2022-04-02, 23:25
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Vi kan ju börja med att skicka iväg alla icke-vita till deras ursprungsländer.

Skulle vara den i särklass effektivaste miljöåtgärden, förstår inte varför partier som miljöpartiet är för massinvandring när det är så extremt dåligt för miljö och klimat.
Jag är seriös när jag skriver det, det förbryllar mig. Om man verkligen brydde sig om klimatet torde man vara för noll invandring till Europa och västvärlden från u länder. Jag kanske är för autistiskt lagd men nog fan är det underligt
Citera
2022-04-02, 23:51
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Sluta blanda ihop miljö och klimat, är ni 7 år gamla?

Det finns inget klimathot. Det är en hoax för att ni inte ska fokusera på massmigrationen från tredje världen för att förstöra och krossa västs medelklass.

Solen och jordens geologi styr klimatet. Det har alltid varit, är och kommer alltid att vara föränderligt.
Bilda er.
Senast redigerad av Kolgrill-ftw 2022-04-02 kl. 23:53.
Citera
2022-04-03, 01:14
Medlem
Ännu ett argument mot invandring, speciellt från syd till nord. Ökar utsläppen mkt.
Sen hjälper inget att sterilisera män det fattar väl de flesta.
Sen borde TS flytta till Somalia. Av flera skäl.
Citera
2022-04-03, 02:37
Medlem
Klimatbluffen är bara ett av många verktyg som globalisterna använder för att söndra och härska.
Naturligtvis så ska vi inte sterilisera något folk på grund av propagandan.
Citera
2022-04-03, 09:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Det sköna är att lätt störda miljönissar och vänsterincels steriliserar sig, de gör världen en tjänst genom att inte sprida sina gener.
Citera
2022-04-03, 09:37
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Ännu ett argument mot invandring, speciellt från syd till nord. Ökar utsläppen mkt.
Sen hjälper inget att sterilisera män det fattar väl de flesta.
Sen borde TS flytta till Somalia. Av flera skäl.

Utsläppen i EU har minskat sen invandringen tog vid.
Citera
2022-04-03, 09:44
Medlem
Kan ingen slänga ut den där jävla idioten? Jag börjar tröttna på hans jävla gnällande i var och varannan tråd. Äckliga bidragsnegrer har helt enkelt inte råd att köpa nånting, det är därför de inte kan förstöra miljön på samma sätt. Gör miiljön en tjänst, slopa bidragen.
Citera
2022-04-03, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Utsläppen i EU har minskat sen invandringen tog vid.

Du menar sen 1980?? 🤔

Du menar att invandrare är nått slags filter mot utsläpp?? 😂

Nej du har fel som vanligt. Massinvandring är miljöfarligt.

Däremot är det för många människor på jorden. Därför ska vi lägga bistånd på familjeplanering i Afrika och MÖ.
Citera
2022-04-03, 10:08
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Vi måste sterilisera n*grer i Afrika och skicka hem n*grer i Europa till Afrika.

Av miljöskäl.

Varför håller du inte med?

Utsläppen har minskat sen invandringen tog vid.
Afrika är exemplariskt i utsläppssiffror, trots massiv befolkningsboom.
Citera
2022-04-03, 10:11
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Är det till Afrika invandringen har skett?
Citera
2022-04-03, 10:17
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Du sitter förmodligen bara och trollar för så här efter är man ytterst sällan om man kan komma ut på nätet.

Miljöfarliga utsläpp har minskat TROTS massinvällning från tredje världen pga bättre rening.

Afrikaner är miljövidriga. De dumpar miljögifter, sopor och skräp i floder och hav. Precis som asiaterna.

CO2 styr inte klimatet. Det gör solen och jordens geologi.

https://folkhemmetsverige.se/wp-content/uploads/2019/05/2000TV-Nr3-2018-Klimatlurendrejeriet-del-1.pdf
Citera
2022-04-03, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Skulle vara den i särklass effektivaste miljöåtgärden, förstår inte varför partier som miljöpartiet är för massinvandring när det är så extremt dåligt för miljö och klimat.
Jag är seriös när jag skriver det, det förbryllar mig. Om man verkligen brydde sig om klimatet torde man vara för noll invandring till Europa och västvärlden från u länder. Jag kanske är för autistiskt lagd men nog fan är det underligt
Jag har ställt den frågan många gånger. Förstår inte varför t. ex. SD inte ställer den frågan till främst MP men även resten av partierna som är för massinvandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in