Citat:
Ursprungligen postat av
Nackrosen
Hmm. Hans mamma knegade. Samtidigt som hon har sjukskriven. Det hamnade hon hos kronis för. Och där låg hon när hon räknade och hanterade kontanter i sin lilla lya(Gottsunda?).
Pengar som var tvättade i en glasskiosk.
Visst är det väl samma räv som lär en erkänt strulig laddtorsk sköta business från ett stort hotell? Där han sprang omkring med kolamusche och betedde sej så att personalen larmade snuten. Som hittade hela partiet och stålarna på rummet väl?
Är det samma internationellt erkände knarkbaron som är inblandad i lokalt småhandlarbusiness där man kidnappar en snorunge?
Inte vet jag. Om jag hade 90% av svensk marknad med miljardomsättning skulle jag nog inte låta morsan knega eller stasha pengar? Eller försöka tvätta i en glasskiosk?
Ja det är vid första anblick ett mysterium hur loserkriminella förortskurder kan arrangera regelbundna leveranser på ton hash. Det här var ju knappast första gången. Men ju mer man djupdyker in i det hela inser man snabbt att tack vare svenska bidrag är världens högsta, får 3e världens skräpmänniskor som räven enorm köpkraft helt gratis. En gång i decenniet torskar de trots dagliga pajaskonster, skryt, gränslöst våldsdåd och ofiltrerat prat över telefon mm. Jag tycker dock inte man kan kalla dessa aktörer som räven en
internationellt erkänd knarkbaron, Sverige är fortfarande ett litet pissland på max några miljoner. Svenska bidrag genererar så mycket gratis köpkraft med kraftig hävstång på svarta marknaderna så svenska förortsgäng kan lätt komma upp sig snabbt, vilket inte går att göra samma sak i exempelvis Rumänien, Slovenien, Bulgarien, Albanien, Grekland eller Spanien där medellönen innan skatt är 500 till 4000kr. Svenskarna älskar sina negerblattar och skämmer bort dem med obegränsad lyx, därför läser vi om snedknullade rävkurder som styr tonleveranser i Sverige samtidigt som de har en mamma som tvättar blodpengar i glasskiosker (böter vid upptäckt).