2022-04-02, 19:33
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abc5567
Det gjorde han med baktankar. Som vanligt

Så han planerade detta genom att ha en spion bland medlemmarna i "Återställ fittmarken" och lyckades på så vis tajma protesten och då få spänna steroidarmarna i media?

Själv så hade jag nog ställt mig med grillen i fejset på dom och börjat.
Citera
2022-04-02, 19:34
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Han ville ju slå skiten ur Martin Björk när han frågade om han fick lukta på honom.

Martin Björk är en vidrig horunge.
Citera
2022-04-02, 20:07
Medlem
JackBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartlam
Jan Emanuel gör det för PR. Det sorgliga är att polisen tillåter dessa terrorister på våra gator.
Jag tror snarare han gör det för att han tycker att det är rätt.
Citera
2022-04-02, 20:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Så han planerade detta genom att ha en spion bland medlemmarna i "Återställ fittmarken" och lyckades på så vis tajma protesten och då få spänna steroidarmarna i media?

Själv så hade jag nog ställt mig med grillen i fejset på dom och börjat.

Men man kan fråga sig. Hur det kom att just han var där på platsen? Så där direkt. Ungefär som han skulle ha en polisscanner och ratta sin BMW dit där är probs på G.
Citera
2022-04-02, 20:23
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Han ville ju slå skiten ur Martin Björk när han frågade om han fick lukta på honom.
Har sett det klippet förr och kollade om nyss.
Vad fan snackar du om? Han är ju hur lugn som helst.
Där emot märker man vid flera tillfällen att han tycker att Martin Björk är en fjant vilket han också är.
Citera
2022-04-02, 20:55
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biomass
.klimatterroristerna kommer från Skåne. Det sitter ofta minst en skåning i gruppen som sedan uttalar sig i TV. Tyvärr är det ingen vettig människa som begriper vad de pratar om med all fradga som dryper kring läpparna på fanskapen.Tyvärr är det ingen vettig människa som begriper vad de pratar om med all fradga som dryper kring läpparna på fanskapen.

Spo(i)t on!

OnT: Bra gjort av JEH. Vanligt folk behöver komma till jobbet. "Miljöhjältarna" kan fortsätta sortera tidningar och ljusbehållare.
Senast redigerad av FannyFruxo 2022-04-02 kl. 20:58.
Citera
2022-04-02, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mosquitoseven
Men du har ingen rätt att hindra andra människor från att åka till jobbet genom att sitta på vägar och broar.
Människor som gör sådant är slödder som ska avlägsnas bryskt.
Sant.
Men varför benämna andra människor som slödder.
Och varför ska meningsmotståndare behandlas bryskt?
Hur står det till med din människosyn? Är det skillnad på folk och folk?
Citera
2022-04-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Jan-Emanuel har gjort mer för djurrätten än vad du någonsin kan drömma om. Känner du ens till vad det var han slogs för i Riksdagen när han satt där? Han var en av de mest drivande i att förbjuda minkfarmar (vilket sosseregeringen nu återigen gjort lagligt) och han drev på för att förbjuda all form av djurplågeri.

Vad exakt är fel med Jan-Emanuel? Är du ledsen för hsn lyckats bättre än du i livet? Eller är det bara jantelagens klor som gör sig påmind? Tråkiga jävel! Njut av att vissa lyckas med sina liv, och vill du gå ssmma väg kan du väl ha dessa framgångsrika entreprenörer som inspiration istället för att hata dem?
Det tror du?
Du vet ingenting om mig, vem jag är eller var mitt engagemang ligger.
Näe, J-E har inte lyckats varken bättre eller sämre än jag i livet.

Jag är väldigt nöjd med mitt liv. Med mitt hus, min bil, min lön och min status, hur nöjd är DU?
Jag tar gärna inspiration från framgångsrika människor, kapar aktietips och annat men J-E är i mina ögon en nolla på steroider och varför du är så fascinerad av honom är oklart på ett sätt (om du inte är J-E).
Citera
2022-04-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abc5567
Det gjorde han med baktankar. Som vanligt
Yes, utan JE hade vi inte haft en aning om demostrationen, hade inte en susning om våtmarkernas tillstånd. Spännande också att så många är positivt inställda till dödsstraff för personer som försenar en resa med 15 minuter, det verkar vara den ultimata provokationen
Citera
2022-04-02, 21:32
Medlem
Yatsys avatar
Han var inte tvungen att köra bil. Det finns tunnelbana i Stockholm. Det var väl något vrålåk som han absolut skulle fram med.
Citera
2022-04-02, 22:30
Medlem
Jucktupps avatar
Han är dum i huvudet. Vad ger honom rätt att bruka våld? Ett samhälle skulle inte fungera om varje individ såg det som sin rätt att med våld göra sig kvitt något den inte gillar. Om det inte gäller att skydda sig från våld såklart. Men det är uppenbarligen inte fallet här. Dum i huvudet som sagt.
Citera
2022-04-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Jag gillar redan Jan Emanuel. Det här gjorde bara att jag gillar honom ännu mer.
Va!? Är det Jan-Emmanuel själv, eller hans far? Han är kanske annars den människa mänskligheten avskyr mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in