2022-04-03, 13:50
Medlem
Ser man på bilderna från helgen är det tydligt att hon gör både det ena och det andra mindre. Helt okej tycker jag när en privatperson gör det vid ex. framkallande av en bild. Men en ”offentlig” person som gör det, nej fy sjutton! Och hur hon HELA tiden påpekar att hon minsann har xs och s i allt även under graviditeten. Tror inte att det stämmer baserat på bilderna från helgen. Hon borde skämmas att hon promotar små storlekar på det där sättet och bidrar till ätstörningar. Att folk har henne som förebild är inget annat än obehagligt! Stackars, stackars barn säger jag bara.
Citera
2022-04-03, 16:12
Medlem
Konstigt att hon låter folk publicera bilder på
henne som hon inte har kollat igenom först. Men ja, hon vill ju ha all uppmärksamhet så.
Citera
2022-04-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ja hon har nog gjort magen mindre på bilderna. Det ser man från bilderna i helgen. Konstigt att göra magen mindre.
Precis reagerade också på dessa bilder.

Haha ingen är väl konstigt med Linn. Hon vill visa upp den perekta lilla magen.
Citera
2022-04-03, 19:05
Medlem
Och nu kom det… ”så mycket sammandragningar ikväll”. Inte för att jag tror att hallonbladstet redan orsakat detta. Men man kan ju tycka att hon borde ta till sig av infon om att det kan ge sammandragningar…
Citera
2022-04-03, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Och nu kom det… ”så mycket sammandragningar ikväll”. Inte för att jag tror att hallonbladstet redan orsakat detta. Men man kan ju tycka att hon borde ta till sig av infon om att det kan ge sammandragningar…
Komiskt - givetvis en bild i underkläder.

Hon måste ha rekord med magbilder i underkläder?
Citera
2022-04-03, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Komiskt - givetvis en bild i underkläder.

Hon måste ha rekord med magbilder i underkläder?

Skulle nog ändå vilja påstå att väldigt många främst tar bilder i underkläder när de tar bilder på sin gravidmage (vilket jag misstänker också var syftet eftersom hon pratade om sammandragningar)
Citera
2022-04-03, 20:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Skulle nog ändå vilja påstå att väldigt många främst tar bilder i underkläder när de tar bilder på sin gravidmage (vilket jag misstänker också var syftet eftersom hon pratade om sammandragningar)
Så är det nog. Dock tar inte alla lika överdrivet många bilder på sin gravidmage som Linn gör. Det är nästan ett sjukligt antal bilder.
Citera
2022-04-03, 20:08
Medlem
Citat:
Ja så kanske det är. Upplever dock jämfört med andra gravida influenser så är det typ av rekord. Alla är olika. Kul att hon känner sig bekväm med det.

Tror dock att de går att skriva att man har mycket sammandragningar utan att lägga upp en underklädesbild. Men som sagt var ingen kritik mer en reflektion.

Edit: Sedan blev det lite konstigt eftersom jag citerade dig... menade inte att frågan var specifikt riktad till dig
Citera
2022-04-03, 20:51
Medlem
Och där kom en till. 😂 Och ja redigerad mage igen..
Citera
2022-04-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Och där kom en till. 😂 Och ja redigerad mage igen..
Ny fotograf.. det var någon som frågade henne vad hon gjorde med alla bilderna - om hängde upp dem på väggen och sedan bytte ut dem varje vecka
Citera
2022-04-03, 21:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Ny fotograf.. det var någon som frågade henne vad hon gjorde med alla bilderna - om hängde upp dem på väggen och sedan bytte ut dem varje vecka

Tror hon tittar på alla bilder samtidigt som hon tillfredsställer sig…
Citera
2022-04-03, 21:27
Medlem
Gällande retuscherad mage… En gravidmage kan se väldigt olika stor ut beroende på klädsel och vinkel. Den kan även ändra storlek från en timme till en annan beroende på hur barnet ligger.

Så att dra slutsatsen att magen är retuscherad för att den är olika stor på olika bilder tycker jag inte är riktigt rimligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in