2022-03-27, 08:04
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Fjuttad och sluddrar men leverera odödliga lines:

"Jag är ALLTID på mitt bästa uppförande när jag är bortbjuden. Och gör jag bort mig så gör jag inte bort mig där och då, utan då gör jag bort mig på efterfest någon annanstans senare. Ni fattar vad jag menar"

Ja du blev väl utslängd från efterfesten och satt och skröt utanför att du gjorde saker med ditt liv (Den kända Micro-ranten)

Till sist: Drogtest någon?

Jisses vad mycket blaj som kommer ut ur munnen orkar inte ens kommentera hans dumma jävla svammel längre. Stackars Crille som måste se den här skiten och faktiskt lyssna..
Imponerande svada.
När orden inte räcker till, eller när formuleringarna inte blir rätt kommer "ni fattar vad jag menar"
En ordets man som inte förställer sin röst. Han anser sig tala rikssvenska, utan någon dialekt😂😂😂

#Mosik
#Påddkäst
🙊🙉🙈

Till sist: vaffan snackar du om? Jag är en fakking Kick-ass-farsa. Du bara drar saker ur #ärslet, ni känner inte mig.
Citera
2022-03-27, 08:07
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Men herrejävlagud.
Ååå nej barnen har inte matchande sockar, bäst vi ringer polisen.

Någon jävla måtta får det vara.

OnT: 70 minuter? Vem orkar seriöst se den skiten?
Lite kul när han dramatiskt blundar och masserar sina tinningar, som för att visa att Chrippa gapar och skriker...eh
VEM GÖÖR SÅHÄÄÄR!!!
DU ÄR EN SKINNSÄCK MED BEN, HAR INGEN RYGGRAD ELLER HÅR PÅ KULORNA!
Citera
2022-03-27, 08:09
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Så Rask har laddat upp ett klipp på 70 minuter där han påstår sig svara på Chrippas åtta minuter långa video. Kan någon sammanfatta vad praktikantbaronen har att säga? Jag ser att läpparna fladdrar som vanligt, men jag har svårt att lyssna på hans nonsens i mer än några sekunder i taget.
Han upprepar upprepande att han inte upprepar, kort sagt, följt av det vanliga tugget...
Citera
2022-03-27, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannon666
Är fan imponerad att det tar honom 70 min att svara på en video som är 8 min
Han narcissist och klarar inte annat dessvärre.
Citera
2022-03-27, 09:11
Medlem
Klippte ihop en liten film här som åter igen visar hur rask ständigt ljuger.
Folk tycker han svarar bra och är bra att tala för sig osv, inte så konstigt när han i varje gång ljuger för att det ska passa han för stunden i just det argumentet. Pinsamt rask.

Enjoy.
https://streamable.com/c0romm
Citera
2022-03-27, 09:25
Medlem
Intressant att det kommer fram att han har åkt ambulans flera gånger från sitt LSS-jobb pga panikattacker, förut var det tydligen skämmigt att prata om det för det var ju på den tiden som han inte delade med sig av sin psykiska ohälsa men nu går det bra att prata om det samtidigt som han är så osäker att han måste skratta och flamsa när det blir för jobbigt MEN NI FATTAR VAD JAG MENAR
Citera
2022-03-27, 09:31
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Folk tycker han svarar bra och är bra att tala för sig osv, inte så konstigt när han i varje gång ljuger för att det ska passa han för stunden i just det argumentet. Pinsamt rask.

Enjoy.

Tack för att du orkar plocka fram det vi alla ser! Helt makalöst hur han orkar med sig själv. De som tycker han svarar bra har nog inte alla pingviner i igloon direkt.

Rask om du ändå bara kunde vara ärlig. Eller menar du att din extrema psykiska ohälsa gör så att du ljuger? Det är inte ditt fel?
Citera
2022-03-27, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Tack för att du orkar plocka fram det vi alla ser! Helt makalöst hur han orkar med sig själv. De som tycker han svarar bra har nog inte alla pingviner i igloon direkt.

Rask om du ändå bara kunde vara ärlig. Eller menar du att din extrema psykiska ohälsa gör så att du ljuger? Det är inte ditt fel?

Det är helt makalöst, och det är många gånger han sagt att vissa videos inte blir intäktsgenererade, hur många gånger har han inte sagt det om missbruksbloggen, om andra dramavideos. Nu helt plötsligt har han aldrig sagt något sånt. Detta är varför rasks tråd blivit så stor, det är lögner på lögner på lögner, fy fan att leva med en sån.
Citera
2022-03-27, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Men herrejävlagud.
Ååå nej barnen har inte matchande sockar, bäst vi ringer polisen.

Någon jävla måtta får det vara.

OnT: 70 minuter? Vem orkar seriöst se den skiten?

Var det inte "rock the sock" eller något sånt i veckan med??

Jag är på tredje försöket just nu, tror jag har 10 minuter kvar eller så. Problemet är att jag inte vågar kolla på något annat klipp mellan försöken, för då lär han ju ha tagit ner klippet.
Citera
2022-03-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Var det inte "rock the sock" eller något sånt i veckan med??

Jag är på tredje försöket just nu, tror jag har 10 minuter kvar eller så. Problemet är att jag inte vågar kolla på något annat klipp mellan försöken, för då lär han ju ha tagit ner klippet.
Jo det är helt rätt, vi rockade sockorna för att hylla människor med olikheter, tex Downs syndrom, så det stämmer bra 👍
Citera
2022-03-27, 10:09
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Enjoy.
Bra jobbat!
Citera
2022-03-27, 10:12
Medlem
Räcker att se de första 2-3 minuterna så inser man att detta är 70 minuter där han återigen försvarar sitt ego och försöker rättfärdiga sina handlingar. Inte bemöta eller ta till sig av kritiken som numera kommer från alla håll och kanter. Utan att tänka efter en sekund så har Baronen svar på tal och lögnerna står som spön i backen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in