2022-03-28, 15:58
Medlem
Naprapaten kan vi säkert släppa, han har fortfarande inte sett mitt PM efter 3 timmar vilket är ovanligt, men han är kompis med Maria i Expressen och hon såg inte ut som att hon förlorat en kompis.
Citera
2022-03-28, 15:59
Medlem
BekraftadNegers avatar
Försökt googla hur vanligt det är med skottlossning på gym. Inte hittat mycket än men verkar varit några skjutningar i anslutning till gym. I takt med att fler har väst blir gymmet ett bra ställe att knäppa folk på.

Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
I Efterlyst kommer GM i så fall troligen att kallas ”killen”. (Jag utgår alltså ifrån att det är en han.) Jag hatar när unga GM med större våldskapital än empati kallas ”killen”. Som att säga att ”min hund blev ihjälbiten av en annan vovve.” Det förminskar och normaliserar gärningen.
GM räcker bra.
Hoppas att GM har jordens Ågren nu. Oavsett vem som var tilltänkta offret så går skam på torra land när man ger sej till att skjuta i allmänna lokaler, dagis, skolor, restauranger… och dagtid.

Avtrubbad på grund av drogintag så antgaligen inte minsta ågren, mer än att försöka undkomma polisen.
Citera
2022-03-28, 16:00
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Försökt googla hur vanligt det är med skottlossning på gym. Inte hittat mycket än men verkar varit några skjutningar i anslutning till gym. I takt med att fler har väst blir gymmet ett bra ställe att knäppa folk på.

Avtrubbad på grund av drogintag så antgaligen inte minsta ågren, mer än att försöka undkomma polisen.

Jag hoppas att GM har Ågren och fruktar för sitt eget liv. Gärningen skiter han nog i.
Citera
2022-03-28, 16:02
Medlem
darkSkyes avatar
Jaha, vem är egentliga målet och vem är BO?

Någon som vet hur händelseförloppet såg ut?
Citera
2022-03-28, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Enligt rykten och jag säger det igen enligt rykten har mannen tidigare arbetat som vakt, kanske ville han utföra sitt arbete men det kostade honom livet. Tragiskt som fan.

Det här landet har gått från ett av världens tryggaste till Las Vegas....

Fruktansvärt dåligt agerande om deta nu stämmer.
Citera
2022-03-28, 16:05
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0
Fruktansvärt dåligt agerande om deta nu stämmer.
GM kanske är ung, tänker på att han gått in mitt på ljusa dagen för att utföra ett mord, flertalet vittnen samt kameror.

Dom tungt kriminella vill testa polisen så dom släpper iväg en ung själ att skjuta man vill se hur pass bra koll polisen har kanske....Jag vet inte..
Citera
2022-03-28, 16:11
Medlem
BicOriginals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gärningsmannen måste ha ballar av stål. Att kliva in med pistol på ett gym där flera MC-snubbar, dörrvakter och anabola-broilers tränar för att knäppa någon.

Tyder på ilska eller släng av dåligt omdöme. Svartskalleradarn ger kraftigt utslag.

Också en av de sämsta gymmen att göra det på. Själva gymmet ligger nere i en källarlokal vars enda ingång är en smal källartrapp från entrén. Minns inte om det är kameror men det skulle väl i så fall vara det enda positiva. Gymmet är trångt och man har försökt maximera varenda litet skrymsle. Sjukt egentligen att det ens uppfyller brandsäkerherskraven när man varit där pre-Corona och smockfullt med personer vid 18-tiden.

Har sett Filip Wikingsson där flertalet gånger, då under förmiddagar.
Citera
2022-03-28, 16:12
Medlem
Misstänker BO klarar sig gått så många timmar sedan dådet. Har han överlevt så här många timmar tror jag han klarar sig. Tur då han verkar varit en god samarit.
Krya på dig BO!
Citera
2022-03-28, 16:13
Medlem
Det är väl inte Fr*drik *ge ?
(* = e, A)
Influencer, vakt, kroppsbyggare... Kör podden "Tyngre Oldschool".
Citera
2022-03-28, 16:14
Medlem
Wigilantes avatar
Sitter inte Andreas Coskun?
Citera
2022-03-28, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Sitter inte Andreas Coskun?
Fortfarande är det inte han gå in o kolla hans insta han postar regelbundet storys
Citera
2022-03-28, 16:19
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
Det är väl inte Fr*drik *ge ?
(* = e, A)
Influencer, vakt, kroppsbyggare... Kör podden "Tyngre Oldschool".
Detta inlägg kom tidigt i tråden:

Citat:
Ursprungligen postat av Redberg
Ska vara en ”Fredrik”, står tydligen i dörren på Riche. Äldre, lite gråhårig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in