2022-03-22, 08:37
Medlem
REA på Acapulco Gold

från söndag till torsdag 30 euro inträde.
Fredag ​​+ lördag från 19.00 35 euro inträde

http://www.fkkacapulco-gold.de/
Citera
2022-03-22, 12:31
Medlem
Vilken/vilka FKK bordeller har mest unga tjejer mellan 20-26 år? Sist på Artemis var det ju blandat men det va många i sen 30 års ålder. skulle ej förvåna mig om vissa är över 40-45 också. De verkar ljuga om sin ålder också. enda snygga tjejen där i 35-40 års åldern är ju Virginia men hon satt med nån snubbe hela tiden och verkade väldigt kall allmänt.

Sen är denna fråga individuellt, men ni som är i min ålder (23-25 års ålder) hur många tjejer har ni råd/lust med per besök?
funderar på att åka ner om ca 2 veckor men då har jag endast råd med flyg, hotell, inträde och 2 tjejer. vet ej om det är värt..
förra gången var jag jätte nojig inför resan men nu är jag jävligt sugen på att åka ner speciellt nu när jag får erektion hela tiden och "soldaten" där nere funkar bättre
Senast redigerad av thisisnotniceatall 2022-03-22 kl. 12:34.
Citera
2022-03-22, 14:30
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall
Vilken/vilka FKK bordeller har mest unga tjejer mellan 20-26 år? Sist på Artemis var det ju blandat men det va många i sen 30 års ålder. skulle ej förvåna mig om vissa är över 40-45 också. De verkar ljuga om sin ålder också. enda snygga tjejen där i 35-40 års åldern är ju Virginia men hon satt med nån snubbe hela tiden och verkade väldigt kall allmänt.

Sen är denna fråga individuellt, men ni som är i min ålder (23-25 års ålder) hur många tjejer har ni råd/lust med per besök?
funderar på att åka ner om ca 2 veckor men då har jag endast råd med flyg, hotell, inträde och 2 tjejer. vet ej om det är värt..
förra gången var jag jätte nojig inför resan men nu är jag jävligt sugen på att åka ner speciellt nu när jag får erektion hela tiden och "soldaten" där nere funkar bättre

Spar ihop pengar så att det är du som tar slut innan plånboken gör det. Blir det tvärtom är det tråkigt.
Citera
2022-03-23, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotniceatall

Givetvis ska du åka så ofta som möjligt, även om det bara innefattar två sessioner. Ju längre tid det går mellan besöken desto mer ökar förmodligen din nervositet.
Citera
2022-03-23, 14:20
Medlem
analkings avatar
Är på mässa idag i ffm. Kanonbäder 19 grader och solblir kanske fkk besök ikväll.
Inte lika restriktiva regler längre de kollar knatt om man e antiwaxer eller ej
Citera
2022-03-24, 10:45
Medlem
Nån som har koll på flyglinjer Stockholm-Tyskland? Går det billiga direktflyg?
Vet att det finns billiga till Berlin, men då finns endast Artemis (väl?), som är ganska dyrt.
Senast redigerad av Schnasen 2022-03-24 kl. 10:56.
Citera
2022-03-24, 16:30
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen
Vet att det finns billiga till Berlin, men då finns endast Artemis (väl?), som är ganska dyrt.

Lufthansa har direktflighter Arlanda - Frankfurt. Beroende på vilka dagar/tider samt hur länge du är borta så kan du hitta biljetter för strax över 1000-lappen (enkel resa), eller ibland till och med strax under.
Kanske inte är "billigt" men kanske kan tjäna in det på lägre priser på klubbarna i eller omkring Frankfurt?
Citera
2022-03-24, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnasen

Lufthansas lågprisbolag Eurowings hårdsatsar på Sverige just nu-https://www.eurowings.com/se
Citera
2022-03-24, 22:01
Medlem
Ryanair flyger ner till Baden Baden /Heidelberg från Arlanda om du föredrar lågt pris före service
Citera
2022-03-25, 00:56
Medlem
Tack för tipsen!
Precis, så lågt det bara går. Stockholm - Berlin går att få för 500 t/r
Citera
2022-03-25, 07:17
Medlem
Berlin bokat över påsk.
Andra alternativ än Artemis på rekommenderat-listan?
Citera
2022-03-25, 20:28
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
REA på Acapulco Gold

från söndag till torsdag 30 euro inträde.
Fredag ​​+ lördag från 19.00 35 euro inträde

http://www.fkkacapulco-gold.de/
Då har de höjt priserna. Jag brukade bara betala 25 euro i entre sist I februari.

Befinner mig i Frankfurt just nu.
Client is king!!!!
Massor med brudar och klient-brist.

Ska senare skriva recension.
Rekommenderar starkt resa till Frankfurt.

Detta gäller for entre:
3 vaccinationer eller
2 vaccinationer + snabbtest som finns i receptionen.
Senast redigerad av Arnold15 2022-03-25 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in