2022-03-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Vilket jävla skit snack. Nämn dom här 20+ personer din fanboy? Han må va i Turkiet men han har folk i Stockholm. Tro mig HH och DP skulle aldrig backa för Upplands bro och Jordbro.

Sen nämn vilka 2 Trolle har dödat förutom Kardo. Och vilka 2 han har mördat med Abz och Momo?
Du snackar bara en mass goja

Vi avslutar här. Du är inte tillräckligt insatt för att ha denna diskussion med. Fråga din idol Slice om Räven.

Och f.ö så är DP nära med Räven men det visste du inte heller. Dom har ägt coffeeshop tillsammans i Barcelona bland annat.
Senast redigerad av Allchronix69 2022-03-30 kl. 20:12.
Citera
2022-03-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos-Locos
Lär garantera att det kommer bli från flera fronter inkl. BMC. Kan ju tilläggas att HAs Stockholmspresident också tränar på Delta samt också tävlat för detta gym. Visserligen börjar han bli till åren. Men lär inte vara populärt att utsätta höga HA personer för beskjutning bland sina medlemmar. Gym brukar vara en frizon för kriminella då man visar respekt för respektive gymägare och håller sina affärer utanför oavsett vilka team man tillhör.

HA kommer definitivt inte lägga sig i detta. Det är självmord att gå in i en fajt med förorten om det nu är det. En oskyldig som inte borde ha gått emellan har dött. Ingen av betydelse i deras ögon, tragiskt men så är det. Pressen ligger på BMC att göra "rätt" för sig.
Citera
2022-03-30, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handdesinfektion
Ja det är vid första anblick ett mysterium hur loserkriminella förortskurder kan arrangera regelbundna leveranser på ton hash. Det här var ju knappast första gången. Men ju mer man djupdyker in i det hela inser man snabbt att tack vare svenska bidrag är världens högsta, får 3e världens skräpmänniskor som räven enorm köpkraft helt gratis. En gång i decenniet torskar de trots dagliga pajaskonster, skryt, gränslöst våldsdåd och ofiltrerat prat över telefon mm. Jag tycker dock inte man kan kalla dessa aktörer som räven en internationellt erkänd knarkbaron, Sverige är fortfarande ett litet pissland på max några miljoner. Svenska bidrag genererar så mycket gratis köpkraft med kraftig hävstång på svarta marknaderna så svenska förortsgäng kan lätt komma upp sig snabbt, vilket inte går att göra samma sak i exempelvis Rumänien, Slovenien, Bulgarien, Albanien, Grekland eller Spanien där medellönen innan skatt är 500 till 4000kr. Svenskarna älskar sina negerblattar och skämmer bort dem med obegränsad lyx, därför läser vi om snedknullade rävkurder som styr tonleveranser i Sverige samtidigt som de har en mamma som tvättar blodpengar i glasskiosker (böter vid upptäckt).

Ett ton hasch? Regelbundet? Upplys mej, tack.
Citera
2022-03-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Vi avslutar här. Du är inte tillräckligt insatt för att ha denna diskussion med. Fråga din idol Slice om Räven.

Ja ok du har inget svar. Hahaha 20+ mord beställningar. Nämn bara 5. Vilket trams. Och kan garantera att Trolle aldrig har gjort 2 mord med Momo antar att du menar rapparen? Du är helt ute och cyklar. Du är antingen en tonåring eller en kurd alltså en kurd gangster fanboy. Finns många såna här på flashback. Aldrig påståt att jag ens gillar Slice.
Senast redigerad av Rismedbanan 2022-03-30 kl. 20:16.
Citera
2022-03-30, 20:14
Medlem
09GRs avatar
Synd för Sverige att ha blivit av bra en man som verkade ha hjärtat på rätt plats. Han verkar dessutom ha tjänstgjort i Bosnien 93-94 så ni som skriver att han skulle sprungit och gömt sig borde tänka en runda till på hur hans "fight/flight"-reflex reagerar...
Citera
2022-03-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rismedbanan
Ja ok du har inget svar. Hahaha 20+ mord beställningar. Nämn bara 5. Vilket skitsnack. Och kan garantera att Trolle aldrig har gjort 2 mord med Momo antar att du menar rapparen? Du är helt ute och cyklar. Du är antingen en tonåring eller en kurd alltså en kurd gangster fanboy. Finns många såna här på flashback. Aldrig påståt att jag ens gillar Slice.

