2022-03-30, 21:52
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destinationunknown
Vet inte vad ni kollat på men det är verkligen supertydligt hur Hayes lägger sig i tävlingen, speciellt i första omgången.
Nej, nej, i första omgången åkte han dit direkt då han saknade all förmåga till koordination. Det var viktigare att hålla reda på balansen på det han höll i andra handen. Det glömde han i sin iver att på råstyrka bryta ner Mattias. Mattias är inget muskelberg o fettklump men senigt stark och med bevisad god balans och koncentration. I andra omgången hade Hayes förstått att tävlingen inte enbart innehöll ett styrkemoment och lyckades då hålla ut lite längre.

Hade han bara bollat iväg den där saken han skulle balansera ja då hade saken varit klar. Han behövde inte för TV4 fejka kamp vilket han bevisade med att "erkänna" han lade sig Dessutom "riskerade" han ju att Mattias skulle förlora när han höll på så länge. Nä som sagt han är överfull med skit den där karln som han helt svinigt tömmer i badviken. Mig lurade han icke
2022-03-30, 21:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ha ha ha hon är väl så korkad så hon väljer å stapla klossar fast hon är kortare eller så har hon tränat som fan på elden så hon är super på det. Det hade jag gjort om jag skulle göra en ny vända i Robinson och misslyckats så totalt i grenen "elden". Kanske har hon det och vill visa upp sig nu klart förbättrad. Anna har något snällt över sig också på ett rätt så naivt sätt.

Hon kan ju varken välja fyra i rad eller att hänga för då kommer det bli uppenbart att hon mytar. Och om det inte blir någon styrkegren alls så blir det väl klossarna eller elden. Hade varit för jävla roligt om trollpackan bara fick uppleva Gränslandet för andra året i rad.
2022-03-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Tack för ett snabbt och utförligt svar. Samma gamla skit med andra ord. Tacka vet jag årets australiensiska som är en toppsäsong!
Är australiensarna lika fega med att visa nakenhet?
2022-03-30, 22:13
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Anna Frycklund bör väl vinna ganska lätt då hon kan hänga i 7 minuter och även är världsmästare på 4 i rad. Det är nog förresten Hayes skit som flutit iland på andra sidan och orsakat magsjuka hos det ena laget.

Hahahahahaha. Ja fyfan det var bland det vidrigaste jag sett när han satt där som en gorilla i vattnet och sket.

Sen glider upp på stranden med någon vit trasa som jag antar han torkat sig med och slabbar upp den på en pinne 😂😂🙈
2022-03-30, 22:13
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hon kan ju varken välja fyra i rad eller att hänga för då kommer det bli uppenbart att hon mytar. Och om det inte blir någon styrkegren alls så blir det väl klossarna eller elden. Hade varit för jävla roligt om trollpackan bara fick uppleva Gränslandet för andra året i rad.
Jo finns ju en poäng i det men å andra sidan hade det varit kul å se henne komma in till Robinson å vad hon där sen skulle ta sig till med kanske Hayes "lägger sig" för att han har dåligt samvete för att han gjorde upp en deal med Mattias fastän inte Anna fulade sig där Ja för han skall väl gå hela vägen för å rensa upp i sitt dåliga samvete
2022-03-30, 22:26
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Vet inte när Mattias kommer tillbaka till riktiga Robinson men undrar om han inte kommer för tidigt. Svårt att ta sig in i någon grupp även om han skulle få en immunitet i ett första öråd.
2022-03-30, 22:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Är australiensarna lika fega med att visa nakenhet?

Beror på hur du menar. Det bjuds väl inte på jättemycket naket, men när det väl sker, t.ex att någon råkar visa röven på en tävling så blurras det inte som det gör i USA. Annars tycker jag Robinson/Survivor är väl program om man bara är ute efter att se naket. Då är Paradise Hotel bättre.
2022-03-30, 22:42
Medlem
Citat:
Beror på hur du menar. Det bjuds väl inte på jättemycket naket, men när det väl sker, t.ex att någon råkar visa röven på en tävling så blurras det inte som det gör i USA. Annars tycker jag Robinson/Survivor är väl program om man bara är ute efter att se naket. Då är Paradise Hotel bättre.
Det handlar inte om att bara se naket. Det handlar om att jag vill se handlingen så som den utspelar sig, utan censur. Att visa lite nakenhet är en bra indikator på att de låter bli att censurera även andra saker.

För övrigt lär PH aldrig visa något naket igen nu när PK-maffian har uppmärksammat programmet. Om det någonsin återuppstår kommer det vara hårt censurerat, både när det gäller nakenhet och deltagarnas värdegrund.

Ett exempel, när det gäller årets säsong har ju ett par deltagare vittnat om att de var nakna "nästan hela tiden på stranden". Om inget av detta visas känns det som att deltagarna har hittat ett sätt att kunna prata och vara sig själva utan att riskera att något av det kommer sändas på tv. Om några deltagare är mer nakna än påklädda ska allt detta naturligtvis inte klippas bort. Nakenhet är något naturligt, inte något fult eller stötande.
Senast redigerad av peter_pung 2022-03-30 kl. 22:46.
2022-03-30, 22:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det handlar inte om att bara se naket. Det handlar om att jag vill se handlingen så som den utspelar sig, utan censur. Att visa lite nakenhet är en bra indikator på att de låter bli att censurera även andra saker.

För övrigt lär PH aldrig visa något naket igen nu när PK-maffian har uppmärksammat programmet. Om det någonsin återuppstår kommer det vara hårt censurerat, både när det gäller nakenhet och deltagarnas värdegrund.

Ett exempel, när det gäller årets säsong har ju ett par deltagare vittnat om att de var nakna "nästan hela tiden på stranden". Om inget av detta visas känns det som att deltagarna har hittat ett sätt att kunna prata och vara sig själva utan att riskera att något av det kommer sändas på tv. Om några deltagare är mer nakna än påklädda ska allt detta naturligtvis inte klippas bort. Nakenhet är något naturligt, inte något fult eller stötande.

Rätta mig gärna om jag har fel, men jag vet inte någon version av programmet som visat deltagarna helt nakna i TV, dvs att man sett allt. I Australien har man fått se några av männen nakna bakifrån ett par gånger när de har badat.

Tror inte heller att PH kommer visa något naket igen. Åtminstone inte Sverige eller Norge. Danmark har alltid varit hyfsat restriktiva med nakenhet.

Sedan tror jag att många tittare gärna avstår från att se deltagarna helt nakna.
2022-03-30, 22:59
Medlem
Citat:
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag vet inte någon version av programmet som visat deltagarna helt nakna i TV, dvs att man sett allt. I Australien har man fått se några av männen nakna bakifrån ett par gånger när de har badat.

Tror inte heller att PH kommer visa något naket igen. Åtminstone inte Sverige eller Norge. Danmark har alltid varit hyfsat restriktiva med nakenhet.

Sedan tror jag att många tittare gärna avstår från att se deltagarna helt nakna.

Jo då, förr i tiden var det inte ovanligt att nakna bröst syntes i svenska Robinson.
2022-03-30, 22:59
Medlem
Har för mig att vi fick se Raymond naken bakifrån, och någon han hade med sig då på nakenbadandet. Sedan gick han ur vattnet och fram till laget och skylde bara skrevet med handen eller nåt. Det mest nakna jag kommer ihåg.

Edit: https://www.youtube.com/watch?v=H-dfEkx68io
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-30 kl. 23:03.
2022-03-30, 23:37
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jo då, förr i tiden var det inte ovanligt att nakna bröst syntes i svenska Robinson.

Pratade om helnaket nu. Inte bara bröst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in