Citat:
Ursprungligen postat av
sunessensommar
Hade svårt att förstå vad större delen av ditt svar hade med vad jag skrev i mitt inlägg att göra, men tänkte ändå försöka bemöta det konstruktivt på något sätt. Sen kollade jag din posthistorik i tråden.
Det fick mig att förstå att fortsatt diskussion är lönlös. Det finns många konstigheter med den elvan men att ens föreslå Jesper Karlsson och Emil Forsberg som wingbacks... Mycket ska man behöva uppleva. Hade Sverige ställt upp så där ikväll hade det blivit förlust med typ 1-6, även "någon lämplig" hade varit Van Dijk som plötsligt fått både svenskt pass och dispens för landslagsbyte.
Sitter du fint på din piedestal och höga hästar?
Vilken fin attityd man sitter på när man slänger sig med "
fortsatt diskussion är lönlös".
Ja, jag var desperat och gjorde en rejäl tankevurpa. Självklart går det inte att ha Forsberg och Karlsson som wingbacks på det sättet. Var bara väldigt desperat efter en förändring just då pga tvivelaktiga insatser.
Men att DU sitter och dömer ut mig som människa, intelligensmässigt och framförallt min fotbollskunskap för ett snedtänk är riktigt jävla smutsig.
Edit: Och ja, jag är irriterad för att du inte bemötte inlägget konstruktivt eftersom jag gärna ville höra någon annans take.