2023-03-24, 15:44
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Vänta ska jag ha uppfattat det här rätt, Rask som har gjort över 20 st videos på Lokal metans Lokal har gjort 0 på Rask vill inte ta upp en debatt med Lokal för att han ska vara pappa på kvällen?. Hoppas Lokal åker hem till han och knackar på dörren som Rask gjorde med Joz.

Det måste vara så jävla bra att vara Rask. Kunna snacka skit om allt och alla men när Fruntimret blir konfronterad så springer han och gömmer sig bakom sina följare.

Man kan bara skratta åt eländet. Sen kommer man på att han är trebarnspappa, då blir det tragiskt. Rask ta han om dina barn, det är snart försent. Han har kastat skit på sin far hela hans vuxna liv, hans far försörjde honom iallafall, Rask har använt sina barn som content på sin höjd. Varenda aktivitet ska filmas och läggas ut på youtube, inte ens en räkmacka kan de bjudas på utan att det ska upp på hans dassiga kanal.

Rask har i snart 10 år lekt runt på youtube. Det är svårt att lära en gammal hund att sitta, jag tror aldrig Rask kommer att komma ut i arbetslivet. Han är 30+, arbetsduglig och har trots det aldrig haft en heltidsanställning.
Senast redigerad av HeroicDoze 2023-03-24 kl. 15:53.
Citera
2023-03-24, 16:00
Medlem
Citat:
Vänta ska jag ha uppfattat det här rätt, Rask som har gjort över 20 st videos på Lokal metans Lokal har gjort 0 på Rask vill inte ta upp en debatt med Lokal för att han ska vara pappa på kvällen?. Hoppas Lokal åker hem till han och knackar på dörren som Rask gjorde med Joz.

Det måste vara så jävla bra att vara Rask. Kunna snacka skit om allt och alla men när Fruntimret blir konfronterad så springer han och gömmer sig bakom sina följare.

Lite komisk också att rask undrar vad en debatt ska leda till, vart leder rask 20 videos om lokal till?

Rask äger även rätten till att säga vad han vill på nätet på arbetstid sen när han är klar och har loggat ut så får ingen kontakta han eller att han behöver stå till försvars för nått.
Citera
2023-03-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Lite komisk också att rask undrar vad en debatt ska leda till, vart leder rask 20 videos om lokal till?

Rask äger även rätten till att säga vad han vill på nätet på arbetstid sen när han är klar och har loggat ut så får ingen kontakta han eller att han behöver stå till försvars för nått.

Är ju WT Lokal som har tappat det totalt 😂
Leker upptagen proddare bara och ordbajsar som vanligt 😂 Jävla luffare båda två, panka jävla idioter.
Citera
2023-03-24, 16:20
Medlem
knark-kungens avatar
Så den lilla bitchen fegade ut tillslut, vilken överraskning.

Alexander Rask, lord of the betamales.
Citera
2023-03-24, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Är ju WT Lokal som har tappat det totalt 😂
Leker upptagen proddare bara och ordbajsar som vanligt 😂 Jävla luffare båda två, panka jävla idioter.

Är inget stort fan av lokal heller, men helt ärligt rask langar 20 videos om lokal, när lokal sen säger ställ upp på en debatt då, så är det undanflykt efter undanflykt och rask frågar vad ska de leda till? Ja vad leder rask alla videos till? Absolut ingenting. Rask vill ju bara ha klicks och uppmärksamhet men försöker få det att låta som att sånt inte är relevant för han längre, utan att det är viktigt för lokal, fast lokal har gjort noll videos…
Citera
2023-03-24, 16:34
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så den lilla bitchen fegade ut tillslut, vilken överraskning.

Alexander Rask, lord of the betamales.

