2022-03-28, 15:24
Medlem
Om det nu stämmer efter att ha läst lite på tråden att en civilperson gått in för att avvärja situationen så är det besinningslös handling. Enda jag kan komma på är att denna civilare är vän med tilltänkta offren eller ville få in pluspoäng i "banken"
Citera
2022-03-28, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Så slutsats av tråden> Fredrik vakt på Riche tränade inne på Delta och vart skjuten i huvudet när han försökte vinkla bort/ta pistolen av mgm, som skulle skjuta en BMC medlem. Troligt en R?

3 skjutningen mot BMC i Stockholm på några få veckor.
Varken Startklar eller Aaye är BMC också glöm de i detta fallet.

Sluta hävda felaktiga påståenden innan vi vet namn. Ingen här vet huruvida det rör sig om en dörrvakt på en nattklubb eller inte.
Citera
2022-03-28, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Varför i helvete försöker man knäppa en person mitt på ljusa dagen? Läskig utveckling vi ser där en skjutning i city börjar bli lika vanlig som i förorterna.

För att passa på när möjlighet finns då det är svårt att veta var personen befinner sig? För att man vet att personen är ute och på gymmet den tiden varje dag? För att det tilltänkta offret berättade att han var där på sociala medier?
Citera
2022-03-28, 15:26
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Varför skulle man inte?
För att där går folk och gymmar du kan gymma när du vill på dygnet nu vet jag inte vilka tider detta specika gym har men förmodligen långa öppet tider speciellt nu efter allt med corona som slukat ekonomin osv.
Men sluta svamla nu.
Citat:
Mån - Fredag: 07 - 22 · Lör - Söndag: 09 - 19
Inte speciellt generösa öppettider för ett gym.
Citera
2022-03-28, 15:28
Medlem
Hoppas det inte var A****s L******m. Han jobbar där och det var 2 timmar sedan jag messade honom. Hmmm
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2022-03-28 kl. 16:02.
Citera
2022-03-28, 15:29
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0
Om det nu stämmer efter att ha läst lite på tråden att en civilperson gått in för att avvärja situationen så är det besinningslös handling. Enda jag kan komma på är att denna civilare är vän med tilltänkta offren eller ville få in pluspoäng i "banken"
Enligt rykten och jag säger det igen enligt rykten har mannen tidigare arbetat som vakt, kanske ville han utföra sitt arbete men det kostade honom livet. Tragiskt som fan.

Det här landet har gått från ett av världens tryggaste till Las Vegas....
Citera
2022-03-28, 15:30
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Hoppas det inte var *ders L*des**m. Han jobbar där och det var 2 timmar sedan jag messade honom. Hmmm
Han han arbetat som vakt tidigare?
Citera
2022-03-28, 15:31
Medlem
bottenpaflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uneasy66
Om man ska gå emellan och riskera sitt liv för att stoppa en beväpnad man så måste man va 100% säker på att lyckas.
Jag hade gömt mig och låtit gm skjuta den som skulle skjutas, dörrvakten får skylla sig själv.
Det kan ju vara så att han agerade på ren instinkt. Ett plötsligt infall som i hans fall blev förödande. Sen vet vi ju inte var han befann sig i förhållande till gm och bo. Han kan ju ha upplevt att vapnet riktats mot honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Han han arbetat som vakt tidigare?

Bara lite extra, naprapat annars
Citera
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gärningsmannen måste ha ballar av stål. Att kliva in med pistol på ett gym där flera MC-snubbar, dörrvakter och anabola-broilers tränar för att knäppa någon.

Tyder på ilska eller släng av dåligt omdöme. Svartskalleradarn ger kraftigt utslag.

Bandidos är väl också blatteklubb numera.
Citera
2022-03-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EagleEye0

jag fick intrycket av att den andre träffades i huvudet när han stod o tränade, att pajasen som sköt helt missade sitt mål
Citera
2022-03-28, 15:33
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Hoppas det inte var *ders L*des**m. Han jobbar där och det var 2 timmar sedan jag messade honom. Hmmm
Han naprapaten som har en mottagning på samma gata ? Hälsingegatan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in