2022-03-29, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Såpass ja... hvordan ser du for deg at det skal ha skjedd. Ikke svar på det.
Du bør nok sette deg inn i saken før du kommer med flere meningsløsheter.

Inntil videre får du feste din lit til at Havhest kommer med støtteerklæringer.
Synes du at det er vanskelig å tenke deg hvordan spor kan ha blitt plantet?
Citera
2022-03-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Såpass ja... hvordan ser du for deg at det skal ha skjedd. Ikke svar på det.
Du bør nok sette deg inn i saken
Du som sikkert har satt deg veldig godt inn i saken kan jo dele din teori med oss?
Senast redigerad av z-z-z 2022-03-29 kl. 18:59.
Citera
2022-03-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ser vi tenker likt igjen Tenkte det samme angående bakhonet, men du kom meg i forveien med din edit.

Dette med Hettemann 1.. Jeg har hengt meg opp i det jeg ser når han står ved søppelcontainerne..

Ser han krysser armene, som om han signaliserer. Æ
Altså "X", kan det bety kl 10:00 eller oppdrag fullført?

Hvorfor? Kan det ha noe med overvåkingskameraene å gjøre? Slette opptak etter kl 10:00 og frem til tidspunktet Hettemann 1 signaliserer?

Hva var klokken når Hettemann 1 plasserer seg søppelcontainerne?
Noen minutter etter kl 10.22? Video nr 2 viser mannens bevegelser på bilder fra kl 10.25 til 11.03 på vei mot andemateplassen.
"Kl. 10.22 kommer mannen sannsynligvis fra parkeringshuset ved Lørenskog Ishall, går opp en trapp som leder over Metrosenteret og kommer ned trappen ved Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus. Deretter går mannen i nordgående retning og følger formentlig gangbroen over RV 159 mot Mailand skole. Videre passerer han Hjelpemiddellageret på sørsiden av bygget, og går gjennom Rådhusparken i retning andemateplassen/Elveveien."
https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-etterlyser-dette-vitnet-i-forsvinningssaken-med-anne-elisabeth-hagen/s/12-95-3423989648

Hva er klokkeslettet for den første observasjonen i Ås?
En GM (en av de i BMW-en) kan kanskje ha kontaktet en medhjelper i Lørenskog lang tid før de to GM og AE kom til Ås, eventuelt i forbindelse med å ha kommet frem til et sted der de foretok et bilbytte?
Kanskje en tredje GM møtte de to GM og AE og byttet bil med de et langt stykke før Ås? Denne tredje GM kan kanskje ha kjørt tilbake til Lørenskog og kan kanskje være en eventuell medhjelper nr 2 i sv 4?
Senast redigerad av z-z-z 2022-03-29 kl. 20:00.
Citera
2022-03-29, 19:11
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Noen minutter etter kl 10.22.
https://www.nettavisen.no/nyheter/politiet-etterlyser-dette-vitnet-i-forsvinningssaken-med-anne-elisabeth-hagen/s/12-95-3423989648

Som om Havhest ikke greide å finne ut av det...
Citera
2022-03-29, 19:16
Medlem
Skaanseths avatar
TT, THs støttegjeng er desperat nå når de ikke kom noen vei med å fremme BMW-sporet, og har i desperasjonen trukket inn hettemannen for å prøve å få kabalen til å gå opp.
Hettemannen som politiet har sjekket ut av saken.
Citera
2022-03-29, 19:16
Medlem
Citat:
Ser vi tenker likt igjen Tenkte det samme angående bakhonet, men du kom meg i forveien med din edit.

Dette med Hettemann 1.. Jeg har hengt meg opp i det jeg ser når han står ved søppelcontainerne..

Ser han krysser armene, som om han signaliserer. Æ
Altså "X", kan det bety kl 10:00 eller oppdrag fullført?

Hvorfor? Kan det ha noe med overvåkingskameraene å gjøre? Slette opptak etter kl 10:00 og frem til tidspunktet Hettemann 1 signaliserer?

