Citat:
Ursprungligen postat av
Wowbagger2000
Oljan lär ju inte vara sämre än när de hällde ut den, så det behöver du inte vara orolig för.
Angående batteriet är det väl bara att sätta på värmen i några timmar så har du fått ner laddning lite.
Är oljan ren då?
Är oljetätningen och packningarna täta?
Visst jag kan ju låta bilen stå igång ett par timmar med klimatanläggningen på men då kanske jag måste vara där under tiden, jag tror inte de vill ansvara över en bil som står igång ute på parkeringen under ett par timmar utan uppsikt..
Lättare hade ju varit om jag kört en kort runda, och kört ner den 20%, det är ju gjort på ett kvart.
Men huvudfrågan kvarstår ju:
- tror du det är skadligt att bilen står med 98% i 20 dagar?