det är många som ligger på flera tusen, hade nog hellre köpt mig eller polaren ett ligg istället.
Citera
2022-04-04, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Måste vara nån riktigt speciell om det skall var värt priset, typ Beyonce eller Helge Fossmo.

Fast Beyonce är för stor stjärna att hänga där, en sådan summa skulle ligga på astronomiska belopp.
Citera
2022-04-04, 18:55
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Fast Beyonce är för stor stjärna att hänga där, en sådan summa skulle ligga på astronomiska belopp.
Ok, men Helge Fossmo, Eilert Pilarm eller Veronica Maggio då.
Citera
2022-04-04, 19:04
Medlem
Varför gör de detta? Kan de inte börja sälja stjärt istället? Inte lika pinsamt…
Citera
2022-04-04, 20:18
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Caitlin är ju bara känd nu förtiden för ha varit tillsammans med Kris Kardashian. Bruce var ju däremot världskändis en gång i tiden men det är ju knappast det personen är känd för nu. Det är ju bara rika personer som har råd att betala 24 lök för några minuters meddelande.

Förstår inte varför någon skulle tycka det är intressant att betala för henne men uppenbarligen så finns det, om dom inte fejkar omdömena.

Vad kan du tänka dig att max betala?

Jag likt dem flesta känner nog till Bruce för att han varit tillsammans med Kris Kardashian, inte hans friidrottkarriär.

Oj, svårt! 6-7000 men då ska det ju vara nån som jag älskar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in