Citat:
Ursprungligen postat av
CHleame
Tummen ned
Synact publicerar enbart skadebekämpning och publicerade analyser saknas.
Dessutom har du gång på gång lovat att FE aldrig kommer ske utan att bolaget skulle göra exit eller i värsta fall en RE (BookBuilding) till väsentligt högre pris än ATH på 143 SEK!
Snart under 60 SEK
Nej jag har inte gång på gång lovat någonting.
Jag har skrivit vad jag med min erfarenhet har trott kommer ske.
Sen kom kriget och inflationen, har du verkligen så svårt att förstå vilken skillnad det gör?
Under 60 tror jag inte den går då det verkar som om de som kan tecknar fullt.
Jag tecknar fullt och ansöker om så många jag kan givetvis, eftersom AP1189 fortfarande är lika bra/bättre än världens just nu mest sålda läkemedel som säljer för ca 20 miljarder dollar per år, men utan biverkningar.
Det är det som är skillnaden mellan synacts värde och de du försöker jämföra med där marknaderna är obefintliga i jämförelse.
Men fortsätt du att investera enbart efter börsvärde och vilken fas bolaget är i, det verkar ju fungera för dig.
Skulle dock uppskatta om du slutade ljuga/hitta på, och skriva rent nonsens. Å andra sidan kan jag med gott samvete sluta besvara dina lögner I fortsättningen.
Det står klart och tydligt vad pengarna räcker till dvs. Listbyte, (där merparten redan är bekostnad eftersom man tidigare tänkt byta lista december -21) ,start av 2 st studier i RA. fas 2b (fortsättning 12 veckor) och fas2 Dmard 12 veckor, men även uppstart av nya indikationener.
Synact har alltid hållit sina omkostnader låga och klarat vad dom lovat.
Jag är fortsatt trygg i min investering medan du verkar flippa ur över en aktie du aldrig ägt.. lustigt ändå.