2022-04-01, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Sara Yngmans straff är löjeväckande.
Tycker hon framstår som ett riktigt äckel.
Sara Yngman är en svensk flicka född 1997 i relationsförhållande med afrikanen Ali Ahmed Sabriye född 1988. Personligen tycker jag hon framstår som en vanlig svensk tjej? Du får nog motivera ytterligare ifall någon här ska ta dig seriöst.
Citera
2022-04-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Hasch och tram går varenda neger på. Sällan några hästdoser så nedtrappning blev det knappast för bahnan.

I deras värld så är det skamligt att va pundig så det är inte så att dom lever som många svenska missbrukare där man mer tar vad man kommer över och lever destruktivt. I gängkriminella sammanhang vill man inte bli stämplad som pundare. Men tramadol och hasch är vanligaste att dom går på. Och ladd. Generellt.

Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag tror inte du förstår vad du läst.
Advokaterna får betalt för sitt arbete av staten.
Pengarna till familj ska de dömda betala, vilket naturligtvis aldrig sker.

Det är två helt olika system och har inget med varandra att göra.
Två helt olika system? Eftersom de dömda som sagt sällan betalar, blir det skattemedel där med.
Citera
2022-04-01, 16:03
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
14 års fängelse, ute om 9år, för att kallblodigt mörda någon över en dispyt om fälgar är inte straff nog, speciellt inte för en som har tidigare våldsbrott i sitt bagage. De futtiga skadestånden som de ska betala gör inte saken bättre. Pinsamt

Visst är det otroligt generande varje gång någon döms i Sverige. Straffen är patetiska och jag har svårt att förstå hur någon kan vara nöjd med svenskt rättssystem.
Det är också uppenbart att grov brottslighet ska gynnas så långt det bara går.
Citera
2022-04-01, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handdesinfektion
Dömd till 14 års fängelse vilket blir efter rabatt 9,3 år.
Bra jobbat svenska försvarsadvokater!

Försvarsadvokaterna tog alla pengar så blev inte så mycket kvar till målsägandets familj hahaha, skål för svensk rättvisa.

Det är inte staten som ska betala böterna ditt stolpskott!
Citera
2022-04-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Skärps till livstid i Hovrätten. Tingsrätten är bara en bunt amatörer

Svårt att skärpa till det då 14 år var maxstraffet för mord för personer under 20 år vid mordtillfället!
Så han har fått det hårdaste straffet han kunde få. Är alltid så roligt när idioter ska leka att dem kan!
Citera
2022-04-01, 16:07
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
12 år för medhjälp och 14 år för mord? Nån mer som tycker att skillnaden i straffvärde är för liten?
Citat:
Skärps till livstid i Hovrätten. Tingsrätten är bara en bunt amatörer
Jag skulle verkligen önska att du hade rätt, men Bah_nan Yusuf dom på 14 år är tyvärr den maximala straffpåföljden p.g.a. hans ålder då brottet begicks.
Det fega kränkta spinkiga stolpskottet (med IQ motsv. hans skostorlek), som aldrig borde ha fått tillträda svensk mark, hade fått livstid om han varit några år äldre.
Fem (5) skott i huvudet på den kvinnliga BO samt ytterligare tre (3) skott i kroppen låter ju inte direkt som en lugn och fokuserad somalie utan kroppen fullpumpad av Tram el. annat skit.
Citera
2022-04-01, 16:10
Medlem
Citat:
Bahnan Yusuf

Ziad Kohzad

Ali Ahmed Sabriye

Vilka är dessa 3 utvecklingsstörda mördare? Är dom födda i Sverige? Varför blev dom såna här missfoster? Har dom syskon och familjer som funkar och är stolta över dessa apor till mördare?

Varför kan vi inte återinföra dödsstraff på såna här? Är det någon som bryr sig?

Har kollat med bekanta från Luleå. Ziad verkar vara från Luleå. En misslyckad utläning som tidigare ingick en grupp som brände ner privatpersoners bilar men på senare år anslut sig till HA i luleå.
Senast redigerad av IndividsKomet 2022-04-01 kl. 16:13.
Citera
2022-04-01, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemsen
Så nu har även HA medlemmar i Luleå börjat pola ihop med negrer, dom kanske blir rövknullade av shottaz negerballar Vart är detta land på väg!!

Haha japp. Blev förvånad när jag hörde detta.

HA stödjer idag kvinnovåld.
Henrik Lindqvi*t som skjutsade de till flygplatsen efter mordet och tagit emot många swish betalningar har själv misshandlat en kvinna tidigare. HA är lika smutsiga som förortsgängen.
Citera
2022-04-01, 16:14
Medlem
Citat:
Sara Yngman är en svensk flicka född 1997 i relationsförhållande med afrikanen Ali Ahmed Sabriye född 1988. Personligen tycker jag hon framstår som en vanlig svensk tjej? Du får nog motivera ytterligare ifall någon här ska ta dig seriöst.

Så vanliga svenska tjejer säljer droger och utpressar vänner samt misshandlar och slår sönder deras bostad ? Lär dig att använda det flytande ägget i din skalle som du kallar för hjärna innan du skriver något igen!
Citera
Medlem
Jag undrar förstås varför a-bladet pixlar niggerns ansikte. Men herregud så tanig den lille negerpojken är. Han är lika bredaxlad som en 12årig flicka. Jag förstår att han behöver en pistol, för han skulle ju bli reducerad till en brun fläck på marken av en halvmiss från en högernäve.

Varför är det så att "svenssons" som begår mildare brott, tex fyllebråk eller fortkörning, får mer kännbara straff än dessa negrer som begår mord och våldäkter? Jag menar, en böteslapp på 8-12k för en hederlig arbetare är ju extremt kännbar och kan orsaka stora ekonomiska konsekvenser, för exempelvis ett fyllebråk eller en LOB där man gör "våldsamt" motstånd. Medans en neger behöver ju inte betala en enda krona själv, och visst han sitter inne men det är ju inte så att han har något jobb han blir av med eller några sociala konsekvenser överhuvudtaget.
Citera
Medlem
Fälg- och däckbranschen är en lukrativ business som omsätter miljontals kronor i Sverige varje år. Det har järvagrabbarna förstått och därför har Bahnaner I Pyjamas, BIP, ett dottergäng till shottaz, avknoppats och expanderat till de norra delarna av Sverige där asfalten sliter mer gummi. När domarna nu avkunnats är det troligt att andra gäng i Norrbotten kommer att slåss om marknadsandelarna och våldet kommer nu att eskalera. Skrämmande utveckling!
Citera
2022-04-01, 16:19
Medlem
zzahirs avatar
Citat:

Har du läst förundersökningen förstår du nog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in