Citat:
Whatever, men du kan aldrig - förrän möjligen efteråt - veta om en persons rapporter är ’sanna’.
I inlägget ovan gör du en bedömning vad du ’knappast tror’ om intervjuade personer. Felmarginalen är redan där stor. Sen vet du inte ett smack om vad de som inte intervjuas tycker.
I inlägget ovan gör du en bedömning vad du ’knappast tror’ om intervjuade personer. Felmarginalen är redan där stor. Sen vet du inte ett smack om vad de som inte intervjuas tycker.
Okej, vänta nu, lugn i båten.
Jag det konstant pumpande av twitterlänkar med pro-ukrainsk information flöda i tråden och det accepteras som sanning och grundar på vidare diskussion. Hela tråden är ett skämt ur det perspektivet.
Samma sak med media som pumpar ur sig samma skit konstant, ingen substans.
Men dessa twitterlänkar, västmedia och USA är oberoende? De ger sanna nyheter och skildringar om kriget från båda sidor? De är opartiska?
Tror du sköt dig lite i foten där.
Och ja, de finns flertalet journalister som varit i Mariupol första dagarna och fram tills nu där hundratals intervjuats och vittnesmålen är skrämmande lika.
Ukrainska armen skjuter civila. Man får inte lämna men folk försöker ändå när de pågår strider. Man bombar egna byggnader av civilt värde. Allt det här har självklart ett syfte och ett oerhört värde ur opinionisk synpunkt.
Med din retorik är ingenting sant vilket jag håller med om. Man ska ta allt med en nypa salt men ta delar från alla sidor för att få en så klar bild som möjligt.
De gör inte du eller majoriteten härinne. Jag tror genuint ni sitter och runkar åt pro-ukrainska twitterlänkar, nyheter och videotal av Zelenskyj. Skrämmande.
Hitta på en historia och säga att det var en otrolig framgång för den "fredsbevarande operationen".