2022-03-31, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejjjaSD
Hur insyltade är dom övriga i Cults tro ?
Eller är det enbart B*chman* ??
Jag tror det är fler från Cults som har vetat om detta iallafall.
Finns ju en gubbe vid namn A*i L*rikk* (*i / *a) som va med i Cults som sedan långt tillbaka i tiden va med i Bear Jaws Mc som idag är Bandidos.
Är det okej att byta sida bara så?

Han har aldrig varit med i Bearjaws men han var med i Romano men åkte tydligen ut därifrån då det fanns gol papper på honom
Citera
2022-03-31, 19:39
Medlem
Är det någon som vet något om relationen mellan restaurangägaren och HA? Han bar diamantmärket och var president i cults.
God vän med Linus. Men vart står han nu?

Flera häktade idag efter husrannsakan i cults lokaler också
Citera
2022-03-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ishe93
Är det någon som vet något om relationen mellan restaurangägaren och HA? Han bar diamantmärket och var president i cults.
God vän med Linus. Men vart står han nu?

Flera häktade idag efter husrannsakan i cults lokaler också

Är Cults tillbaka igen i sina gamla lokaler?
Citera
2022-03-31, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Är Cults tillbaka igen i sina gamla lokaler?

Det kom upp ett inlägg på den lokala tidningens instagram tidigare ikväll. Den blev borttagen men finns att läsa på hemsidan. Dock bakom betalvägg, så jag vet inte tyvärr
Senast redigerad av ishe93 2022-03-31 kl. 21:37.
Citera
2022-03-31, 21:58
Medlem
Gammalt tillslag från september..... clickbait delux från lokal blaska
Citera
2022-03-31, 23:01
Medlem
Upperkutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Den dödade mannen i 35-årsåldern uteslöts ur mc-klubben Hells Angels. I stället vände han sig till värsta rivalen Satudarah.

Samma svängning har en person i mannens närhet gjort – vilket resulterat i att polisens skydd gentemot individen ökat.

I samband med grova våldsbrott som exempelvis mord kopplar polisen in en funktion för att stötta och skydda anhöriga till ett brottsoffer.

https://www.nlt.se/2022/03/25/okat-skydd-for-personer-i-dodade-mannens-narhet-det-ar-sjalvklart/

Patetiskt att 1%:arna som ska vara balla och laglösa utanför samhället tar hjälp av polisen för att skydda sig.

Det feta: Gäller det varje gång någon blir mördad eller är det bara gängkriminella som får en sådan service?
Citera
2022-04-01, 07:18
Medlem
Citat:
Det kom upp ett inlägg på den lokala tidningens instagram tidigare ikväll. Den blev borttagen men finns att läsa på hemsidan. Dock bakom betalvägg, så jag vet inte tyvärr

Det stod något i lokaltidningen om att en tidigare medlem som varit skådespelare som har anknytning till cults. Antar att det är han som var med i kasshumor. Det ska tydligen ha stått en polisbuss där utanför hans bostad igår. Någon som vet mer om det?
Citera
2022-04-01, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upperkutt
Patetiskt att 1%:arna som ska vara balla och laglösa utanför samhället tar hjälp av polisen för att skydda sig.

Det feta: Gäller det varje gång någon blir mördad eller är det bara gängkriminella som får en sådan service?

Det sätts nog bara in resurser på personer med en överhängande hotbild.
Citera
2022-04-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robinhoodjavillha
Det stod något i lokaltidningen om att en tidigare medlem som varit skådespelare som har anknytning till cults. Antar att det är han som var med i kasshumor. Det ska tydligen ha stått en polisbuss där utanför hans bostad igår. Någon som vet mer om det?

Detta har jag missat, vem ifrån kass humor? T*tte Th*eme?
Citera
2022-04-01, 13:19
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:

Nej
Citera
2022-04-01, 13:38
Medlem
Citat:
Jag fattar det som det skulle vara han Ja.
Citera
2022-04-01, 13:40
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinhoodjavillha
Jag fattar det som det skulle vara han Ja.

Hur säker? Stämmer det är det isåfall två från kass humor som var med i cults
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in