2022-03-31, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0
Solid på vilket sätt? Bara för att man är fullvärdig medlem betyder det inte att du per automatik är en höjdare. Finns en del pajaser med västar. Ingen verkar ge något om RL. Att den här tråden hellre snackar om någon räv etc tyder på att det inte finns tillräcklig info om RL. Inga höjdare jag känner till IRL laddar upp så frekvent som RL, förstår att det är hans verksamhet men som sagt. Riktiga idioter ser man inte något av

Hypoteser kan vi dra hela dagarna. Jag går på vad som rapporterats om i media. Tills det finns klara bevis på att någon ville åt vakten så förhåller jag mig till det.

Det handlar inte om hypoteser, det handlar om vinklingar. Du frågar varför det inte står si eller så i pressen, eller hur?

Varför tramsar du? Att gå in i ett välkänt gäng har ju bara det syftet. Att bli erkänd för något. Det gör man ju inte för att man vill vara under radarn. Och jo, det är just grejen med hela uppbyggnaden av västfolk, när du är fullvärdig är du någon. Precis som alla spetsorganisationer. Sen kanske det gått inflation i det hela i det här landet? Men du blir inte full från ingenstans.
Så, alltså.. Han är ingen nobody inom BMC. Vilket borgar för mer än att folk inte skriver annat på FB, liksom de gör med kurdiska glasskiosktvättande räven.
Citera
2022-03-31, 18:56
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Han har suttit för misshandel av sin tjej vet jag för typ 15 år sen.

Hahahaha ja det var vad som misstänktes tidigare i tråden , att misshandeln gällde en kvinna , dom på det vore underhållande.
Citera
2022-03-31, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Han har suttit för misshandel av sin tjej vet jag för typ 15 år sen.

Vanligt bland västfolk om du kollar domar. Roids, droger och taskig kvinnosyn slutar ofta där.
Roliga var att någon ville utmåla honom som tuffing som varit "slagsmål" för sin misshandelsdom.
Citera
2022-03-31, 19:18
Medlem
EjSvensks avatar
Jag ser fram emot Loforsens uppdatering av Instagram. Vad tror panelen ? Linslus som han är borde han ju passa på att slå mynt av situationen. Antalet besökare borde ha stigit rejält. Kommer han köra en ny spännbild eller kommer han dra en snyfthistoria eller alt 3 : släcka ner sig IG.
Citera
2022-03-31, 19:55
Medlem
söderkiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk
Jag ser fram emot Loforsens uppdatering av Instagram. Vad tror panelen ? Linslus som han är borde han ju passa på att slå mynt av situationen. Antalet besökare borde ha stigit rejält. Kommer han köra en ny spännbild eller kommer han dra en snyfthistoria eller alt 3 : släcka ner sig IG.

Antagligen bild med väst på.
Citera
2022-03-31, 20:23
Medlem
söderkiss avatar
[quote=KonstapelKlang|79711750]
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0
Solid på vilket sätt? Bara för att man är fullvärdig medlem betyder det inte att du per automatik är en höjdare. Finns en del pajaser med västar. Ingen verkar ge något om RL. Att den här tråden hellre snackar om någon räv etc tyder på att det inte finns tillräcklig info om RL. Inga höjdare jag känner till IRL laddar upp så frekvent som RL, förstår att det är hans verksamhet men som sagt. Riktiga idioter ser man inte något av

Jag tycker att dom verkar vara ett riktigt pajasgäng , tomtar med bekräftelsebehov som söker "respekt" man bara garvar åt tramset. Mehdi deras höjdares instagram är riktigt patetisk den med , kolla in deras medlemmar gelögda och halta lytta med taskig tandstatus ser efterblivna ut hela högen. Den här RL är ingen en Svensson skulle anlita som PT hans instagram och hemsida är bara motbjudande.

