2022-04-01, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du svarar inte på frågorna.

Det jag vet om barn är att de hade inte lockats ett jotta av att ta bussen hem till CandyMan för att knulla för godis.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-04-01 kl. 19:40.
Citera
2022-04-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Det jag vet av barn är att de hade inte lockats ett jotta av att ta bussen hem till CandyMan för att knulla för godis.
Det är vad du tror. Men det är nödvändigtvis inte en trasig flickas världsbild. Inse skillnaden.
Citera
2022-04-01, 19:42
Medlem
Citat:
Det är vad du tror. Men det är nödvändigtvis inte en trasig flickas världsbild. Inse skillnaden.

En trasig flickas världsbild är inte att CandyKent är ett kapp, hur trasig hon än är. En trasig flicka hade på sin höjd drivit med fanskapet.
Citera
2022-04-01, 19:44
Medlem
Citat:
En trasig flickas världsbild är inte att CandyKent är ett kapp, hur trasig hon än är. En trasig flicka hade på sin höjd drivit med fanskapet.
Hur vet du det?
Har du själv varit en trasig flicka och tror att allas situation är precis lik din?
Citera
2022-04-01, 19:46
Medlem
Citat:
Hur vet du det?
Har du själv varit en trasig flicka och tror att allas situation är precis lik din?

Common sense. Trasig är jag och trasiga människor känner jag och de dras till andra trasiga inte retards.

Hur vet du själv det du tror är verkligheten? Trasig flicka själv som hoppar i armarna på totala mongon?
Citera
2022-04-01, 19:50
Medlem
Citat:
Common sense. Trasig är jag och trasiga människor känner jag och de dras till andra trasiga inte retards.
Så ”retards” är inte trasiga då?
Möjligtvis i Din världsbild men den gäller inte alla andra.
Citera
2022-04-01, 19:55
Medlem
Citat:
Så ”retards” är inte trasiga då?
Möjligtvis i Din världsbild men den gäller inte alla andra.

Retards är inte trasiga de är retards. Tror inte CandyKent uppfattar sig själv som det minsta trasig. Han bara vet inte bättre för han är retard. Godis liksom, han är så naiv själv att han tror det är hela världen för en flicka att vilja förlora oskulden med honom.

Trasiga barn är ofta smarta, vassa, tänkande. Godis, dra åt helvete äckelgubbe tänker de, inte åhhh min drömprins.
Citera
2022-04-01, 19:59
Medlem
Citat:
Retards är inte trasiga de är retards. Tror inte CandyKent uppfattar sig själv som det minsta trasig. Han bara vet inte bättre för han är retard. Godis liksom, han är så naiv själv att han tror det är hela världen för en flicka att vilja förlora oskulden med honom.

Trasiga barn är ofta smarta, vassa, tänkande. Godis, dra åt helvete äckelgubbe tänker de, inte åhhh min drömprins.
Trasig kan man vara på många olika sätt. ”CandyKent” är det definitivt. Han är inte en frisk människa.
Du har inte kunskap och kan inte generalisera trasiga barn och hur de ska vara.
Citera
2022-04-01, 20:00
Medlem
Eller fula retarderade gubbar i reflexväst med godis hemma kanske är högvaluta bland tjejer i tidiga tonåren som är på glid?
Citera
2022-04-01, 20:02
Medlem
Citat:
Trasig kan man vara på många olika sätt. ”CandyKent” är det definitivt. Han är inte en frisk människa.
Du har inte kunskap och kan inte generalisera trasiga barn och hur de ska vara.

Han må vara trasig på sitt sätt men han lockar inga småtjejer. Vilket planet lever du på? Samma planet som Kent eller?
Citera
2022-04-01, 20:02
Medlem
Citat:
Eller fula retarderade gubbar i reflexväst med godis hemma kanske är högvaluta bland tjejer i tidiga tonåren som är på glid?
Vill du ondgöra dig över barn som faller offer för sådana?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2022-04-01 kl. 20:05.
Citera
2022-04-01, 20:04
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Han må vara trasig på sitt sätt men han lockar inga småtjejer. Vilket planet lever du på? Samma planet som Kent eller?
Regardssmåtjejer plockas av dessa. Som jag får nöja mig med sjuor i kvinnliga släkten. De får leta runt ettor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in