2022-03-26, 16:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Isabella är väl immun?

Fasiken oxå ... sorry - men om det är så känns det inte bra!
2022-03-26, 16:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Funderade också på det där - om det finns en korrelation mellan när "hemma hos"-reportagen visas och när deltagarna åker ut. Är dock för lat för att gå tillbaka till tidigare säsonger och titta.

Jösses - Hemma-hos-reportage hos deltagarna i Robinson??? Folk överlag verkar vara totalt hämningslösa i mediakåthet
2022-03-26, 16:16
Medlem
Tror inte det väntar fler deltagare, de var redan 21 från fjärde dagen vilket är mer än 20.
Senast redigerad av Heymid 2022-03-26 kl. 16:21.
2022-03-26, 16:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Tror inte det väntar fler deltagare, de var redan 21 från första dagen vilket är mer än 20.

Hur många deltagare är det nu (respektive lag Nord och Syd) samt i Gränslandet?
2022-03-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
8 i lag Nord, 7 i lag Syd samt 4 i Gränslandet.
2022-03-26, 16:24
Medlem
Citat:
Under fjärde dagen var Frans och en utmanare också med, så det var 8 i lag Syd och 5 på Gränslandet, totalt 21 personer.
Senast redigerad av Heymid 2022-03-26 kl. 16:26.
2022-03-26, 16:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
8 i lag Nord, 7 i lag Syd samt 4 i Gränslandet.

Tack för informationen = dina två inlägg och försöker hänga med i både Robinson och Gränslandet (per TV4 Play) då sändningstiderna i TV4 krockar med jobbtiderna. Nåja - då avvaktar vi Söndagen och ser vad som händer med eventuell immunitetstävling (innan Örådet) samt Örådet. Super övertygad om att produktionen ordnar en twist inför Örådet ... Fler än jag som tror det?
2022-03-26, 17:09
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Haha min första känsla också.

Tror det är en trevlig person men säkert lite konstig och osäker på sig själv haha.

Tror det fiinns ett Youtube-klipp där Jani säger att han blivit "sexuellt utnyttjad". Minns inte exakt...

Lite synd om Jani för han fick både denna och föregående säsong höra att han är en "trevlig" kille.
https://www.youtube.com/watch?v=iolmDRG1erM
2022-03-26, 17:19
Medlem
Inlägget, "vem vinner immuniteten?"
https://instagram.com/robinsontv4

Se kommentarerna
2022-03-26, 17:24
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
https://www.youtube.com/watch?v=iolmDRG1erM

Kan faktiskt tycka lite synd om Jani - även om han har ett jobbigt "superstackatoprat" när han pratar. Det blir lite jobbigt att lyssna på. Men han ÄR positiv som personlighet och jag tror han verkligen letar och söker efter bekräftelse om att han är en HE-man ... vilket förmodligen inte kommer att hända då han åkte ut i tävlingen mot Anna = 2 gånger gillt i Robinson men inte platsat. Tycker nog dock att han platsar MER än Isabella som redan är inne i Robinson att få delta i tävlingen.
2022-03-26, 17:34
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Kan faktiskt tycka lite synd om Jani - även om han har ett jobbigt "superstackatoprat" när han pratar. Det blir lite jobbigt att lyssna på. Men han ÄR positiv som personlighet och jag tror han verkligen letar och söker efter bekräftelse om att han är en HE-man ... vilket förmodligen inte kommer att hända då han åkte ut i tävlingen mot Anna = 2 gånger gillt i Robinson men inte platsat. Tycker nog dock att han platsar MER än Isabella som redan är inne i Robinson att få delta i tävlingen.
Jag gillar honom, han har inte haft det så lätt antar jag (sexutnyttjad, inga kompisar bla), men ändå så jäkla öppen och positiv. En härlig harmlös person som i dag verkar (försöka) njuta av vad livet har att erbjuda.

Jäklar vilket coolt boende han har också, skitkul att se, + hans intressen!
Här ifrån "Halv åtta hos mig":
https://www.tv4play.se/program/halv-%C3%A5tta-hos-mig/del-40-s%C3%A4song-2021/13325879
2022-03-26, 17:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Jag gillar honom, han har inte haft det så lätt antar jag (sexutnyttjad, inga kompisar bla), men ändå så jäkla öppen och positiv. En härlig harmlös person som i dag verkar (försöka) njuta av vad livet har att erbjuda.

Jäklar vilket coolt boende han har också, skitkul att se, + hans intressen!
Här ifrån "Halv åtta hos mig":
https://www.tv4play.se/program/halv-%C3%A5tta-hos-mig/del-40-s%C3%A4song-2021/13325879

Jag har sett det med - Halv åtta hos mig - med honom och har faktiskt och har börjat förstå vilken tuff uppväxt han har haft i och med att jag har kikat på hans YT oxå. För att försöka få lite bättre information och förståelse för hans personlighet ... Skulle nog (ärligt) få mitt tålamod väl prövat att sitta och prata/umgås med honom i en dryga halvtimme men HELLRE att jag skulle fördra det med Jani än t ex med Anna i Gränslandet och/eller Isabella inne i Robinson - HELT klart!

Hans boende - som han hyr tillsammans med sin syster av deras föräldrar tydligen - är SÅ lyxigt och fyllt med historia ... verkligen Tip-Top
Senast redigerad av CS128 2022-03-26 kl. 17:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in