Självklart är han ingen höjdare i Bandidos då hade alla vetat det nu.
Citera
2022-03-31, 20:52
Medlem
smoerreboms avatar
Betyder det här att det eventuella MC gänget inte kommer att hämnas? Ingen av deras egna skadades så då är det wgaf bara enligt dem eller är det nån prestige att de vågar skicka in en jävel i deras gym så därför måste de döda alla inblandade?

Fattar verkligen inte hur man kan gå emellan i en sån här situation om man dessutom befinner sig i en miljö med en massa kriminella och ser man nån med puffra där så lär man väl utgå ifrån att det har med dem att göra och i första hand tänka på sig själv. Det är ju inte feghet på nåt sätt heller att inte gå in i närstrid för hand med nån som har en picka. Run, hide, fight liksom. De där snubbarna har valt livsstil dessutom så jag får inte ihop det med hans politik alls.
Citera
2022-03-31, 21:14
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Betyder det här att det eventuella MC gänget inte kommer att hämnas? Ingen av deras egna skadades så då är det wgaf bara enligt dem eller är det nån prestige att de vågar skicka in en jävel i deras gym så därför måste de döda alla inblandade?
Fattar verkligen inte hur man kan gå emellan i en sån här situation om man dessutom befinner sig i en miljö med en massa kriminella och ser man nån med puffra där så lär man väl utgå ifrån att det har med dem att göra och i första hand tänka på sig själv. Det är ju inte feghet på nåt sätt heller att inte gå in i närstrid för hand med nån som har en picka. Run, hide, fight liksom. De där snubbarna har valt livsstil dessutom så jag får inte ihop det med hans politik alls.
Mannen hade kanske en annan uppsättningen gener?
Vissa dörr och säkerhetsvakter verkar födda med ögon i nacken och beskyddarinstinkt. Eller så som nån skrev, så går man inte in och hotar på deras gym?
Senast redigerad av becko 2022-03-31 kl. 21:25.
Citera
2022-03-31, 21:17
Medlem
dregglos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom

Det kommer inte bli någon kännbar hämnd eller markering från "MC"gänget, frågan är hur många som har eller ens kan köra hoj där överhuvudtaget..

Dom är i ett numerärt underläge för det första, skytten i själva verket är sannolikt utan betydelse, bara ett verktyg.

Poängen är att man köper en habbad negerunge idag för piss och ingenting.
i vissa fall så nöjer dom sig med att få en pang och behålla den sen efter jobbet är avklarat.

Pundande negerungar finns det gott om, illegala vapen likaså.
Spelar ingen roll hur tight organisation eller klubb man har i det fallet.
Gänget i det här fallet ger jag inte mycket för heller för den delen.

FA reagerade nog mest instinktivt i situationen utan värdering om personen som var egentlig måltavla, det bara händer.
Citera
2022-03-31, 21:26
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dregglo
Det kommer inte bli någon kännbar hämnd eller markering från "MC"gänget, frågan är hur många som har eller ens kan köra hoj där överhuvudtaget…
Om tråden gäller BMC och “räven”, tydligen viktiga turkar/kurder. Kanske inte blir hämnd i Sverige?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10669771/Two-shot-dead-Dutch-McDonalds-Gunman-ordered-food-sat-opening-fire.html
Citera
2022-03-31, 21:34
Medlem
dregglos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Om tråden gäller BMC och “räven”, tydligen viktiga turkar/kurder. Kanske inte blir hämnd i Sverige?
https://www.dailymail.co.uk/news/article-10669771/Two-shot-dead-Dutch-McDonalds-Gunman-ordered-food-sat-opening-fire.html

Vad det gäller rävar och turkar/kurder så anser jag att det är oklart om dom/det/hen är inblandade i det här.

Gällande "MC"klubben så vidhåller jag det tidigare skrivit.
Tror inte att det blir en internationell inblandning av systerorganisationer.
Citera
2022-03-31, 22:05
Medlem
laxkaviars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EjSvensk

En sak är säker, den kliar i snedbenans fingrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in