2022-04-01, 06:31
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Betyder det här att det eventuella MC gänget inte kommer att hämnas? Ingen av deras egna skadades så då är det wgaf bara enligt dem eller är det nån prestige att de vågar skicka in en jävel i deras gym så därför måste de döda alla inblandade?

Fattar verkligen inte hur man kan gå emellan i en sån här situation om man dessutom befinner sig i en miljö med en massa kriminella och ser man nån med puffra där så lär man väl utgå ifrån att det har med dem att göra och i första hand tänka på sig själv. Det är ju inte feghet på nåt sätt heller att inte gå in i närstrid för hand med nån som har en picka. Run, hide, fight liksom. De där snubbarna har valt livsstil dessutom så jag får inte ihop det med hans politik alls.

Hämnas? På vad då? Att en psykopat skickar skyttar på dem som anser att de är skyldig honom pengar?
Citera
2022-04-01, 07:07
Medlem
BWOVVs avatar
Tycker det är underhållande när man besöker Loforsens instagram och han poserar i väst. Nere till höger står det ”Our colours don’t run”

/bwovv
Citera
2022-04-01, 09:17
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWOVV
Tycker det är underhållande när man besöker Loforsens instagram och han poserar i väst. Nere till höger står det ”Our colours don’t run”

/bwovv

Vad är hans insta?
Citera
2022-04-01, 09:52
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Frain
Vad är hans insta?

Hans Instagram är robert_loforsen
Citera
2022-04-01, 10:46
Medlem
jori9900s avatar
Citat:

/bwovv

Varför snackar ni om loforsen hela tiden? Det var ju inte han som blev skjuten va?
Citera
2022-04-01, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Varför snackar ni om loforsen hela tiden? Det var ju inte han som blev skjuten va?

Han var troligen måltavlan.
Citera
2022-04-01, 12:21
Medlem
cerns avatar
Vem vare som sköt? Bandidos eller?
Citera
2022-04-01, 12:26
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Nu vet jag ungefär lika mycket som dig gällande det inträffade (inte ett skit) men om någon börjar vifta med en pistol i din omedelbara närhet ligger ett försök till avväpning ganska högt på priolistan. Jag kan intuitivt känna en viss allergi mot en person som demonstrativt går runt med en ryggrad av nämnt skäl, men den gode Fredrik visade trots allt sin när han förlorade livet. Det hedrar honom.
Haha, gör det? Sett för mkt Hollywood film där puffran byter ägare med blixtens hastighet o hjälten tömmer magget just in case.. Lol, drt skulle jag vilja se.
Citera
2022-04-01, 13:10
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Haha, gör det? Sett för mkt Hollywood film där puffran byter ägare med blixtens hastighet o hjälten tömmer magget just in case.. Lol, drt skulle jag vilja se.

Det var ju de facto det som inträffade på gymmet, ett försök till avväpning.
Citera
2022-04-01, 13:10
Medlem
brianmolkos avatar
Så det var en oskyldig som dog ?
Citera
2022-04-01, 13:49
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:

/bwovv

Vad betyder det?
Citera
2022-04-01, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Vanligt bland västfolk om du kollar domar. Roids, droger och taskig kvinnosyn slutar ofta där.
Roliga var att någon ville utmåla honom som tuffing som varit "slagsmål" för sin misshandelsdom.

Vad jag vet så har han säkert slagit på över 1000 personer i sitt liv. Om det nu är tufft eller ej enligt flashback vet jag ej. Men tror inte att någon här inne ens skulle våga möta hans blick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in