2022-03-30, 11:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mey-mey
Ja, det kan man. Och jag tänkte först, att ok då har de specialregler på gränslandet, så bara lodräta o vågräta rader räknas. Men sedan vann han ju på diagonalen i nästa omgång, så då stämde ju inte det.

Ok. Jo jag har ett svagt minne att Mattias vann på diagonalen så då måste det vara på "alla håll" helt enkelt. Fast jag missade första gången hann vann som tydligen du såg. Fast produktionen borde ju ha sett det hela på filmen kan man tycka?
2022-03-30, 11:14
Medlem
StickmanRevolutions avatar
Spoiler från gränslandet idag

2022-03-30, 11:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Är det ingen mer än jag som reagerade på gårdagens tävling ”fyra i rad”? Mattias hade ju en diagonal rad i första omgången redan innan.. Ingen uppmärksammade detta utan spelet gick vidare tills att Mattias strax därefter fick ytterligare en rad. Stör mig så på det.

Jo, det stämmer. De fortsatte köra trots att Mattias redan hade vunnit. Alla fyra deltagare inklusive produktionen är så jävla usla på fyra-i-rad att de inte ens vet när någon vinner.

Konstigt att fyra-i-rad proffset Anna inte reagerade.
2022-03-30, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jo, det stämmer. De fortsatte köra trots att Mattias redan hade vunnit. Alla fyra deltagare inklusive produktionen är så jävla usla på fyra-i-rad att de inte ens vet när någon vinner.

Skönt att någon mer uppmärksammat denna miss än jag då! Tror ifs Anna gärna ”missade” med flit eftersom hon troligtvis inte ville att Mattias vann. Men stört irriterande miss var det hur som!
2022-03-30, 11:46
Medlem
Citat:

Hon tror hon är bäst i världen när hon slagit 5 åringar på sitt dagis
2022-03-30, 11:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickmanRevolution
Spoiler från gränslandet idag

samma som ovan
2022-03-30, 12:03
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Skönt att någon mer uppmärksammat denna miss än jag då! Tror ifs Anna gärna ”missade” med flit eftersom hon troligtvis inte ville att Mattias vann. Men stört irriterande miss var det hur som!

Tanken är god, men Anna var 100% Team-Mattias. I början av första omgången försökte hon enbart berätta för Mattias vart han skulle lägga. Skulle säga att det finns två rimliga scenarion:

1. Antingen blev hon ombedd av kamerateamet att hålla käft.

Eller det mest rimliga:

2. Hon är precis lika usel på fyra-i-rad som alla andra tävlingar där hon har medverkat. Mytoman från topp till tå.

Längtar djävulusiskt mycket till den dagen någon utmanar henne och hon väljer hänga stång.
2022-03-30, 12:10
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Tanken är god, men Anna var 100% Team-Mattias. I början av första omgången försökte hon enbart berätta för Mattias vart han skulle lägga. Skulle säga att det finns två rimliga scenarion:

Eller det mest rimliga:

2. Hon är precis lika usel på fyra-i-rad som alla andra tävlingar där hon har medverkat. Mytoman från topp till tå.

Längtar djävulusiskt mycket till den dagen någon utmanar henne och hon väljer hänga stång.
Hon har väl vunnit till 100% än så länge....eller har jag missat någon tävling? ja i år
2022-03-30, 12:10
Medlem
Citat:

Eller det mest rimliga:

Ja, det har du ifs rätt i. Störde mig på det med.. om hon bara kunde hålla sin käft någon gång! Den där gälla högljudda stämman jämt och ständigt. Kanske en vana av för många år med fritidsbarn.

Och ja, nu har hon ju redan avslöjat sin fenomenala förmåga att hänga…. så ska bli kul att se!
2022-03-30, 12:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Hon har väl vunnit till 100% än så länge....eller har jag missat någon tävling? ja i år

Tänker mig att hennes s.k. track record sträcker sig över två säsonger. Om jag inte missminner mig så förlorade hon i precis allt förra säsongen. Hennes enda bedrift är att slå Jani, som förmodligen är en av de fysiskt svagaste personen någonsin i Robinson. Noll muskler & psyke på den mannen.
2022-03-30, 12:27
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Tänker mig att hennes s.k. track record sträcker sig över två säsonger. Om jag inte missminner mig så förlorade hon i precis allt förra säsongen. Hennes enda bedrift är att slå Jani, som förmodligen är en av de fysiskt svagaste personen någonsin i Robinson. Noll muskler & psyke på den mannen.
Jag ser - jag kommer bara ihåg att hon torskade rejält i "elden". Dock for hon omkring som den där kalleankafågeln på julafton så det verkade som hon tävlade en jävla massa gånger. Kan ha fel här. Ja den där Jani har aldrig varit så glad å slippa någon deltagare som jag var när han åkte ut. Muskler...?...ja det hade han en ansenlig mängd av i käkpartiet iaf
2022-03-30, 13:01
Medlem
Om dagens Robinsonavsnitt:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in