2022-03-28, 09:11
Medlem
Hoppas Hanna vinner allt.
2022-03-28, 09:21
Medlem
N!xxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Sandra är ju helt blåst: "den mest orättvisa utröstningen någonsin i Robinsons historia".

Gilla att hon sa det först till sitt lag, sen när hon fick reda på att hon fick stanna och satte sig med sitt nya lag då vände det till " no hard feelings "
2022-03-28, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja, jag skrattade när de i lag syd övervägde att ev rösta på en person eftersom personen var ett stort hot. Såhär tidigt i tävlingen måste man ta ut de svaga deltagarna, annars sitter man ju i örådet varje vecka :P

Fast som svag spelar är det ju helt rätt tänk.
För om du bara röstar ut alla svaga, och du själv är den svagaste sen in i sammanslagningen. Då kommer du inte ha en chans mot alla dom andra som då är starkare än du.

Men röstar man istället ut alla starka, så kommer man komma in i sammanslagningen sen men mindre hot och alla svagisar kan sen bonda ihop och slå ut den/dom starka som är kvar och på så sätt ha större chans att gå vidare.
Väldigt risky men är iaf en taktik jag hade kört på.
2022-03-28, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Sandra är ju helt blåst: "den mest orättvisa utröstningen någonsin i Robinsons historia".

Hehe, snacka om historielös. Den andra säsongen åkte en person ut via lottning i örådet.
2022-03-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korduner
Hehe, snacka om historielös. Den andra säsongen åkte en person ut via lottning i örådet.

Fånigt också då det inte finns någon rättvisa i sammanhanget. Vem hade det varit "rättvist" att rösta ut? Och varför?
Nä, ytterligare en person som inte verkar förstå hur spelet går till..
2022-03-28, 12:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Förlåt men är det någon som på riktigt trodde att Angela INTE skulle börja hetsa och gå i polemik utan grund så fort tillfälle gavs? Sedan finns det ju absolut inget egenvärde i att vara ”rak” om denna rakhet innebär att man avslöjar lagets inre angelägenheter och knackiga lagmoral för det andra laget. Idiotiskt och obetänksamt, men att döma av det hon visade idag undrar jag om man kanske inte kan förvänta sig så mycket mer av henne.

Börjar dessutom störa mig på Shevin. Den där åtbörden att picka mot tinningen à la ”det gäller att tänka till” är en indikator på att vederbörande är en lågpanna själv.

Isabella har lugnat ner sig och t.o.m blivit lite resonlig.

Shevin med sin hatt och giddrar, allmänt dryg och tror hon sitter säkert.

Isabella Resmark kanske fått något sin medicin, men engelskan börjar bli riktigt
jobbigt nu och dessutom smittat av sig till de andra deltagarna.
2022-03-28, 13:22
Medlem
Det var ingen orättvis utröstning igår. När Sandra sa att det var värsta i Robinsons historia började jag tänka på "la familia" förra året som höll kvar Wrenkler som sin fånge, det var nog det värsta örådet i Robinsons historia.

Det fanns en nackdel att rösta på Sandra för hon är stark i tävlingar. Sandra och Angelina var de bästa tjejerna i deras lag, dock är dem utanför pakten.

Gorm, varje gång man ser honon i lägret ligger han ner i sanden hahah
2022-03-28, 13:24
Medlem
XtraXs avatar
Har börjat störa mig på vissa i programmet lägger in engelska uttryck lite här o där när de pratar. Isabella gör det ju jämt och det låter så jäkla löjligt. Tror aldrig jag hört nån svensk göra det när man pratar i den "riktiga" världen.
2022-03-28, 14:56
Medlem
610Herrgaards avatar
Måndag

Senast redigerad av 610Herrgaard 2022-03-28 kl. 15:01.
2022-03-28, 15:45
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 610Herrgaard
Måndag

2022-03-28, 16:05
Medlem
lundaelevs avatar
Linn kan verkligen spelet oväntat bra också. Visar hon sig nu bara på tävlingar och lyckas komma in i spelet blir hon väldigt farlig.
2022-03-28, 16:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in