2022-03-28, 15:35
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Kommer han överleva?
Citera
2022-03-28, 15:39
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0
Om det nu stämmer efter att ha läst lite på tråden att en civilperson gått in för att avvärja situationen så är det besinningslös handling. Enda jag kan komma på är att denna civilare är vän med tilltänkta offren eller ville få in pluspoäng i "banken"
För dagens sojageneration kan det te sig besinningslöst men för en liten del av befolkningen är det självklart, man reagerar på instinkt på ett hot och gör vad man kan för att oskadliggöra det.
Som folk skrivit tidigare är Delta en miljö där såna individer som är vana vid våld och vana vid handling befinner sig i betydligt större koncentration än i de allra flesta andra sammanhang.

Något som gm säkert inte räknat med
Citera
2022-03-28, 15:39
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gärningsmannen måste ha ballar av stål. Att kliva in med pistol på ett gym där flera MC-snubbar, dörrvakter och anabola-broilers tränar för att knäppa någon.

Tyder på ilska eller släng av dåligt omdöme. Svartskalleradarn ger kraftigt utslag.

Jag tippar att GM var påtänd.
Citera
2022-03-28, 15:40
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Bandidos är väl också blatteklubb numera.

Citat:
Ursprungligen postat av lovedrug
Passa dina ord mannen passa din tunga, fucking.

Hur ser det ut idag då? Har uppfattningen att det inte precis är samma etniska sammansättning som för 30 år sedan?
Citera
2022-03-28, 15:40
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Jag tippar att GM var påtänd.
Och ung...Under 18.
Citera
2022-03-28, 15:42
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Och ung...Under 18.

Inte alls omöjligt.
Citera
2022-03-28, 15:43
Medlem
Har det komit ut vem BO ÄR?
SAS tidigt i trådet att det kunde röra sig om startklar?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Så slutsats av tråden> Fredrik vakt på Riche tränade inne på Delta och vart skjuten i huvudet när han försökte vinkla bort/ta pistolen av mgm, som skulle skjuta en BMC medlem. Troligt en R?

3 skjutningen mot BMC i Stockholm på några få veckor.
Varken Startklar eller Aaye är BMC också glöm de i detta fallet.

vadå troligt en R?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Har hört att det är adel enligt rykten.
Adel tränar vell knappast
Citera
Medlem
BMC under stort tryck av Kurdiska Räven ha ha ha. Han kommer utplåna dom om dom inte ger sig snart.
Citera
2022-03-28, 15:44
Medlem
Om det nu va bmc killen där den riktiga måltavla va då vet dom vem/vilka som gjort det.
Ska bli intressant att se vad som händer om det händer något.

För inte sitter dom runt bordet där pratet går det va ingen av oss som va skjutna vi lägger detta bakom oss.
Citera
2022-03-28, 15:45
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Enligt rykten och jag säger det igen enligt rykten har mannen tidigare arbetat som vakt, kanske ville han utföra sitt arbete men det kostade honom livet. Tragiskt som fan.
Det här landet har gått från ett av världens tryggaste till Las Vegas....
Massa sprejningar, sprängningar och knivningar på caféer, gym och restauranger mitt på dagen i city.
LV är ett spektakel där man kan se gängmedlemmar i bilar med spindelväv och fina bilar, samma på gatan. Sverige kommer nog aldrig bli så, men helt klart så kommer gym, butiker, caféer drabbas.
City kommer nog ockuperas och medelklassen knappt våga vistas utomhus efter 19 på kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in