2022-03-29, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ.Kukhen
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pWkwyj/gift-vid-forsta-ogonkastet-2022-alla-deltagare

Årets deltagare!

Vilka tror ni hör ihop? De som är i 40-årsåldern känns som en no-brainer. Tror även på Märta och Axel, eftersom hon vill leva ett okonventionellt liv och han vill resa.
Hurra!

Fyra par istället för tre, hmm... jag är inte helt förtjust i inflationen i de utländska versionerna, där man trycker igenom 12 par i en säsong. Men fyra är väl acceptabelt.

Vidare: 5 killar, 3 tjejer. Alltså ett gaypar, och vi kan därmed roa oss med att leka "spot the shitpacker". Övre högra och nedre vänstra hörnet är väl ett gott tips? För övrigt lär det gå dåligt. Experternas track record är ju uselt när det gäller bögar .

Ja, 40-plussarna hänger nog ihop. Känns lite väl vågat att para en yngre tjej med en så mycket äldre man. Då skulle jag tro att strandraggar-frisyren får Bromma-tjejen (lika barn leka bäst), och att IT-skägget blir kvar till ekonom-Märtha. Vilket i såfall ger oss ett par med trefaldig obalans: ålder, snygghet och ekonomisk status. Sopiga odds för dem!
Citera
2022-03-29, 15:32
Medlem
RedXs avatar
Louise söker enligt egen utsago en ”snäll och omtänksam” make.

Det brukar vara något kvinnor drar till med för att slippa redogöra för alla de 314 punkterna som finns på den verkliga kravlistan.
Citera
2022-03-29, 15:39
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Hurra!

Fyra par istället för tre, hmm... jag är inte helt förtjust i inflationen i de utländska versionerna, där man trycker igenom 12 par i en säsong. Men fyra är väl acceptabelt.

Vidare: 5 killar, 3 tjejer. Alltså ett gaypar, och vi kan därmed roa oss med att leka "spot the shitpacker". Övre högra och nedre vänstra hörnet är väl ett gott tips? För övrigt lär det gå dåligt. Experternas track record är ju uselt när det gäller bögar .

Ja, 40-plussarna hänger nog ihop. Känns lite väl vågat att para en yngre tjej med en så mycket äldre man. Då skulle jag tro att strandraggar-frisyren får Bromma-tjejen (lika barn leka bäst), och att IT-skägget blir kvar till ekonom-Märtha. Vilket i såfall ger oss ett par med trefaldig obalans: ålder, snygghet och ekonomisk status. Sopiga odds för dem!

Tidigare säsonger, liksom en del andra program med liknande tema, parar avsiktligt ihop icke-matchande par bara för att frambringa dramatik och underhållningsvärde. Var så säker på att det sker denna gång också. Det finns inget tråkigare än att titta på par som matchar varandra.
Citera
2022-03-29, 15:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Rökt Revbens-spjäll

Citat:
Hurra!

De är inte acceptabelt utifrån att ett program är 47 minuter långt, i amerikanska versionen har dom dubbelt så många avsnitt istället, det här kommer bli ett enormt klippande fram & tillbaka under dessa 47 min

Var är dom lesbiska kvinnorna svt? kräver kanske äktenskapet åtm en man ståendes inför gud?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-29 kl. 15:51.
Citera
2022-03-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Märta blir årets ögongodis, vilket jävla attraherande namn! vet ju att dom går på att matcha näsor! jag tror att hon parats med Martin
Så kan det vara. Isåfall har vi ett skinkryttar-skägg. Martin och Märta (!) funkar nog bättre. Men han är fortfarande out of his league.

Undrar vad Märta menar med "okonventionellt"? Ska hon tillbringa helgerna med sin andra kille? Eller vill hon bo i kollektiv? Eller så menar hon bara att hon ska köpa möblerna på Myrorna istället för Ikea (Stockholmsbrudars tröskel för "okonventionellt" är ganska låg).

Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Det finns inget tråkigare än att titta på par som matchar varandra.
Agree! Men de dödsdömda paren är faktiskt inte särskilt roliga heller. Jag föredrar de som har lite hinder på vägen men ändå uppnår någon slags kemi.

Tror ni att Raw-Freddan är med i år också? Har bondskurken till sexterapeut skaffat sig en vit katt?
Citera
2022-03-30, 19:29
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Så kan det vara. Isåfall har vi ett skinkryttar-skägg. Martin och Märta (!) funkar nog bättre. Men han är fortfarande out of his league.

Undrar vad Märta menar med "okonventionellt"? Ska hon tillbringa helgerna med sin andra kille? Eller vill hon bo i kollektiv? Eller så menar hon bara att hon ska köpa möblerna på Myrorna istället för Ikea (Stockholmsbrudars tröskel för "okonventionellt" är ganska låg).
Nej, Martin är out of her league utseendemässigt (men har rätt hårfärg för henne) men han är ett steg högre på jobbskalan, vilket är viktigt när man har med en senilekonom å göra, å andra sidan så kan Martin vara bog 2 som matchas mot Axel då båda har lika kort näsben, men jag vill inte att det ska va så!

Jonas L (dom tar för givet att vi vet vad HR är för yrke) har nog inte matchas med Jonas S, det blir så opraktiskt i livet när man bråkar & skriker på varandra om båda heter samma sak, nä jags tår fast vid att Jonas S polyper har matchats med Bodils kran.

Så en bubblare är att bogparet utgörs av PT! YMCA-Hans näsa som snyter Jonas S näsa.
Och att den ensamme IT-teknikern Axel defakto har matchas med en kvinna i Louise

Jag har säkerligen alla fel, man jag tänkte iaf med luktsinnet & utanför boxen
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-30 kl. 19:45.
Citera
2022-03-30, 19:45
Medlem
picapicans avatar
Ett bögpar med i år alltså, så oväntat!
Citera
2022-03-30, 19:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ett bögpar med i år alltså, så oväntat!
Någon som har koll på hur många homopar per säsongs-capita som varit med i USA/england/AUS versioner hitills?
förlåt! ingått partnerskap menar jag!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-30 kl. 19:50.
Citera
2022-03-31, 11:19
Medlem
De där 40+ ska naturligtvis paras ihop. Annars blir det ett sexuellt övergrepp.
Citera
2022-03-31, 18:01
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
De där 40+ ska naturligtvis paras ihop. Annars blir det ett sexuellt övergrepp.
Tyvärr har samhället för stora daddy-issyes för att hålla med dig, men jag håller med om att Hans och Greta kan ha matchats, kom ihåg utseendemässigt måste man vara såhär https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EpeE4G/kristoffer-appelquist-ska-gifta-sig-borde-flugit-in-med-helikopter lika varandra för att det ska hålla i längden & inte bli dragen vid näsan, för dom har inte parats ihop av experter och ändå ska dom gifta sig!

Och nu har vi bara gingers iår förutom två, men det kommer inte kärringjävlarna till krönikörer bry sig om när dom propagerar för att det är för vitt för 2022, men nu har svt täckt upp för det genom att slänga in ginger-gays istället, ett gammalt trick som funkar lika bra som råhypnol på PK-kvinnor, varav svarta kan vänta 1 år till
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-03-31 kl. 18:09.
Citera
2022-04-01, 01:03
Medlem
En lågoddsare är ju att Martin är en av gaykillarna som är med.
Citera
2022-04-01, 09:13
Medlem
Steff83s avatar
4 par är för många. Trist. Sämre för tittaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in