Att Daniel lämnar tävlingen på natten är mysko. Normalt berättar deltagare i synv och för övriga deltagare att de vill lämna. Kan det vara polisen som begärt hem honom för utredning/förhör?
Låter rimligt att han var tvungen att avvika och åka hem på förhör. Sedan kom domen i November 2021 om 8 månaders fängelse.
Senast redigerad av CS128 2022-03-30 kl. 15:05.
Är inte intresserad av någon men Per Grape är mest attraktiv i årets Robinson. Manlig och verkar sympatisk. Men sådana som han, dvs individer med muskler, brukar tyvärr bli utröstade.
Jag tycker nästan synd om Filip som naivt tror på att Kristina är hans vän. hehe Men jag håller på pakten med Kristina, Jabril, Per och Sandra. De gav bort extrarösten i kommande öråd alldeles för lätt, det var korkat av dem.
Hur blev det ena laget matförgiftade? Dåligt vatten eller något galet med kokkärlet? Det andra laget mår ju bra efter bönorna.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-30 kl. 15:35.
Är inte intresserad av någon men Per Grape är mest attraktiv i årets Robinson. Manlig och verkar sympatisk.
Jag tycker nästan synd om Filip som naivt tror på att Kristina är hans vän. hehe Men jag håller på pakten med Kristina, Jabril, Per och Sandra.
Hur blev det ena laget matförgiftade? Dåligt vatten eller något galet med kokkärlet? Det andra laget mår ju bra efter bönorna.
Filip tror på ÄKTA vänskap i en Robinsontävling där vinsten är 500 000kr??? Matförgiftning kan bero på tillagningen av maten eller andra ohygiensk hantering av tillagningen av densamma. Grape ... mest attraktiv? Ja lite kanske. Han har ju logiskt tänk i varje fall.
Senast redigerad av CS128 2022-03-30 kl. 15:40.
Sandra framstår som den typiska "blåsta bruden" nu. Ville inte lägga någon vikt vid ankläpparna först, skenet kan väl bedra osv. Men hon tog alltså med sig stringbikini (är troligen stolt över att ha daller baktill) och sitter fortsatt med föreställningen att nykomlingar inte förtjänar agera räddningsplanka.
Det är ju upp till henne att ta initiativ i sitt nya lag. Hon sitter och plaskar i en pöl istället. Men jag förstår att hon arbetar inom försäljning, så det vi kan räkna med är väl snack och inte så mycket verkstad.
Storsint av Hayes att ändra sig och be om ursäkt. Det visar på god karaktär. Även verkar han ju inse att hans nära och kära definitivt kommer titta på programmet och att det kanske inte är värt att hugga folk i ryggen. Samtidigt tänkte han helt rätt med att ta en gren han hade större chans att vinna i eftersom i slutändan är det bara en tävling.
Samma
tyckte det bara var oerhört pinsamt och så för att han verkligen försökte att vinna det var mer än styrka som skulle till i den tävlingsgrenen. Ni hörde ju Mattias kommentar direkt efter tävlingen där han sa att fan vad stark du är. Storsint hade det varit om han bara direkt hade tippat av sin tingest som skulle balanseras.
Han är ohyggligt full i skit den där Hayes. Skit som han så avskyvärt sitter å klämmer ur sig i bästa badvattnet. Noll koordination hade han och det torskade han på när han försökte vinna på ren styrka. Balans är något som Mattias visade sig vara riktigt duktig på redan under förra säsongen. Ynklig å beklämmande damage control var det vi fick se av storkrossaren
Eller också har det blåst in badvatten ifrån Gränslandet. 😅
Den tanken slog mig också. Usch. Kan det ha varit Hayes fel?
Jag vet inte om det öht är värt att befinna sig i Gränslandet och komma in senare i det riktiga Robinson. Jag menar man blir en måltavla enligt principen sist in först ut. Skulle inte bli förvånad om de som kommer att komma in från Gränslandet kommer att bli utröstade på en gång.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-30 kl. 16:31.
Hade han ens fått lämna landet om gripandet hade skett innan inspelningen?
Nej det hade han inte fått. Han blev kallad till förhör NÄR han var NERE på Fiji och vart tvingad att åka hem - annars hade han blivit efterlyst internationellt = INTE bra och förödande för produktionen av Robinson och .. honom själv. Så det var bara att packa och åka hem! Man måste ju tänka lite logik i det hela: han hade aldrig försökt att smuggla knark om inte han själv har använt knark och fastnat i det hela = skulder = du tvingas att smuggla för att betala dina knarkskulder osv. Han kan inte ha varit ovetandes/novis i det hela - men han åkte fast. Smart att iaf ta straffet och konsekvenserna av sitt handlande genom att avbryta och åka hem. Kanske han rätar upp sig - det finns 50/50 chans iaf.
Senast redigerad av CS128 2022-03-30 kl. 16:40.