2022-03-30, 23:45
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Vet inte när Mattias kommer tillbaka till riktiga Robinson men undrar om han inte kommer för tidigt. Svårt att ta sig in i någon grupp även om han skulle få en immunitet i ett första öråd.

Om Mattias t.ex. hamnar i Lag Magsjuka så kan jag mycket väl tänka mig att de två existerande pakterna där kommer dra i honom i hopp om att få en stark majoritet.
2022-03-31, 00:19
Medlem
Får Anna välja fyra i rad? Den tävlingen har ju redan gjorts i denna runda? Men det kanske bara gäller att samma person inte får välja samma duell två gånger?

Jag stör mig på Anna men tror samtidigt att det kunnat bli kul konflikter med henne röjande runt inne i Robinson.
2022-03-31, 00:28
Medlem
SodaFointains avatar
Snygga joel vinner
2022-03-31, 07:36
Medlem
Anna ”har lekt med knivar” i Gränslandet och skadat händerna. Tyvärr betyder det att hon inte kan hänga i de ”7 minuter” hon påstår klara. Så hon väljer ” högst vinner” och torskar där istället…
2022-03-31, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Rätta mig gärna om jag har fel, men jag vet inte någon version av programmet som visat deltagarna helt nakna i TV, dvs att man sett allt. I Australien har man fått se några av männen nakna bakifrån ett par gånger när de har badat.

Tror inte heller att PH kommer visa något naket igen. Åtminstone inte Sverige eller Norge. Danmark har alltid varit hyfsat restriktiva med nakenhet.

Sedan tror jag att många tittare gärna avstår från att se deltagarna helt nakna.

Citat.
Danmark har alltid varit hyfsat restriktiva med nakenhet.

Nej:

https://play.tv2.dk/programmer/underholdning/tv-shows/date-mig-noegen

https://da.wikipedia.org/wiki/Ultra_smider_t%C3%B8jet
2022-03-31, 09:44
Medlem
Baserat på brevet de fick in i Gränslandet så blir det förmodligen så att Christina och Bella inte kommer tillbaka från sin sjukhusvistelse, vilket betyder att tre av fyra från Gränslandet får komma in i Robinson istället för två av fyra.
2022-03-31, 10:41
Medlem
Daniel_s85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Baserat på brevet de fick in i Gränslandet så blir det förmodligen så att Christina och Bella inte kommer tillbaka från sin sjukhusvistelse, vilket betyder att tre av fyra från Gränslandet får komma in i Robinson istället för två av fyra.
Tanken var väl att 2 st skulle in (Hayes och Mattias), nu försvinner troligtvis Isabelle och Christina som ersätts av Anna och Linn.

Gränslandet helt tomt! I slutet av sändningen ser man klart och tydligt vem som åker på söndag och ensam promenerar mot Gränslandet.
2022-03-31, 10:48
Medlem
Juneauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel_s85
Tanken var väl att 2 st skulle in (Hayes och Mattias), nu försvinner troligtvis Isabelle och Christina som ersätts av Anna och Linn.

Gränslandet helt tomt! I slutet av sändningen ser man klart och tydligt vem som åker på söndag och ensam promenerar mot Gränslandet.

Ser ut som gorm?
2022-03-31, 10:53
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moentos
Citat.
Danmark har alltid varit hyfsat restriktiva med nakenhet.

Nej:

https://play.tv2.dk/programmer/underholdning/tv-shows/date-mig-noegen

https://da.wikipedia.org/wiki/Ultra_smider_t%C3%B8jet

Jag syftade specifikt på PH Danmark. Inte danska program i allmänhet. Sedan är ju nakenhet hela konceptet i de program du nämner så där är det väl lite skillnad.
2022-03-31, 10:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollymori
Får Anna välja fyra i rad? Den tävlingen har ju redan gjorts i denna runda? Men det kanske bara gäller att samma person inte får välja samma duell två gånger?

Jag stör mig på Anna men tror samtidigt att det kunnat bli kul konflikter med henne röjande runt inne i Robinson.

Man får inte välja samma duell två gånger i rad Så iom att den senaste duellen var dödsdansen så hade Anna kunnat välja fyra i rad.
2022-03-31, 11:40
Medlem
Om nu Anna verkligen lekt med kniven och skadat händerna varför i hela fridens namn tog hon inte 4 i rad som hon är proffs på istället för en 50/50 gren ?
Trodde först alla 4 kommer in i Robinson men någon måste ju finnas kvar om Gränslandet skall fortsätta finnas så det blir nog 3.
2022-03-31, 12:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Hayes är en falsk fitta!

Hans krokodiltårar var bara fejk. Han fick ett ultimatum; att förlora mot Matthias eller bli diskad och kastas ut från Robinson. Detta för att han uttalat hot mot Matthias. "Jag ska göra allt i min makt för att göra dig illa" sa han inför rullande kamera. Det är olaga hot och straffbart.

Så att han skulle "ångrat sig" var bara bullshit.

Informationen kommer från en 100% säker källa inom/nära produktionen. Ber om ursäkt om detta redan varit uppe. Har inte följt tråden, och fick veta det först idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in