Citat:
Vet ikke om hvorvidt intensjonen var å svindle henne, men jeg tror kanskje det mere dreier seg om å ha kontroll på henne, så hun ikke skulle kunne dra noen steder.
I tillegg oser ektepakten av typiske psykopatiske grep.
Bl.a. står det at ved en skilsmisse, så har hun borett livet ut, haha.
Hvorfor skulle hun ønske å bo sammen med en som hun vil skille seg fra.
Og så har hun fått en eiendom rett ved siden av Slorv4A, nemlig Slorv4B, der det er skog.
Dette er jo et område som i praksis blir helt ubrukelig for henne. Et hån.
Hun vil jo neppe bo i samme hus som han, så hvorfor skal hun liksom ønske å bo rett ved siden av han. Dessuten var det jo bare en tomt, og hun hadde jo ikke noen penger til å bygge noe.
Dette ser vi også med hyttetomten hun har, som er rett ved siden av familiehytta på Biri.
Helt ubrukelig, siden det mest sannsynlig er slik at TH har forkjøpsrett på tomten, og til en bestemt pris. Kanskje en krone, hva vet jeg. Dette kunne man kanskje funnet ut av ved å kontakte kommunekontor eller noe.
Hånet kommer også fram der det står om disse 200.000 som hun sulle få når hun var 67.
Bankkontoen disse sto på var nok satt opp slik at det krevde begges underskrift for å kunne ta dem ut.
Det er nok mye grums bak alle disse dokumentene. Kanskje var det slik at AE prøvde ved et tidligere tidspunkt å komme seg vekk, slik du skriver, men på en måte ble fastlåst.
Dette med avisutklipp er interessant. Det dreide seg om uoppklarte drapssaker.
Det som er enda mer interessant, er at TH mest sannsynligvis ikke abonnerer på avis, og dermed må ha kjøpt disse avisene i butikk eller kiosk kun for å klippe ut disse artiklene.
TH er jo flere ganger spottet når han henter posten, og da er det DN han henter. Dagens Næringsliv.
Han kunne skrevet ut disse artiklene, eller lagret dem i sin nettleser, men nei, det gjorde han ikke.
I tillegg oser ektepakten av typiske psykopatiske grep.
Bl.a. står det at ved en skilsmisse, så har hun borett livet ut, haha.
Hvorfor skulle hun ønske å bo sammen med en som hun vil skille seg fra.
Og så har hun fått en eiendom rett ved siden av Slorv4A, nemlig Slorv4B, der det er skog.
Dette er jo et område som i praksis blir helt ubrukelig for henne. Et hån.
Hun vil jo neppe bo i samme hus som han, så hvorfor skal hun liksom ønske å bo rett ved siden av han. Dessuten var det jo bare en tomt, og hun hadde jo ikke noen penger til å bygge noe.
Dette ser vi også med hyttetomten hun har, som er rett ved siden av familiehytta på Biri.
Helt ubrukelig, siden det mest sannsynlig er slik at TH har forkjøpsrett på tomten, og til en bestemt pris. Kanskje en krone, hva vet jeg. Dette kunne man kanskje funnet ut av ved å kontakte kommunekontor eller noe.
Hånet kommer også fram der det står om disse 200.000 som hun sulle få når hun var 67.
Bankkontoen disse sto på var nok satt opp slik at det krevde begges underskrift for å kunne ta dem ut.
Det er nok mye grums bak alle disse dokumentene. Kanskje var det slik at AE prøvde ved et tidligere tidspunkt å komme seg vekk, slik du skriver, men på en måte ble fastlåst.
Dette med avisutklipp er interessant. Det dreide seg om uoppklarte drapssaker.
Det som er enda mer interessant, er at TH mest sannsynligvis ikke abonnerer på avis, og dermed må ha kjøpt disse avisene i butikk eller kiosk kun for å klippe ut disse artiklene.
TH er jo flere ganger spottet når han henter posten, og da er det DN han henter. Dagens Næringsliv.
Han kunne skrevet ut disse artiklene, eller lagret dem i sin nettleser, men nei, det gjorde han ikke.
Ja jeg skulle veldig gjerne ha visst mer om dette vedlikeholdsarbeidet TH forpliktet seg til å gjøre på barndomshjemmet hennes. Hun fikk ingen utbetaling i kontanter for hennes andel i S4, men en ektepakt der TH forpliktet seg til å pusse opp barndomshjemmet. Ble det gjort. Var arbeidet riktig prissatt. Ble oppussingen gjennomført.
AE kunne, og burde, ha tatt med seg barna og flyttet inn i huset sammen med sin mor. Hva kom i veien. Ektepakten er i realiteten en skilsmisse.
De 60 millionene TH hadde på bok på begynnelsen av 90-tallet. Som han kjøpte tomter og eiendommer for. Og holdt på å gå likviditetskonkurs etter OL på Lillehammer.
Da han sykemeldte seg. Var det også for å hindre AE i å flytte.
Det hun fikk av verdier fra ekteskapet, kunne hun ikke nyttiggjøre seg. Hun kunne ikke selge en lovnad om oppussing på Gjøvik.
Nei jeg blir så eitrende sint når jeg tenker på dette. Og den advokaten som hjalp TH å svindle kona økonomisk. Fryktelig greier.