Kanskje noen som har Milli-videoen kan hjelpe til, hvis det i den videoen er nevnt klokkeslett for når hettemannen stopper og speider?
Klokkeslettet er ikke nevnt i videoen fant jeg ut.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vAmMnm/loerenskog-saken-derfor-er-den-mystiske-hettemannen-interessant
Noen her vet kanskje hvor lang tid det tar å gå fra der han kommer ned trappen og til det stedet der han stoppet?
Senast redigerad av z-z-z 2022-03-29 kl. 19:26.
Citera
2022-03-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
TT, THs støttegjeng er desperat nå når de ikke kom noen vei med å fremme BMW-sporet, og har i desperasjonen trukket inn hettemannen for å prøve å få kabalen til å gå opp.
Hettemannen som politiet har sjekket ut av saken.
En klar seier til dere!!

Nå kan dere bestemme at BMW'en ikke har noe med saken og gjøre og at ingen skal diskutere den mer.

Veldig bra!
Citera
2022-03-29, 19:32
Medlem
For å løse saken er fakta et minimumskrav.
Den vil aldri bli løst med fiksjon og fantasi.
Citera
2022-03-29, 19:41
Medlem
Det er funnet slepespor etter Fru Hagen i gangen mot ytterdør. Mest sannsynlig er hun kledd av, som i naken. I hvertfall nedentil. Hva disse sporene består av er ikke spesifikt nevnt.

Men dere som tenker at hun er plassert i en prangende rød BMW, sittende i et baksete, hva tenker dere om akkurat dette med mulig tilgrising med biologisk materiale i baksetet på bilen? Tror dere, som TH, at kidnapperne hadde med klesskift som hun fikk ta på seg før hun ble plassert i bilen og at hun deretter ble plassert oppå noe plast de la i setet? Eventuelt fikk ta seg en dusj på kaos badet i andre etasje, mens de ventet? Eller satt hun halvnaken og klinte ned baksetet på denne bilen?
Senast redigerad av Kokadu 2022-03-29 kl. 19:44. Anledning: Tillegg
Citera
2022-03-29, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Det er funnet slepespor etter Fru Hagen i gangen mot ytterdør. Mest sannsynlig er hun kledd av, som i naken. I hvertfall nedentil. Hva disse sporene består av er ikke spesifikt nevnt.

Men dere som tenker at hun er plassert i en prangende rød BMW, sittende i et baksete, hva tenker dere om akkurat dette med mulig tilgrising med biologisk materiale i baksetet på bilen? Tror dere, som TH, at kidnapperne hadde med klesskift som hun fikk ta på seg før hun ble plassert i bilen og at hun deretter ble plassert oppå noe plast de la i setet? Eventuelt fikk ta seg en dusj på kaos badet i andre etasje, mens de ventet? Eller satt hun halvnaken og klinte ned baksetet på denne bilen?
Slepesporene kan ha blitt laget etter at AE og GM forsvant fra sv 4.
Citera
2022-03-29, 19:48
Medlem
Citat:
Slepesporene kan ha blitt laget etter at AE og GM forsvant fra sv 4.

Tvunget henne til å kanskje gjøre fra seg på ei bøtte eller noe? Og så klint det utover gulvet som i slepespor? Hva skulle hensikten med dette eventuelt være når dette skulle se ut som en kidnapping? Og tror du ikke åstedsgranskere ville se forskjellen på reelle slepespor og forsøkt tilagde slepespor?
Citera
2022-03-29, 19:51
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
De fleste her er da interessert i å løse saken. Men noen få har kjørt seg fast i en tunnell.

Det er ikke snakk om noe tunnelsyn. Politiet trodde i begynnelsen på at det var en ekte kidnapping.
Det må de ha gjort siden de ikke tømte søppelboksen, spurte ut naboer, eller gikk ut med saken i media slik at de kunne sikret seg videopptak fra biler som har kjørt rundt i området.
Først i midten av november 2018 begynte de å lukte lunta.
Jeg trodde også at det var en reel kidnapping. Gikk rett på.
Når jeg så at de tok hull på isen, så skjønte jeg at politiet mistenkte ektemannen.
Når jeg så den billige taskige bilen, og at det var bare en og ikke to biler, så begynte jeg å ane hvilken type mann man hadde med å gjøre. Vi hadde jo på det tidspunktet fått vite at mannen er god for tett opp mot 2 milliarder. Nok til å kjøpe 400 eneboliger med en ny Volvo XC90 utenfor.
Etter hvert kom det jo frem det ene etter det andre som bare styrket mistankene mot mannen, og som også styrket mine antakelser, nemlig at han var psykopat, slik som Terje Wiik, Helge Fossmo og Ubåd-Madsen.
Du må gjerne underbygge denne påstanden om tunnelsyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in