Är det bekräftat? Vem uttalade sig om det? Kommer ihåg när Rask skulle till sin rättegång, sen fejkade han att han var sjuk så han slapp. Efteråt löste han till slut så han fick vara med på länk hemifrån. När han skulle sätta dit en förståndshandikappad grabb hade han däremot stake att dyka upp i rätten.
Senast redigerad av HeroicDoze 2023-03-24 kl. 16:39.
Citera
2023-03-24, 17:06
Medlem
Citat:
Är inget stort fan av lokal heller, men helt ärligt rask langar 20 videos om lokal, när lokal sen säger ställ upp på en debatt då, så är det undanflykt efter undanflykt och rask frågar vad ska de leda till? Ja vad leder rask alla videos till? Absolut ingenting. Rask vill ju bara ha klicks och uppmärksamhet men försöker få det att låta som att sånt inte är relevant för han längre, utan att det är viktigt för lokal, fast lokal har gjort noll videos…

Fast nu har ju Rask varit tydlig vilken tid som funkar, näää men då bangar fjant Lokal 😂 Låtsas sova bara. Så näe, båda två har visat hur patetiska de är återigen.
Citera
2023-03-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Är det bekräftat? Vem uttalade sig om det? Kommer ihåg när Rask skulle till sin rättegång, sen fejkade han att han var sjuk så han slapp. Efteråt löste han till slut så han fick vara med på länk hemifrån. När han skulle sätta dit en förståndshandikappad grabb hade han däremot stake att dyka upp i rätten.

Stämmer nog inte. Annars hade Lokal lagt upp det på sin story direkt!
Citera
2023-03-24, 17:20
Medlem
HeroicDozes avatar
Rask sa för två veckor sen att han var klar med drama, nu är han djupare i träsket än på många år.

Ny video om lokal, https://youtu.be/ZWAW51pWTck
Senast redigerad av HeroicDoze 2023-03-24 kl. 17:23.
Citera
2023-03-24, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Rask sa för två veckor sen att han var klar med drama, nu är han djupare i träsket än på många år.

Ny video om lokal, https://youtu.be/ZWAW51pWTck

Så Carl Fredrik Fegfittan Rask kommer ut med en ännu en video med bortförklaringar till varför han inte kan ta debatten.

Ryggradslös, ynklig, patetisk man som låtsas vara en stor och stark man som tar i de heta frågorna, men när det är allvar så flyr han med svansen mellan benen som en bitch.

Ränderna går aldrig ur skithögen.
Citera
2023-03-24, 17:34
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:

Det är där som det skär sig för mig. Han sitter och lever på Lokals namn, Lokal är den som Cashar in Rasks denniskorvar som han ger till sina barn på kvällen. Rasks arbetsdag/vecka är att snacka skit om Lokal och Simpa för Joakim Lundell. Men efter Rask har stämplat ut kl 16:00 så jobbar ej Rask och då får Lokal ej ta kontakt med honom. Det är väl 21 videos på honom nu eftersom Rask la ut ny för cirka 20 minuters sedan.

Har man suttit i över 48 timmar och snackar skit om någon ska man fan kunna stå upp för vad man säger när man blir ifrågasatt. Jag hatar såna människor som fegar ur som han gör.
Citera
2023-03-24, 17:38
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det är där som det skär sig för mig. Han sitter och lever på Lokals namn, Lokal är den som Cashar in Rasks denniskorvar som han ger till sina barn på kvällen. Rasks arbetsdag/vecka är att snacka skit om Lokal och Simpa för Joakim Lundell. Men efter Rask har stämplat ut kl 16:00 så jobbar ej Rask och då får Lokal ej ta kontakt med honom. Det är väl 21 videos på honom nu eftersom Rask la ut ny för cirka 20 minuters sedan.

Har man suttit i över 48 timmar och snackar skit om någon ska man fan kunna stå upp för vad man säger när man blir ifrågasatt. Jag hatar såna människor som fegar ur som han gör.
Hoppas lokal anmäler Rask, han har bedrivit en häxjakt på honom under flera års tid det är helt sjukt. Nu lär han inte göra det för Lokal är ingen golbög som Rask som ringer polisen om någon fiser bredvid honom.

Om jag gick i femman och min arbetslösa nolla till farsa satt och gjorde dessa videos på dagarna skulle jag skämts ihjäl och självmant adopterat bort mig själv till en vettig familj vars youtubevideos inte är meningen med livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in