Det finns 3st i Upplands Bro som du kan söka dig fram till i FB, den här och Chris HSL. Där har du 5 din tönt. Nej jag menar inte Momo rapparen. Jag menar Momo från BRD, japparen. Men det här är en onödig diskussion för mig. Som att prata med en vägg. Gå och fråga, samla info. Sen kom tillbaka.
Citera
2022-03-30, 20:17
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handdesinfektion
Vi teoretiserar ett exempel, ifall BMC skulle blåst en annan gruppering på 5 miljoner kr, skulle det vara värt hotbilden mot dem med flera lyckade mordattacker etc? Är det "lugnt" om några BMC-medlemmar dör så länge de kommit undan med att ha snott 5 miljoner kr av motståndargrupperingens pengar?

5 miljoner? Vad fick du den summan ifrån? Räven hade ju botat BMC med 300 000kr enligt folk här i tråden. Tycker själv den summan låter för liten för att det skall vara värt att betala någon för ett mord på en fullvärdig BMC på ett gym på dagtid. Och hade de inte varit fler mord innan? På en frisör och någon söderut. Det måste ju också ha kostat.
Citera
2022-03-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Synd för Sverige att ha blivit av bra en man som verkade ha hjärtat på rätt plats. Han verkar dessutom ha tjänstgjort i Bosnien 93-94 så ni som skriver att han skulle sprungit och gömt sig borde tänka en runda till på hur hans "fight/flight"-reflex reagerar...
men flytta till Sverige för att få genväg till ett bättre liv, tro att man är stor och stark och sedan kommer nån liten skit med puffran och sätter kulorna i hjärnkontoret måste vara tragiskt i alla fall... Andra i tysthet blir rika, lever lyxliv och dör vid 90...
Citera
2022-03-30, 20:25
Medlem
Citat:
Det finns 3st i Upplands Bro som du kan söka dig fram till i FB, den här och Chris HSL. Där har du 5 din tönt. Nej jag menar inte Momo rapparen. Jag menar Momo från BRD, japparen. Men det här är en onödig diskussion för mig. Som att prata med en vägg. Gå och fråga, samla info. Sen kom tillbaka.

Upplands Bro bäh område som han kontrollerar. Någon finsk tvilling och hans kompis. Somaliern som dog var inte Räven det där är skitsnack. Och HSL är slut om det är ens räven som ligger bakom det. Och det här mordförsöket var misslyckat. Du är en kurd jag vet redan. 20+ mordbeställningar. Fantasi värld. De flesta mord i Stockholm är i Järva området kring gängkonflikter.
Och sluta leka viktig och sen svara på varje kommentar som om du vet du vad du pratar om. Du är helt ute och cyklar. Nej Trolle har inte gjort 2 mord med Momo från Bredäng.
Citera
2022-03-30, 20:30
Medlem
Citat:
Ha ha du vet inte vad du pratar om, det märker jag på långa vägar. Hade du vetat något så hade du vetat att Räven ligger bakom 20+ mord som beställare. Att du tror snorungar som DP och HH ska kunna ta en person som bor i Turkiet med många många miljoner och förser största delarna av Sverige med narkotika så tror du fel. Det är olika ligor. Din info är från flashback, inget annat.

Men tänker inte slösa mer tid på någon som inte vet vad den pratar om och ändå är spydig.

Varför det? Han är internationell storspelare påstår du? Som bor i palats i Turkiet/Kurdistan. Men ligger bakom mord på smågrabbar i förorterna? Är direkt inblandad i kidnappningen av Einar?
Varför?
Citera
2022-03-30, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR

Exakt så.
Jag kände inte FA men min analys, bor nära, varit på det nämnda gymmet med en bekant, examen i psykologi:
- Kände sig trygg i sin fysiska styrka, gentemot det mörka Skelettet som gick emot en annan person; den avsedda måltavlan.
- Var hemtam på platsen, det var FA:s vardagsrum. Inte inkräktarens.
- Byggt upp en ilska - som alla normala svenskar borde, män som kvinnor - över hur blattarna förstört Sverige. På alla områden.
- Sett babianernas beteende om och om igen, kväll efter kväll, år efter år, på sitt vanliga jobb som vakt. Kan bygga upp en sund helig svensk vikinga-vrede hos vem som helst. (Och den Vreden, har ni babbar som förstört Sverige inte ännu fått känna av. Lycka till.... )

Hjälte. Manlighet. Fly förbannad. Modig. Kurage. Snabb i tanken. En handlingens man.
Så tänker jag att FA agerat/var.
Senast redigerad av Norrlandssommar 2022-03-30 kl. 20:40.
Citera
2022-03-30, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackrosen
Varför det? Han är internationell storspelare påstår du? Som bor i palats i Turkiet/Kurdistan. Men ligger bakom mord på smågrabbar i förorterna? Är direkt inblandad i kidnappningen av Einar?
Varför?

Han snackar ren skit. Det finns en massa gangster hejarklacker på flashback.
Räven har pengar och bor utomlands. Finns väldigt många gangsters i alla storstäder som gör det. Men Upplands Bro är inget område folk fruktar precis. Inte Jordbro häller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in