Citat:
Ursprungligen postat av
Ariskaprinsessan
Jansson känner av familjeskäl att han inte vill vara med, trots löften om speltid. Det berättade Janne i Lundh's pod.
Ousou kan bli bra, men av det jag sett från honom i U21 så är det ju en smärre katastrof. Bara idag rensade han bollen mitt på en irländsk spelare som då gjorde mål.
Vi skulle sett till så Ahmedhodzic valde Sverige. Där gick vi miste om en blivande storback.
OUsou såg inte galant ut idag men brukar göra det. Mer viktigt är att han är väldigt bra i klubblaget, där han spelar mycket och även imponerar i Europa med dem iår.
Ahmedhodzic, må vara en talang, men hans potential och nuvarande nivå är dramatiskt överskattad av Malmö fans imo.
Dessutom var han otroligt omogen i sitt sätt att välja land som Haksabanovic var. D.v.s "wtf jag har presterat i Allsvenskan i 1,5 säsong.. varför är jag inte given i landslagssamlingarna??? Jag drar till Bosnien då". Pass på den skit attityden.
Med det sagt.. ja vi saknar mittbacks talanger. Tolinsso när för ung och rå. Det är väl Isherwood som ser ut att gå upp till Bundesliga med sitt Darmstadt eller OUsou som presterar bra i klubben och i europa.