2022-04-02, 16:32
Medlem
Drickbacks avatar
Hade hoppas Burnley skulle stå upp bättre nu med några veckor vila 😬 City har redan vunnit matchen efter 25 min. Tänkte Burnley & Atlélico skulle göra City möra inför söndagen.. 🤥
Citera
2022-04-02, 16:56
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Är det inte 11?
Har väl gjort typ 25 mål med. Bra målskillnad.

Såg inte matchen idag, såg en highlight.
Den bestod av två händelser, målet och straffen.

Hände det ingenting mer?

De sa 10 raka i studion och kollade snabbt så tror det stämmer, senaste poängtappet var 2-2 mot Chelsea.

Ja asså Liverpool gör jobbet bara, såg bara andra halvlek pga besök hemma, så kan bara uttala mig om det och vad de sa i efterstudion, stort spelövertag med få målchanser men man kan väll sammafatta det jag såg som de tidigare matcherna, ingen rockn roll fotboll men klart godkänd och ska man ens försöka hitta fel när våran form är som den är ?

Håller med Neville i det han säger, det man ser liverpool göra nu är vad mästarlag gör, man vinner och vinner oavsett hur det ser ut, man hittar olika vägar att ta sig dit bara. Har mkt hellre det såhär än när Klopp kom och vi vann på övertid med 5-4 borta mot Norwich (gud den matchen var helt sjuk).
Citera
2022-04-02, 17:08
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
De sa 10 raka i studion och kollade snabbt så tror det stämmer, senaste poängtappet var 2-2 mot Chelsea.

Ja asså Liverpool gör jobbet bara, såg bara andra halvlek pga besök hemma, så kan bara uttala mig om det och vad de sa i efterstudion, stort spelövertag med få målchanser men man kan väll sammafatta det jag såg som de tidigare matcherna, ingen rockn roll fotboll men klart godkänd och ska man ens försöka hitta fel när våran form är som den är ?

Håller med Neville i det han säger, det man ser liverpool göra nu är vad mästarlag gör, man vinner och vinner oavsett hur det ser ut, man hittar olika vägar att ta sig dit bara. Har mkt hellre det såhär än när Klopp kom och vi vann på övertid med 5-4 borta mot Norwich (gud den matchen var helt sjuk).
Resultatmässigt går Liverpool som tåget, själva spelet går sisådär. Hoppas de kan ta fram sprakande fotboll kommande tuffa matcher.
Citera
2022-04-02, 17:16
Medlem
justinsane420s avatar
Så....

Tre stensäkra poäng idag. Extremt smart spel idag då vi har fullständig kontroll över matchen från start till slut utan att för den delen ta ut oss mer än precis nödvändigt.

Jag är övertygad om att vi just nu spelar med säkerhetsbältet på så att säga, vi går för ca 90% i matcherna och spar krutet tills dess det behövs. För behövas det kommer det... och då tror jag helt klart vi är redo. Sjuk jävla säsong som faktiskt KAN sluta i fyra titlar.
Citera
2022-04-02, 17:45
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Så....

Tre stensäkra poäng idag. Extremt smart spel idag då vi har fullständig kontroll över matchen från start till slut utan att för den delen ta ut oss mer än precis nödvändigt.

Jag är övertygad om att vi just nu spelar med säkerhetsbältet på så att säga, vi går för ca 90% i matcherna och spar krutet tills dess det behövs. För behövas det kommer det... och då tror jag helt klart vi är redo. Sjuk jävla säsong som faktiskt KAN sluta i fyra titlar.

Om vi tar 4 titlar (Pl,CL,FA och Carabao) så kommer det vara det största något klubblag någonsin gjort. Börjas prata om detta på flera håll i olika studios och experter som tar upp detta, folk tror faktiskt att det är möjligt.

Jag själv tror inte vi vinner både CL och PL. Men tror definitivt på 2 titlar iår.
Citera
2022-04-02, 17:48
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Om vi tar 4 titlar (Pl,CL,FA och Carabao) så kommer det vara det största något klubblag någonsin gjort. Börjas prata om detta på flera håll i olika studios och experter som tar upp detta, folk tror faktiskt att det är möjligt.

Jag själv tror inte vi vinner både CL och PL. Men tror definitivt på 2 titlar iår.
Att slå City med deras nuvarande form i 3 tävlingar är en bedrift bara det i sig.
Senast redigerad av Drickback 2022-04-02 kl. 17:51.
Citera
2022-04-02, 17:50
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:

Nu tror ju inte jag heller på maximal utdelning i fyra titlar men att chansen fortfarande finns är nästan gott nog just nu.

Det som Liverpool och Man City visat upp de senaste åren är faktiskt svårt att i ord beskriva.

Som Lfc supporter de senaste 30 åren känns detta så extra extra jäkla gött.

Att the end of a storm liksom
Citera
2022-04-02, 17:56
Medlem
Va fan hände hos Chelsea?? 1-4 mot Brentford :O
Citera
2022-04-02, 17:57
Bannlyst
Som det ser ut, så tar den ädla storklubben 3 platsen istället för Chelsea. Vilket jag finner tråkigt då jag stödjer oligarkerna och deras projekter.

Mvh ÄrligJude
Citera
2022-04-02, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Va fan hände hos Chelsea?? 1-4 mot Brentford :O
Eriksen spela till sig kontrakt hos större klubb..de hände
Citera
2022-04-02, 18:08
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Så....

Snälla fortsätt, vänligen, med att skriva att Liverpool kan och/eller kommer ta hem 4 titlar denna säsong för då så vill man få ännu mera guldkorn att släppa loss efter sista omgången..
Citat:

👆😊
Citera
2022-04-02, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Snälla fortsätt, vänligen, med att skriva att Liverpool kan och/eller kommer ta hem 4 titlar denna säsong för då så vill man få ännu mera guldkorn att släppa loss efter sista omgången..

👆😊

Eller hur?

The Invincibles, så mäktigt! Att man än idag häpnar över prestationen.

Att andra klubbar vunnit titlar är ju helt betydelselöst.

Mvh ÄrligJude
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in