2022-04-03, 10:41
Medlem
alisvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Om några ska steriliseras så är det kvinnor. Kvinnor föder barn, inte män. Enkel biologi .

Jag håller med dig!
i Sverige föds ca 100.000 barn och det behövs således 100.000 fäder och 100.000 mördar för att producera 100.000 barn. om man skulle sterilisera "alla vita" män har fortfarande kvinnor en önskan att få barn dvs 100.000 kvinnor. teoretiskt skulle ca 300 män som knullar 365 gånger om året avla fram 100.000 barn
Citera
2022-04-03, 10:44
Medlem
nordicwraths avatar
Okej, nu är det bara uppenbart att ts är ett troll.
Citera
2022-04-03, 10:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Vi kan ju börja med att skicka iväg alla icke-vita till deras ursprungsländer.

+100 ..Om jorden resuser skall räcka ,så är det inte USA eller Europa. Utan Afrika. Samtidig som dom producera barn som aldrig förr, så kan dom inte ge sina barn mat, utan vi västvärlden måste skicka in miljardera varje år i bistånd och hindra svältkatastrofer. Därav är det rimligt Afrika börja med att reducera sin befolkning till en rimlig nivå.
Citera
2022-04-03, 10:58
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Du sitter förmodligen bara och trollar för så här efter är man ytterst sällan om man kan komma ut på nätet.

Miljöfarliga utsläpp har minskat TROTS massinvällning från tredje världen pga bättre rening.

Afrikaner är miljövidriga. De dumpar miljögifter, sopor och skräp i floder och hav. Precis som asiaterna.

CO2 styr inte klimatet. Det gör solen och jordens geologi.

https://folkhemmetsverige.se/wp-content/uploads/2019/05/2000TV-Nr3-2018-Klimatlurendrejeriet-del-1.pdf

Är du på riktigt? En climate denier som kallar andra för troll.

Afrika släpper ut mindre än 10% av EU trots DUBBEL befolkning! Hur kan du förneka något som är mer glasklart än att gravitationen håller oss på marken?
Citera
2022-04-03, 11:11
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Ett problem i världen är att vi är alldeles för många människor. När jag var tonåring var vi 3 miljarder, och nu är vi 10 miljarder. Människor i västvärlden konsumerar mer än människor i tredje världen, pga att de kan. Alla människor i västvärlden är inte vita, långt därifrån. USA, England, Frankrike, Tyskland, Sverige mf är fulla av icke-vita människor, och de konsumerar precis lika mycket som vita människor i väst.

Alla människor bidrar på något sätt till att släppa ut växthusgaser. Så vida du inte tillhör en stam som lever i djungeln och endast äter direkt från naturen. I tredje världen finns det fler människor än vad det finns i väst, och varje år flyttar en del av dessa människor till väst och börjar konsumera precis som alla andra i väst.

Jag hade personligen varit med på sterilisering, om det hade gällt alla människor. Om det enbart hade gällt vita hade det inte varit något annat än rasistiskt förtryck, vilket givetvis hade lett till våldsamheter.
Citera
2022-04-03, 12:30
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Är du på riktigt? En climate denier som kallar andra för troll.

Afrika släpper ut mindre än 10% av EU trots DUBBEL befolkning! Hur kan du förneka något som är mer glasklart än att gravitationen håller oss på marken?
Du är obildad. Möjligtvis svagbegåvad.
Citera
2022-04-03, 13:02
Medlem
sherms avatar
Allt snack om "vita män" skriker forna tiders trend. Det nya är att tala klarspråk: det finns inga vita människor. All ni som vill påstå annat kunde lika gärna hävda att himmelen är grön.
Citera
2022-04-03, 14:30
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Du är obildad. Möjligtvis svagbegåvad.

Jag var en gång också climate denier. Jag trodde att klimatförändringarna var en bluff och att även om de var på riktigt så kunde inte människan och speciellt inte vi svenskar göra något åt saken. Jag kallade folk som inte tyckte som jag för "miljömuppar".

Sen började jag läsa på - och det är faktiskt en bra medicin mot okunskap. Testa, vet jag!

Vi européer har skövlat och sugit ut resurser ur i princip hela tredje världen. Vi har orsakat klimatförändringar som kommer att göra halva klotet obeboeligt. Det är vår förbannade plikt att se till kommande generationer inte behöver lida för våra idiotiska beslut.
Citera
2022-04-03, 15:07
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alisvensson
Jag håller med dig!
i Sverige föds ca 100.000 barn och det behövs således 100.000 fäder och 100.000 mördar för att producera 100.000 barn. om man skulle sterilisera "alla vita" män har fortfarande kvinnor en önskan att få barn dvs 100.000 kvinnor. teoretiskt skulle ca 300 män som knullar 365 gånger om året avla fram 100.000 barn

Fler steriliserade kommer att leda till färre barn.
Även kvinnor kan sterilisera sig för klimatets skull.
Det viktiga är att vi får ner vitas barnafödande till ett absolut minimum då vi förbrukar så oerhört mycket resurser.
Citera
2022-04-03, 15:14
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Jag har ställt den frågan många gånger. Förstår inte varför t. ex. SD inte ställer den frågan till främst MP men även resten av partierna som är för massinvandring.

Ja det är nog för att sd är rädda för att det skulle tolkas som rasistiskt och extremt men frågeställningen är ju högst relevant.

Hade det varit lite go i journalister så hade även de kunnat fråga hur MP resonerar i den frågan. Men de är tyvärr en syltryggad samtid vi alla tvingas leva i
Citera
2022-04-03, 15:37
Medlem
Citat:
Fler steriliserade kommer att leda till färre barn.
Även kvinnor kan sterilisera sig för klimatets skull.
Det viktiga är att vi får ner vitas barnafödande till ett absolut minimum då vi förbrukar så oerhört mycket resurser.
Du har hävdat i tråden att invandring gjort att Sverige har lägre koldioxidutsläpp, vad grundar du det på?. Är det invandrare som drivit på om reformer och miljölagstiftning?
Om vi dödar alla vita , kommer invandrare att leva helt annorlunda?. Jag ser mängder med invandrare som kör bil, de lever inte annars än vad svenskar gör. Generellt så skaffar de fler barn än svenskar
Citera
2022-04-03, 15:45
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Jag var en gång också climate denier. Jag trodde att klimatförändringarna var en bluff och att även om de var på riktigt så kunde inte människan och speciellt inte vi svenskar göra något åt saken. Jag kallade folk som inte tyckte som jag för "miljömuppar".

Sen började jag läsa på - och det är faktiskt en bra medicin mot okunskap. Testa, vet jag!

Vi européer har skövlat och sugit ut resurser ur i princip hela tredje världen. Vi har orsakat klimatförändringar som kommer att göra halva klotet obeboeligt. Det är vår förbannade plikt att se till kommande generationer inte behöver lida för våra idiotiska beslut.

Du tror på Greta Thunberg och vet inte vem Judith Curry är. Du vet inte om att vikingarna odlade säd på Grönland för 1000 år sedan. Eller att det var flera grader varmare i Sverige för 6000 år sedan?
Du vet inte vad lilla istiden var och att vi är fortfarande på väg ur den.
Eller att jorden varit helt istäckt i flera omgångar.

Du har inte ens öppnat länken jag postade.
Som sagt. Obildad och möjligen svagbegåvad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in