2022-03-21, 17:31
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Snubben är ett år äldre än henne wtf

Hur vet du det?
Citera
2022-03-22, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Hur vet du det?
Hon har sagt det många gånger i liverna, att han fyller 19 i år. (Eller hon har kanske sagt att han ÄR 19?) Nu när du frågar blir jag osäker, kanske han är två år äldre.

Edit: Isabelle är hemma nu.
Senast redigerad av Kaffekropp 2022-03-22 kl. 07:12. Anledning: Glömde en sak
Citera
2022-03-22, 15:18
Medlem
Vad skönt att hon är hemma. Men jag blev faktiskt riktigt rädd för henne. Jag har aldrig hört på maken att man låter dottern åka till en annan stad för att mötas upp med någon man från internet utan att ens först ta reda på vem killen är och vart han bor. Hon kunde hamnat precis vart som helst och hos vem som helst och han kunde ha haft vilka intentioner som helst.
Citera
2022-03-23, 11:23
Medlem
Acevixens avatar
Jag blev också rädd och att J satt inprincip och pratade skit om sitt barn i liven??? Sjukt att folk försvarar henne
Citera
2022-03-23, 12:01
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonturKvinna
Vad skönt att hon är hemma. Men jag blev faktiskt riktigt rädd för henne. Jag har aldrig hört på maken att man låter dottern åka till en annan stad för att mötas upp med någon man från internet utan att ens först ta reda på vem killen är och vart han bor. Hon kunde hamnat precis vart som helst och hos vem som helst och han kunde ha haft vilka intentioner som helst.
Det här med "en annan stad" ska man väl ta med en nypa salt, de bor ju i Pålsboda, en håla som har varken gymnasieskola eller systembolag. Av bara den anledningen är det ju självklart att han bor i "en annan stad".
Citera
2022-03-24, 09:34
Medlem
Så skönt att höra att dottern börjar få lite normal uppväxt, äntligen.

Jag blir glad när man Jewels berätta. Tyvärr är det väl lite synd att droger är inblandade, kanske. Riskerna för att droger ska bli ett problem är nog rätt stora i Issys fall. Men vem har inte dragit iväg och träffat folk när man var tonåring.
Citera
2022-03-25, 03:46
Medlem
vigilante99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Så skönt att höra att dottern börjar få lite normal uppväxt, äntligen.

HAHAHAHAHAHA you are a comedian, normal life?, jewels plan is probably to get issy pregnant so they can mooch some more free money from fosakringskassan and so no job or education for her for the next 18 years, i mean jewels has gone 40 years without a job so that's the plan for issy too.......
Citera
2022-03-25, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigilante99
HAHAHAHAHAHA you are a comedian, normal life?, jewels plan is probably to get issy pregnant so they can mooch some more free money from fosakringskassan and so no job or education for her for the next 18 years, i mean jewels has gone 40 years without a job so that's the plan for issy too.......

In that case, I have to hope they meet another deadbeat dad like you, that's worry more about the money he needs to pay, than for the child growing up whitout a dad present.

Do the term "backseatdriver" exist where you live??
Citera
2022-03-25, 10:23
Medlem
SolidSteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
In that case, I have to hope they meet another deadbeat dad like you, that's worry more about the money he needs to pay, than for the child growing up whitout a dad present.

Do the term "backseatdriver" exist where you live??

If not Basket Case is.
Citera
2022-03-31, 10:30
Medlem
Muminryssens avatar
Det var inte killen som mådde dåligt, det var Issy som mådde dåligt. hon svarade inte när jewels ringde för att hon trodde att hon var arg på henne. de kunde träffas i pålsboda föreslog jewels men jag kan förstå varför hon hellre åker till killen istället för att ta hem honom, vem vill ta hem sin pojkvän till sin mamma och morfar?
Jag har kollat upp vem killen är. han verkar som en vanlig 19 åring. men är det bara jag som tycker att Issy har ändrat attityd sen hon blev tillsammans med honom? + att hon verkar må sämre.
Jewels har inte varit lika aktiv på youtube sen hon fick pengar från therese lindgren.
Citera
2022-03-31, 10:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonturKvinna
Har någon sett Jewels senaste live?
Hon berättar att hon släppt iväg Isabelle till en vuxen man i Lördags som hon inte vet vem det är, bara förnamnet och instagramkonto. Hon vet inte hans adress eller vilka hans föräldrar är. Hon vet bara att hon har en mamma för Izzy hade tydligen pratat med mamman i telefon innan (varför inte Jewels????) Och Izzy har slutat svara i telefon och åkte inte hem med tåget som var planerat.

Hon hade först velat att mannen skulle åka hem till dom först för att låta dom träffas i närvaro av henne, men tydligen mådde mannen för dåligt för att resa???? Och ändå låter Jewels Izzy åka till någon som mår dåligt och inte avslöjar sin identitet???

VEM låter hennes dotter åka iväg till en okänd, vuxen man som mår dåligt, utan att ens veta vem det är eller ens vart han bor???????
Izzy är väl 18 år nu eller ?
Citera
2022-03-31, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Izzy är väl 18 år nu eller ?

17, ett tag till. Kom fram väldigt tydligt idag på deras live, när det talades om piercing.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in