Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Bra jobbat unge man. Glöm inte denna gång att notera tjejernas namn så att du kan återge dem här efteråt. Har du svårt att komma ihåg dem så fråga en gång till när ni är på väg nerför trappan efter sessionen "What was your name again?".
tack. nu skulle jag ju kunna boka om resan till 1 dag innan och samtidigt boka hotell så man slipper dygna men vet ej om det är värt. tror du skrev innan att du hade tagit ett morgonflyg direkt efter Artemis besök innan och skippat hotell.. hur funkade det för dig?
dessutom så verkar mask kravet gå bort om jag åker den dagen jag bokat. om jag åker en dag innan för att slippa dygna så måste jag ha på den jävla masken som förra gången. ja man tar av den i rummet och när man sitter men ändå det är jobbigt...
Gällande namn på tjejer så minns jag de så klart men har ej orkat/velat återge allt. Vet inte om det är rätt att skriva om det här men Hursomhelst kan berätta en del om mitt senaste besök förutom det jag skrivit innan:
Jag anlände runt kl 21 och var nervös men gick in iaf. Gick direkt till Relax avdelningen och ville vara för mig själv en stund och vila lite o ta det lugnt, sen så ville jag se lite van ut så tjejerna inte hoppar på en. Snackade med några andra gäster där nere och det kom ner några tjejer dit till nedre baren... jag va lite nervös och frågade den andra gästen efter att tjejerna gick upp hur läget var i baren och han sa att det va klart mkt fler tjejer o han sa att jag borde gå o ta en brud bara. jag var med 3 tjejer totalt: en från moldavien. helt fantastisk jag mådde som en kung. absolut bästa med resan. En från Turkiet som hette Beatrice hon va katastrof skulle inte ens gå igen om det var gratis. Sista va en ganska attraktiv blond tjej från rumänien/ Bulgarien hon va lite bättre än Beatrice men hon va dålig också. blev arg att jag tog dom. Den sista tjejen hette Alexia tror jag.
det va andra som gick med moldaviskan efteråt och de sa att hon va helt fantastisk vilket jag håller med om. skulle kunna åka till Artemis bara för henne.
En sista fråga jag har är; har du eller någon annan fått komma mer än 2 gånger på en 1 timmes session?
och vet ej hur jag ska göra med kommande resan som jag skrev i början av inlägget. om det är värt att dygna den dagen och slippa maskkravet? eller åka en dag innan men tvingas ha mask på mig och boka hotell.
Hoppas bara att moldaviskan är där igen, jobbigt att behöva chansa att hon är där. Hoppas även Raissa är där nu; såg inte henne sist.