2022-03-29, 18:30
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Nei. Hva er problemet med telefon?

så tänk då...
Citera
2022-03-29, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
så tänk då...
Hvis de brukte telefoner som ikke er registrert på deres navn, ville det da være problematisk å ringe?
Ingen av de 2 telefonene var noen gang i sv 4 i så fall tenker jeg.

GM som ringte til medhjelper nr 2, kan feks ha plukket opp en telefon et sted etter Ås. Medhjelper nr 2 kan ha kvittet seg med sin telefon straks etter at han fikk telefonisk beskjed fra GM.
Senast redigerad av z-z-z 2022-03-29 kl. 18:36.
Citera
2022-03-29, 18:36
Avslutad
Citat:
Bra teori!
Kanskje 2 stk GM + AE forlot sv4 kort tid etter AEs utgående telefonsamtale til sønnen. De 3: Mulig i rød bil i Ås?
En medhjelper var igjen i sv4 og hen lagde bevegelser med AEs mobil (for å villede politiet angående tidspunkt for forbrytelsen).
Medhjelper nr 2 får beskjed (på telefon?) fra GM i Ås at det er klart for å plante spor i sv4. Medhjelper nr 2 drar til sv4 og planter spor inkl trusselbrevet og begge medhjelperne drar deretter fra sv4 (til fots?).

I så fall var de 4 minimum stk forbrytere, og da kanskje både en eller flere av futurummennene og hettemennene + brysk fisker var med på utførelsen av forbrytelsen?

Jeg vet ikke hvordan bakhonet og stigen eventuelt kan passe inn? Kan hettemann (hvis han var medhjelper nr 2) ha stoppet ved søppeldunken for å speide mot sv4 for å se om stigen var oppreist (=et tegn fra medhjelper nr 1 om at han var ferdig med det som han skulle gjøre i huset?)?

Bakhonet kan kanskje ha blitt plassert ved utgangsdøren i det de to medhjelperne forlot sv4 for at en av GM ønsket å følge med på når forbrytelsen ble oppdaget?
Ser vi tenker likt igjen Tenkte det samme angående bakhonet, men du kom meg i forveien med din edit.

Dette med Hettemann 1.. Jeg har hengt meg opp i det jeg ser når han står ved søppelcontainerne..

Ser han krysser armene, som om han signaliserer. Æ
Altså "X", kan det bety kl 10:00 eller oppdrag fullført?

Hvorfor? Kan det ha noe med overvåkingskameraene å gjøre? Slette opptak etter kl 10:00 og frem til tidspunktet Hettemann 1 signaliserer?

Hva var klokken når Hettemann 1 plasserer seg søppelcontainerne?
Citera
2022-03-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ser vi tenker likt igjen Tenkte det samme angående bakhonet, men du kom meg i forveien med din edit.

Dette med Hettemann 1.. Jeg har hengt meg opp i det jeg ser når han står ved søppelcontainerne..

Ser han krysser armene, som om han signaliserer. Æ
Altså "X", kan det bety kl 10:00 eller oppdrag fullført?

Hvorfor? Kan det ha noe med overvåkingskameraene å gjøre? Slette opptak etter kl 10:00 og frem til tidspunktet Hettemann 1 signaliserer?

Hva var klokken når Hettemann 1 plasserer seg søppelcontainerne?
Godt observert, og interessant!
Jeg har ikke klokkeslettet. Kanskje medhjelperen står med kikkert i sv 4 og ser på hettemannen for å få en slik beskjed som du foreslo?

Hva tenkte du på angående slette opptak?
Citera
2022-03-29, 18:39
Medlem
Citat:
är du skit full?

Ja det er utrolig hva man skal lese her.

Intet mindre enn "minimum 4 stk forbrytere" som skulle ta en forsvarsløs eldre dame.
Attpåtil med telefon. Hvem av dem plantet slepesporene. I TTs verden er all ting mulig...

1 års tenkepause har ikke hjulpet.
Citera
2022-03-29, 18:40
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Hvis de brukte telefoner som ikke er registrert på deres navn, ville det da være problematisk å ringe?
Ingen av de 2 telefonene var noen gang i sv 4 i så fall tenker jeg.

GM som ringte til medhjelper nr 2, kan feks ha plukket opp en telefon et sted etter Ås. Medhjelper nr 2 kan ha kvittet seg med sin telefon straks etter at han fikk telefonisk beskjed fra GM.

det här skriver du :
hjelper var igjen i sv4 og hen lagde bevegelser med AEs mobil (for å villede politiet angående tidspunkt for forbrytelsen).
Medhjelper nr 2 får beskjed (på telefon?) fra GM i Ås at det er klart for å plante spor i sv4. Medhjelper nr 2 drar til sv4 og planter spor inkl trusselbrevet og begge medhjelperne drar deretter fra sv4 (til fots?).

är du riktigt dum, om telefonen är registrerad eller inte spelar ingen roll och det borde du förstå...
Citera
2022-03-29, 18:43
Medlem
Citat:
det här skriver du :
hjelper var igjen i sv4 og hen lagde bevegelser med AEs mobil (for å villede politiet angående tidspunkt for forbrytelsen).

är du riktigt dum, om telefonen är registrerad eller inte spelar ingen roll och det borde du förstå...
Jeg forstår ikke problemet, hvis medhjelper 2 kvitter seg med telefonen før han går til sv 4. Forklar meg.
Citera
2022-03-29, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce

Hvem av dem plantet slepesporene. .
Medhjelper nr 1 og/eller medhjelper nr 2.
Citera
2022-03-29, 18:46
Medlem
Citat:
det här skriver du :

Kanskje en slik beskjed ikke ble gitt med telefon da. Poenget er at det kan ha blitt gitt beskjed på en eller annen måte.
Citera
2022-03-29, 18:46
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Jeg forstår ikke problemet, hvis medhjelper 2 kvitter seg med telefonen før han går til sv 4. Forklar meg.

Medhjelper nr 2 får beskjed (på telefon?) fra GM i Ås at det er klart for å plante spor i sv4.

du beskriver något helt annat och redigerar din egen verklighet precis som innan 14 månaders vistelsen
Citera
2022-03-29, 18:49
Medlem
Citat:

[/b]
du beskriver något helt annat och redigerar din egen verklighet
Absolutt ikke.

Citat:

du beskriver något helt annat och redigerar din egen verklighet

Hjelper som var igjen i sv 4 = medhjelper nr 1.

Citat:

Medhjelper nr 2 får beskjed (på telefon?) fra GM i Ås at det er klart for å plante spor i sv4.

Senast redigerad av z-z-z 2022-03-29 kl. 18:53.
Citera
2022-03-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja det er utrolig hva man skal lese her.

Intet mindre enn "minimum 4 stk forbrytere" som skulle ta en forsvarsløs eldre dame.

Hvem av dem plantet slepesporene.

Citat:
Medhjelper nr 1 og/eller medhjelper nr 2.

Såpass ja... hvordan ser du for deg at det skal ha skjedd. Ikke svar på det.
Du bør nok sette deg inn i saken før du kommer med flere meningsløsheter.

Inntil videre får du feste din lit til at Havhest kommer med støtteerklæringer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in