2022-03-31, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminryssen
Det var inte killen som mådde dåligt, det var Issy som mådde dåligt. hon svarade inte när jewels ringde för att hon trodde att hon var arg på henne. de kunde träffas i pålsboda föreslog jewels men jag kan förstå varför hon hellre åker till killen istället för att ta hem honom, vem vill ta hem sin pojkvän till sin mamma och morfar?
Jag har kollat upp vem killen är. han verkar som en vanlig 19 åring. men är det bara jag som tycker att Issy har ändrat attityd sen hon blev tillsammans med honom? + att hon verkar må sämre.
Jewels har inte varit lika aktiv på youtube sen hon fick pengar från therese lindgren.

Har inte lyckats luska ut ens förnamnet på killen. Men jo Issy har definitivt ändrat attityd. Inte till det bättre heller.
Citera
2022-03-31, 22:29
Medlem
Kvällens live slutade i tårar. Någon påpekade, mycket vänligt, att Jewels borde sluta visa sitt självhat framför Issy. Jewels gick förstås i försvarsställning och tyckte att den som skrev så den kan minsann "komma och vara förälder då" eftersom den är "så himla perfekt". Sedan började hon gråta och sa att hon vet att hon är världens sämsta mamma.

Någon frågade om Issy tycker att Jewels är en dålig mamma. Jewels svarade att det får ni väl fråga av Issy.
Efter att ha fått ett påpekande om att det knappast är en lämplig fråga tlll ett barn, började Jewels gråta och stängde liven.

Stackars unge, jag säger då det. Hon borde få flytta hem till Y*** och hennes familj på heltid.
Citera
2022-04-01, 21:37
Medlem
Muminryssens avatar
Nu ska jewels börja med onlyfans, antar att det bara är ett aprilskämt...
Citera
2022-04-01, 22:33
Avslutad
Citat:
Nu ska jewels börja med onlyfans, antar att det bara är ett aprilskämt...
Nejdå, det är helt i linje med de här två typernas tidigare äventyr. Izzy, som tills för nyligen var transvestit och kallade sig Oliver, ska nu ta raffiga bilder på sin fyrtioåriga morsa som sparat ut sitt hår och börjat sminka sig efter att hon tills för helt nyligen hade lila lesbianfrisyr. Det har funderats hemma på kammaren och man har insett att det finns pengar att tjäna på internetporr. Kanske kan den åttioåriga pappan vara med på ett hörn och hålla strålkastaren när Jewels raffar loss i stilettklackar och fisknätsstrumpor för sina "OF subscribers".

Jag har faktiskt börjat prenumerera på Jewels kanal. Det här har alla förutsättningar att sluta i kaos och mental ohälsa. Det vill man inte missa.
Citera
2022-04-02, 19:17
Medlem
Muminryssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nejdå, det är helt i linje med de här två typernas tidigare äventyr. Izzy, som tills för nyligen var transvestit och kallade sig Oliver, ska nu ta raffiga bilder på sin fyrtioåriga morsa som sparat ut sitt hår och börjat sminka sig efter att hon tills för helt nyligen hade lila lesbianfrisyr. Det har funderats hemma på kammaren och man har insett att det finns pengar att tjäna på internetporr. Kanske kan den åttioåriga pappan vara med på ett hörn och hålla strålkastaren när Jewels raffar loss i stilettklackar och fisknätsstrumpor för sina "OF subscribers".

Jag har faktiskt börjat prenumerera på Jewels kanal. Det här har alla förutsättningar att sluta i kaos och mental ohälsa. Det vill man inte missa.

Haha, det visade sig vara ett aprilskämt men man skulle inte blivit förvånad om det varit sant... känns som något de skulle kunna få för sig att börja med.
Citera
2022-04-02, 19:53
Medlem
Den där gamla ljudinspelningen när jewels skrek om att issy gjort henne olycklig osv, någon som råkar sitta på den? Hittar inte den någonstans.
Citera
2022-04-02, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Izzy, som tills för nyligen var transvestit och kallade sig Oliver

Ja jävlar nu ringer en liten klocka från en svunnen tid!
Vore ju hemskt intressant att få veta varför hon plötsligt byte tillbaka?

Tror du verkligen det blir något kaos till slut förresten?
Denna mentala ohälsa tycks ju funnits bra länge nu och vara en del av deras vardag.
Citera
2022-04-10, 22:01
Medlem
I kvällens live beskrev Jewels sin dotter som manipulativ och elak. Issy hörde inte.
Vid ett tidigare tillfälle när Jewels satt och pratade skit om sig själv sa Issy: "Jag är också självkritisk. Men inte lika mycket som du. Men det kanske kommer."
Ja, tyvärr lär det göra det. Snarare än hon anar.
Citera
2022-04-10, 22:57
Medlem
Citat:
Det var inte killen som mådde dåligt, det var Issy som mådde dåligt. hon svarade inte när jewels ringde för att hon trodde att hon var arg på henne. de kunde träffas i pålsboda föreslog jewels men jag kan förstå varför hon hellre åker till killen istället för att ta hem honom, vem vill ta hem sin pojkvän till sin mamma och morfar?
Jag har kollat upp vem killen är. han verkar som en vanlig 19 åring. men är det bara jag som tycker att Issy har ändrat attityd sen hon blev tillsammans med honom? + att hon verkar må sämre.
Jewels har inte varit lika aktiv på youtube sen hon fick pengar från therese lindgren.

Va? Är ett tag sen jag följde dem så har inte alls hängt med. Varför har Jewels fått pengar av Therese Lindgren?
Citera
2022-04-11, 17:13
Medlem
Muminryssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Va? Är ett tag sen jag följde dem så har inte alls hängt med. Varför har Jewels fått pengar av Therese Lindgren?

Japp, efter "morfars" olycka (han halkade och gjorde illa sig.) så fick jewels sjukhusräkningar som hon hade väldigt svårt för att betala, det var i princip det ändå hon pratade om i lives, gjorde även en video där hon nämnde hur svårt det var osv. therese lingren var inne på en live och skickade då pengar åt henne, (1000) sen var det någon annan som också skickade en ganska stor summa (500.)
Citera
2022-04-13, 06:58
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
In that case, I have to hope they meet another deadbeat dad like you, that's worry more about the money he needs to pay, than for the child growing up whitout a dad present.

Do the term "backseatdriver" exist where you live??

deadbeat? excuse me, i have probably paid more child support than you earn in 5 years, pleb
Citera
2022-04-13, 06:59
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Den där gamla ljudinspelningen när jewels skrek om att issy gjort henne olycklig osv, någon som råkar sitta på den? Hittar inte den någonstans.

https://ufile.io/jvg27dsu

Varsågod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in