2022-04-03, 20:55
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Under WW2 massmördade de här Azovnazisterna under Stepan Bandera-fanan massvis med polacker, judar och ryssar på de mest bestialiska sätt man kan tänka sig. Uppåt 200.000 tror man mördades av dessa västukrainare, som idag samarbetar med globalistjudar för att mörda så många etniska ryssar som helst igen. De som låg mördade här i Bucha, är just etniska ryssar. Inte svårt att räkna ut att sionistjudarna och deras nazister ligger bakom detta med största sannolikhet, såvida det inte är fejk.
Hur ska du ha det, är det fejk (skådespelare som hävdas i RU) eller etniska ryskar som mördats av de onda nassarna? För det kan ju inte vara både och.
Citera
2022-04-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Pennalismen, övergreppen, machokulturen i den ryska armén är avskyvärd. Rysslands armé är en hög med vilddjur. De framställer vilddjur. Skickar man in sådana i krig så bli det så här.

Rysk soldat med kondomer i fickorna. Vem fan tar med kondomer i ett invasionskrig?

https://twitter.com/TpyxaNews/status/1510371955714756624

Det är ingenting konstigt. Efter WWI hos engelsmännen att inte ge ut kondomer till soldaterna, så är det nog ganska vanligt. Fransmännen fick och deras nivå av STD var mycket låg. Under WWII i Burma hade var 1/4 engelsk soldat en STD någon gång. Var 1/7 indisk soldat hade det. Man misstänker att det var värre på den japanska sidan. Amerikanarna gick längre i Vietnamkriget där fick man förbyggande antibiotikasprutor innan R&R.

Dessutom kan man använda kondomer till mycket annat. Jag gissar alla som har slagits i öknen gillar kondomer.

Frågan är om kondomer ingår i den vanliga ryska utrustningen. Vi fick alla fall ut kondomer i lumpen. Och ryssarna använder ju värnpliktiga.
Citera
2022-04-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PackMan123
Du har noll koll som sväljer allt som MSM häller på dig.

Jag diversifierar var jag söker info, men det gör inte du uppenbarligen. Går efter känslostormar och följer strömmen för vad som är inne för tillfället som en guldfisk
Du har fortfarande inte svarat på min fråga...tror du det går bra för ryssland?
Citera
2022-04-03, 20:58
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Ryska regeringen har inte gjort många rätt. Prutten skulle inte fixa mitt jobb i mer än 30 sekunder

Putler kan ett jobb och det är att vara planetens största fitta, tätt följd av Larvröv och Kadyröv.
Citera
2022-04-03, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Att utveckla, implementera och underhålla produktionskedjor som ställer höga krav på kvalitetskontroll i varje steg fram till färdig produkt, vilket är fallet framför allt när det gäller finelektronik och optik för militärt bruk, är det inte så många länder i världen som klarar av.

Ryssarna gör det definitivt inte, de försöker inte ens, pga den endemiska korruption som genomsyrar hela samhällsystemet och som innebär att oacceptabla kvalitetsbrister uppstår tidigt redan i mellanleden.

Oförmågan är och har alltid ansetts vara Rysslands kanske största akilleshäl i sammanhanget, och nu ser vi resultatet.
Det är värre än så, varenda maskin för kvalificerad bearbetning, typ CNC och andra datoriserade verktyg, kommer från väst, de har ingen egen utveckling eller tillverkning av den typen av maskiner.
De kommer m.a.o. inte att kunna få reservdelar när de havererar.
På grund av (eller möjligen tack vare) kunskapsflykten kommer de heller inte att kunna utveckla den typen av verktyg.

Rysslands industri håller sakta på att dö och det skulle vara intressant att höra vad diktaturkramarna i tråden har för lösning på det, för det har de ju alltid… men Ryssland ligger pyrt till…jävligt pyrt till
Citera
2022-04-03, 20:59
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ukrainska språket är något som bara började utvecklas 1991. Annars pratar nästan alla ryska i Ukraina. Även juden Zelensky kunde bara ryska, men fick ta kurser i det nya språket ukrainska innan han blev marionettpresident i Kiev.

Sluta ljug. Ukrainska språket började utvecklas på medeltiden. Det var förbjudet att använda det under Sovjettiden men det betyder inte att det uppfanns 1991.
Citera
2022-04-03, 20:59
Medlem
Termos99s avatar
Citat:
Under WW2 massmördade de här Azovnazisterna under Stepan Bandera-fanan massvis med polacker, judar och ryssar på de mest bestialiska sätt man kan tänka sig. Uppåt 200.000 tror man mördades av dessa västukrainare, som idag samarbetar med globalistjudar för att mörda så många etniska ryssar som helst igen. De som låg mördade här i Bucha, är just etniska ryssar. Inte svårt att räkna ut att sionistjudarna och deras nazister ligger bakom detta med största sannolikhet, såvida det inte är fejk.

Globalistjudar, sionistjudar och deras nazister?

Historien har många vändningar, men idag står Polen och Ukraina enade. Kan ju vara för att de båda invaderats av Sovjet/Ryssland. Polackerna minns grymheterna från Stalin, och Ukrainare lär nu känna Putins grymhet. Putin har invaderat en suverän stat, det är vad som är problemet idag.
Citera
2022-04-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PackMan123
Du har noll koll som sväljer allt som MSM häller på dig.

Jag diversifierar var jag söker info, men det gör inte du uppenbarligen. Går efter känslostormar och följer strömmen för vad som är inne för tillfället som en guldfisk

Hitta gärna en post från mig där du kan verifera något av allt dravel du just skrev.....
Går efter känslostormar, vad ska det ens betyda? 🤣
Berätta gärna mer om guldfiskar i strömt vatten? 🤣
Citera
2022-04-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Putler kan ett jobb och det är att vara planetens största fitta, tätt följd av Larvröv och Kadyröv.
Och snart är dom döda rövhål
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
En fördel i dag är Petabyte med filmer och foton och en armada av nördar som kollar igenom allt.

Oryx går igenom allt pansar som är förstört via bildmaterial och hittat 450 konfirmerade enbart från analyser av foton. Det är inte långt från dom 644 som UA anger officiellt.

https://twitter.com/oryxspioenkop/status/1510632351050899456?s=20&t=VRZXG3f6MDkESY38UxPVtA
Ja, det är ju helt riktigt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Du har fortfarande inte svarat på min fråga...tror du det går bra för ryssland?

Det går mer eller mindre som de planerade tror jag.

Har inte varit problemfritt, men de har uppnått vissa mål de hade innan.
Citera
Medlem
JamesWebbs avatar
Citat:
I princip hela Ukraina består av etniska ryssar. DNA-tester, kultur, religion visar det tydligt. Det är enbart en liten del av västra Ukraina där som inte är ryssar, det är där nazisterna från Azov kommer ifrån som massakrerat etniska ryssar i 8 års tid östra och södra Ukraina med hjälp av oligarkjudar i Ukraina och judar i västregimerna. Ukrainska språket är något som bara började utvecklas 1991. Annars pratar nästan alla ryska i Ukraina. Även juden Zelensky kunde bara ryska, men fick ta kurser i det nya språket ukrainska innan han blev marionettpresident i Kiev.

Bevisar ut efterbliven Putin är då. Pga några nazzar runt Azovsjön så bombar han ett helt land, oskyldig ryska kvinnor och barn mördas av Putins soldater.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in