Citat:
Ursprungligen postat av
SierraBlue
Så kan det vara. Isåfall har vi ett skinkryttar-skägg. Martin och Märta (!) funkar nog bättre. Men han är fortfarande out of his league.
Undrar vad Märta menar med "okonventionellt"? Ska hon tillbringa helgerna med sin andra kille? Eller vill hon bo i kollektiv? Eller så menar hon bara att hon ska köpa möblerna på Myrorna istället för Ikea (Stockholmsbrudars tröskel för "okonventionellt" är ganska låg).
Nej, Martin är out of her league utseendemässigt (men har rätt hårfärg för henne) men han är ett steg högre på jobbskalan, vilket är viktigt när man har med en senilekonom å göra, å andra sidan så kan Martin vara bog 2 som matchas mot Axel då båda har lika kort näsben, men jag vill inte att det ska va så!
Jonas L (dom tar för givet att vi vet vad HR är för yrke) har nog inte matchas med Jonas S, det blir så opraktiskt i livet när man bråkar & skriker på varandra om båda heter samma sak, nä jags tår fast vid att Jonas S polyper har matchats med Bodils kran.
Så en bubblare är att bogparet utgörs av PT! YMCA-Hans näsa som snyter Jonas S näsa.
Och att den ensamme IT-teknikern Axel defakto har matchas med en kvinna i Louise
Jag har säkerligen alla fel, man jag tänkte iaf med luktsinnet & utanför boxen